"Zaten çok fazla aldık. O dövüş sırasında çok fazla Flash Tozu ve parşömen kullandın, değil mi? Ucuz olmadıklarına eminim. İşte burada, bu Talih Taşları da sana gitmeli," dedi Uykulu Tilki. Koyu Altın Dövüşçünün göğüs zırhını aldıktan sonra zaten fazlasıyla tatmin olmuş hissediyordu, bu yüzden Kıyaslandığında çok değerli olmadıkları için Talih Taşlarını vermeyi umursamadı.Nie Yan bir an düşündü ve "Eğer ısrar edersen reddetmem kabalık olur" dedi ve Talih Taşlarını kabul etti. Ne de olsa elinde zaten birkaç tane olmasına rağmen, donanımını yükseltmek için her zaman daha fazlasını kullanabilirdi.
“Sosil Vadisi yarın açılıyor. Birlikte çalıştırmak ister misin?” diye sordu Uykulu Tilki, Nie Yan'a bakarken.
Nie Yan başını salladı ve "Hayır, şu anda pek ilgilenmiyorum ama gelecekte göreceğiz." diye cevapladı.
"Ah, peki o zaman..." Nie Yan istekli olmadığı için Uykulu Tilki onu gerçekten zorlayamazdı. Bu nedenle, tek yapabildiği, yeni zindana bu kadar olağanüstü bir Hırsızı yanında getiremeyeceği gerçeğine üzülmek ve ağıt yakmaktı.
Yeni zindan açılışıyla Nie Yan kesinlikle çok fazla dikkat çekmek istemiyordu. Aksi takdirde, gerçekten başkalarının şüphesini uyandırabilir. Onun bir Oyun Ustası olup olmadığını merak edeceklerdi. Yeni açılan bir zindanı nasıl yeneceğini başka nasıl bilebilirdi ki?
Zindanı tamamlayan Nie Yan, bazı çalılıkların arasından kestirme bir yol izleyerek Uykulu Tilki ve ekibin geri kalanını Nate'e götürdü.
Belediye başkanının konutuna geri döndüklerinde, Nie Yan tek başına konağa girdi ve belediye başkanının odasına adımını attığında bir ara sahne oynamaya başladı.
「Kral Mantikor'un Gözlerini kasabanın sakinlerinden biri olan Ross'a teslim ettiniz, o da şaşkınlık ve sevinçle haykırdı. “Tanrıya şükür! Bu çok inanılmaz! Bunlar gerçekten Kral Mantikor'un Gözleri mi? Belediye başkanı kurtarılabilir!” Ross, Kral Mantikor'un Gözlerini alır ve onları belediye başkanına vermeden önce ince bir toz haline getirir ve vücudundaki zehri hafifletir. Nate sakinlerinin saygısını kazandınız.」
「Sistem: Nate'teki tüm ekip üyelerinin Etkisi 6 arttı.」
「Sistem: Takıma katkınız için 2.200 Ödül Puanı kazandınız.」
「Sistem: Kutsal İmparatorluk 3.300 Onur kazandı.」
「Sistem: 23.000 deneyim puanı ve 12 gümüş aldınız.」
Uzman zindanlar her zaman cömert ödüller verirdi. Oyundaki AI sistemi, koşu sırasında her üyenin performansını değerlendirecek ve ödüllerini buna göre dağıtacaktı. Nie Yan'ın katkısı şüphesiz ekip içinde en yüksek olmasına rağmen, diğer üyeler de bol miktarda tazminat aldı.
Nie Yan deneyim çubuğuna baktı, Seviye 7 ve yolun yüzde yetmiş altısı doluydu ve hayranlıkla haykırmadan edemedi, "Çok hızlı seviye atlıyorum!" Görev ödüllerini aldıktan sonra yalnızca yüzde altmış iki olan Uykulu Tilki'yi şimdiden geride bıraktı.
Sunucuların kapanmasına daha otuz dakika vardı. Nie Yan o zamana kadar birkaç şeyi halletmek istediğinden, hızlı bir şekilde iki Flash Tozu'nun her biri birer gümüş karşılığında Uykulu Tilki'ye takas etti ve "Pekala, o zaman önce ben gidiyorum." dedi.
"Tamam, başka bir zaman görüşelim. Bekle! Flaş Tozu dışında, o Koyun Dönüşüm Parşömenleri ve Ağ Parşömenlerinden başka var mı? Eğer öyleyse, bana biraz satar mısın?” Uykulu Tilki sordu.
"Üzgünüm, üzerimde daha fazla yok ama ikmal yaptığımda sana biraz postalayabilirim. Parşömen başına üç gümüş versen sorun olmaz," diye yanıtladı Nie Yan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rebirth of the Thief Who Roamed the World
Acciónİngilizce'den Çeviri Yazar: Mad Snail Dünyanın en büyük VRMMO'su olan Mahkumiyet, insanlık için neredeyse ikinci bir dünyaydı. Oyun içinde servetlerini arayan şirketler ve insanlarla gerçek dünya ekonomisine çoktan entegre olmuştu. O oyunda Nie Yan...