" Hoşçakal olacaklar sensiz olsun" diye bağırarak Emre Aydın'ın şarkısını okuyan sevgili yapma rekoruna sahip kızları yolmamak için zor duruyorum.
Anasını satayayım sahte aşk acınızı gidin başka yerde yaşayın amk.
Ben burada uyumaya çalışıyorum. Sadece bende değil sınıfın çoğu uyukluyor.
Ama bu altılı bizim uykumuza sıçıyor. Sabahın köründe gelmişiz. Sabah sabah matematiğin arkasından fizik dersine girdik.
Şuan öğle aramızdan önceki dersimiz boş ve uymak istiyorum. Çok şey mi istiyorum?
" Hoşçakal" diye ciyaklayan boya paleti ile daha fazla dayanamadım.
Hırsla sıramdan kalktım. Anında komple tahtayı kapatım.
Benim kapatmam ile o mükimmel altılı anında bana döndü.
Mükimmel diye bir kelime yok sözlükte İdil.
Bende var Hediyecim. Ayrıca şuan şu mükimmel altılıya odaklanalım.
" Sen ne yapıyorsun ya?" diyen ciyaklayan boya paleti ile başladığımızı anladım.
Bunun sesini duyunca aklıma şey geldi; Burnuma geliyordu salak mısın ya? Estetik burnum ya.
Harbi benziyor Hedoloşkom.
" Ananı sikiyor. Ne yapıyor gibi görünüyor? Hepmizi sizin azabından kurtarıyor" diye savundu beni Atakan.
Her yerimden haklılık akıyor. Hayır bu cinslerden bir tek bizim sınıfta da yok. Memleketin her yerinde illaki çıkıyor bunlar.
" Yaa. O nasıl söz Atakan? Kalbim kırıldı" dedi Melek yüzlü şeytan olan Melek cilveli ses çıkarmaya çalışırken.
Anasını satayayım kendi sınıfındaki erkeklere yavşama be.
Liseye yeni geçecekler için en önemli tavsiye sakın sakın sakın sakın kendi sınıfınızdan sevgili yapma gibi bir bok yemeyin. Sonuncu çok ağır olur.
" İdil haklı amk. Yandaki eski sevgililerinize gönderme yapmak için bizim burada beynimizi sikiyorsunuz.
Bugün dersler iyice sikti beynimizi birde sizin bu aptal acılarınızı çilesini biz çekmeyin. Millet ne acılar çekiyor da, sırf kimse rahatsız olmasın diye içine gömüyor.
Siz ise olmayan acınızı ulusa duyuruyorsunuz. Yeter artık be" dedi Fırat artık bıkmış bir sesle.
" Ya siz nasıl duygusuz insanlarsınız ya? Burada şarkı dinlememize bile karşıyorsunuz. Biz şarkı dinleyecez miyiz?" diye yalandan doldurdu Arzu gözlerini.
" Biz K-Pop dinlemek istedik mi bizi aşalayıp. Saygı duymayıp sınıfta dinletmeyip, bizi sınıftan soyutlan sizler mi bunu diyorsunuz?" dedi Sena sinirle.
Çok fazla K-Pop dinlemem ama gruplar işin hakkını veriyor. Bazı şarkıları var ki beni aşırı benden alıyor.
Kimsenin ne zevkine ne fikrine ne de karakterine karışırım. Bir kere bana ne?
Ama bu tiplere karışırım çünkü bunlar insan değil. Canavar canavar.
Yazık kızlara bir türlü müziklerini dinletmedi bu mükimmel altılı.
Lan zaten hepi topu 7 kişiler sınıfta ne istiyorsunuz o 7 kişiden?
" Sen karışma gay K-Pop fanı" diyen Melek ile bu altılının sıçtığı çok net bir şekilde belli oldu.
Sena ayağa kalkıp Meleğin yüzüne iyi bir tokat geçirdi.
Boya paleti ise Senayı ittirdi.
" Sevgilim" diye bağırdı Arda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İdil Feray Boyhan
Teen FictionBen İdil Feray Korkmaz ya da artık Boyhan. Öğretmenlerimin bundan olmaz dediği öğrenci tipiyim. Onlara uymayan şeylerim ise fikirlerim ve tavırlarım. Ailenin ne kadar da tek çocuğu olsam da ailemde beni çok takmıyor. Hoş bende onları takmıyorum. 17...