Mój pierwszy one shot z Good Omens. Mam nadzieję, że się spodoba. Dedykuje go dla KaeyaAlberich7
&
Wiele osób na ziemi miało swoją orientację. Niektórzy mężczyźni woleli kobiety, a inni mężczyzn. Podobnie było z kobietami które mogły kochać jak i płeć przeciwną jak i tą samą płeć. Jednak niektórzy fanatycy pisarstwa często używają homoseksualizmu w swoich dziełach aby pokazać wszystkim, że mężczyzna z mężczyzną czy kobieta z kobietą to miłość taka sama. W dziełach fantastyki można było znaleźć łączenie różnych gatunków. Wampira z człowiekiem niczym w powieści ,,Zmierzch" czy łączenie anioła z demonem. Taka druga opcja właśnie dotyczyła dwóch mieszkańców Ziemi, a dokładnie istot mieszkających w Londynie. Chodzi tu o anioła Aziraphale'a oraz demona Crowley'a. Obaj mimo, że ich gatunki się nienawidziły i walczyły między sobą ta dwójka się uwielbiała. Nawet coś więcej. Obaj odwzajemniali do siebie miłość. W pewnej chwili nawet według anioła zerwali swój zakazany owoc lądując w sypialni demona. Ich czyn nie był spowodowany zażyciem ich ukochanego czerwonego wina lecz ich miłości do siebie. Obecnie Aziraphale siedział w ubikacji w swojej księgarni. Od wielu dni czuł się dziwnie. Tak inaczej. Blondwłosy anioł powoli się podniósł z podłogi oddychając głęboko przez nos. Podszedł z trudem do umywalki i zaczął przemywać usta zimną wodą. Po kilku minutach otworzył swoją księgarnie. Zaczął przeglądać wszystkie swoje książki. Znalazł w nich kilka książek medycznych. Usiadł za swoim biurkiem i zaczął czytać zerkając co jakiś czas na klientów którzy przychodzili.
-Najczęściej u mężczyzn pojawiają się nudności i wymioty, wahania nastroju, zmęczenie i senność, a także zawroty głowy, wzmożony apetyt lub szczególne zachcianki żywieniowe. Te wszystkie objawy posiadają również kobiety w stanie błogosławionym. Wielu mężczyzn jednak odczuwa charakterystyczne bóle kręgosłupa oraz brzucha.- Przeczytał szeptem anioł lecz momentalnie odłożył książkę. On jako anioł żyjąc tyle tysięcy lat na ziemi widział nie jedno. Jednak doskonale wiedział, że kobieta musi przejść zmianę płci by być jako mężczyzna w ciąży. Aziraphale przejrzał kilka kolejnych kartek książki. Miał trzy opcje jak się dowiedzieć czy jest w ciąży. Mógł iść do ginekologa, zrobić badania krwi lub najczęstszy wybór czyli test ciążowy. Gdy anioł upewnił się, że nikogo niema zamknął księgarnie wieszając wcześniej informację iż wróci za chwilę. Niepewnym krokiem zmierzył do najbliższej apteki gdzie ze stresem zakupił drzy testy ciążowe. Kobieta w aptece się nie dziwiła, że mężczyzna kupuje coś takiego. W końcu nie raz w Londynie było widać mężczyzn w większym brzuchem. Po powrocie do księgarni udał się do toalety. Wyciągnął spod płaszcza jedno opakowanie. Wyciągnął wszystko i dokładnie przeczytał. Momentalnie poczuł potrzebę by oddać mocz. Gdy zrobił potrzebę i wykonał test ciążowy zaczął czekać. Przeraził się na widok dwóch kresek.
&
Cały dzień upłynął mu szybko. W czasie obiadu który zjadł szybko zwrócił go wraz z kwasem żołądkowym. Zaraz po tym wykonał wtedy drugi test który również wskazał wynik pozytywny. Za trzecim razem wieczorem również wykonał tą czynność. Na wynik ostatniego testu osunął się na podłogę. Chciał się zapaść pod ziemie lecz telefon go wyrwał ze złego stanu. Poszedł do telefonu chwiejnym krokiem po czym odebrał swój telefon.
-Szykuj się aniele. Jadę po ciebie. Jedziemy do restauracji. Mam ze sobą bardzo dobry rocznik. Wypijemy je po powrocie z kolacji.- Powiedział uradowany Crowley. Blondyn ze stresu przełknął dużą gulę w swoim gardle.
-C-Crowley ja... Nie mam ochoty.- Powiedział z niepewnością anioł. Nim demon zdążył coś powiedzieć połączenie zostało przerwane. Crowley który jechał swoim czarnym bentley'em był nieco zaniepokojony zachowaniem swojego anioła. Nie czekając na nic dał więcej gazu by szybciej znaleźć się pod księgarnią. Gdy zaparkował na miejscu wysiadł z pojazdu po czym zamknął go. Udał się do drzwi i zaczął pukać. Czekał dobre pół godziny. Zniecierpliwiony pstryknął pacami na co drzwi się otworzyły. Zaraz po wejściu zamknął je na klucz. Zaczął szukać blondwłosego. W końcu go odnalazł. Aziraphale siedział skulony i blady na kanapie. Rudowłosy podszedł do niego i klękną przed nim na jedno kolano.
CZYTASZ
One Shot
Short StoryTytuł jak sam mówi to będą One Shot. Będę starała się je dobrze pisać. Gdybyście chcieli wiedzieć który one shot jest z danego shipu pytajcie śmiało w wiadomości prywatnej lub komentarzach. Dawajcie też propozycje Shipów lub fandomów. P.S Wyjaśnię...