Kader Öğeleri, Karanlık Grup'un güçleri tarafından yayıldı. Son derece nadir öğelerdi ve genellikle hayal edilemeyecek etkilere sahiptiler.
Bu bilgi, veba ve felaketle dolu bir alan olan Yeraltı Dünyası olarak bilinen karanlık bölgeden geldi. Orada, antik mezarlarla dolu topraklarda sayısız yaratık geziniyordu. Buna ek olarak, toprak aynı zamanda hortlakların geliştiği, hayaletlere, iskeletlere, hortlaklara ve diğer tüm karanlık varlıklara ev sahipliği yaptığı yerdi. Büyüleriyle cansızları çağıran şeytani Ruh Çağırıcıları dışında kimse bu topraklara yaklaşamazdı.
Ruh Çağırma Parşömeni, dünyanın sayısız katmanını atlamak ve çoğu gün ışığını hiç görmemiş olan ruhani varlıkları doğrudan Yeraltı Dünyasından çağırmak için kullanılan bir eşyaydı.
Bazı Kader Öğeleri, Necromancer'ların ruhları çağırması için katalizör görevi görürken, diğerleri güçlü lanetler içeren kötü öğelerdi. Kullanımları ne olursa olsun, Necromancer'lar bile bu eşyaları istedikleri gibi kontrol edemiyorlardı.
Adından da anlaşılacağı gibi, bir Kader Öğesi kullanmanın sonucu ancak kadere bırakılabilirdi.
Nie Yan, Lanetli Kafatası'nın açıklamasını okudu.
Etkisini etkinleştirmek için oyuncunun kafatasını ezmesi gerekiyordu, bunun üzerine üç Kader Zarı çağrılacaktı. Etkinleştirildiğinde, geri dönüş yoktu. Oyuncu her zarı atmalıdır; aksi halde lanetlenirlerdi. Dört veya daha yüksek bir sayı atılırsa, oyuncu bir ödül alırdı. Bununla birlikte, oyuncu üç veya daha düşük atarsa, sonuca göre bir lanetle cezalandırılır - zar ne kadar düşük olursa, ceza o kadar ağır olur. Tersine, zar ne kadar yüksek olursa, ödül o kadar büyük olur.
Ödül ya da lanet, fırsat ve risk aynı madalyonun iki yüzüydü.
Ek olarak, Lanetli Kafatası beş dakika içinde kullanılmazsa ortadan kaybolacaktı.
Açıklamayı okumayı bitirdikten sonra, Nie Yan göğsünde tarif edilemez bir his hissetti. Bu öğeyi kullanmanın sonucunu tahmin etmek zordu. Bunun nedeni, çağrılan zarların sistem tarafından atılmasıydı, bu da hile yapmanın imkansız olduğu anlamına geliyordu ve bu nedenle nihai sonuç tamamen şansa bağlıydı. Bu, her atışın bir nimet olma şansının yüzde elli ve bir lanet olma şansının eşit olduğu anlamına geliyordu.
Nie Yan sakin bir şekilde yere oturdu ve sağlığını yenilemek için bir somun ekmek yemeye başladı, ancak ruh hali sakin olmaktan çok uzaktı.
Tanrım! Her şey benim şansıma bağlı! O bile şansının iyi mi kötü mü olduğunu kesin olarak söyleyemedi. Bir sonraki eyleminin ne olacağını düşünürken, Nie Yan avucunun içindeki kafatasını yakından inceledi. Kafatasının her iki gözüne de gömülü bir mücevher vardı ve bunlar korkunç bir ışıkla titriyordu. Gözlerin içine baktığında, onların da ona bakıp onu izlediklerini hissetti.
Onu çağırıyor, ona sadece bir fırsat sağladığını söylüyordu. Kadere meydan okumaya cesaret edip etmeyeceğine gelince, bu seçim tamamen ona bağlıydı.
Gelecek belirsizlikle doluydu.
Nie Yan, ne yapması gerektiği konusunda hala tamamen tereddüt etmesine rağmen, elindeki kafatasını sıkıca kavradı. Seçimini daha fazla ertelerse Kader Öğesi iz bırakmadan yok olacaktı.
Durmadan kendini işkence noktasına kadar sorguladı. Böyle bir durumda kimse acele karar vermeye cesaret edemez.
Dakikalar ve saniyeler geçmeye devam ederken, birdenbire oyundaki eski bir halk masalını hatırladı. Mühürlü bir sandıkla köye gelen yaşlı bir adam hakkındaydı. Yaşlı adam köy meydanına girmiş ve oradakilere sandığın kilidini açıp içindekilerin tümünü kendisine bir gümüş verene vereceğini söylemiş. Ancak sonunda tek bir köylü bile sandığın parasını harcamaya yanaşmamış. Sonunda yaşlı adam gitmiş; ancak o andan itibaren o köyün sakinleri, yaşlıyı ve onun gizemli sandığını hatırlayarak yatakta dönüp dururken sık sık uykuları kaçarmış. Gümüşü ödemeyip o sandığın içini açmadıkları için pişman olmuşlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rebirth of the Thief Who Roamed the World
Aksiİngilizce'den Çeviri Yazar: Mad Snail Dünyanın en büyük VRMMO'su olan Mahkumiyet, insanlık için neredeyse ikinci bir dünyaydı. Oyun içinde servetlerini arayan şirketler ve insanlarla gerçek dünya ekonomisine çoktan entegre olmuştu. O oyunda Nie Yan...