🍊6.Bölüm🍊

19.3K 857 131
                                    

Gece gördüğüm rüya ile bir daha uyayamadım.

Peki uyuyamayınca ben ne yaptım sizce? Sakın rüyamı düşündüğümü sanmayın. Saçma salak bir rüya gerçekleşeceğini hiç sanmıyorum.

Onun yerine telefon kazıkladım. Biliyorum biliyorum çok hayırlı bir insanım.

Yerel türk genci cv:

Bir telefon kaç bin lira haberin var mı? Bu kadar kıymetli bir şeyle tabikide vakit geçirecem.

Sen telefon bağımlısısın. Bir insan sınav öğrencisi olmasına rağmen bu kadar telefonu ile ilgilenir mi?

Bu yaşıma kadar hayatımda benim doğru dürüst bir aktivite oldu mu? Ne aile ne de bireysel hiç bir etkinliğe katılamadım. Şimdi elimdeki telefon ile biraz olsun kendimi eğlendiriyorum. Bırakında bunun tadını çıkarayım.

" Hala" diye Işıl ile dikkatimi ona verdim.

Yeni yeni kalkıyordu. Bir kaç kere gözlerini kırptı, yatakta vücudunu esnetip oturur pozisyona geldi.

" İyi uydun mu Hala? Niye erken kalktın? Yoksa ben seni uyutmadım mı? Hiii yoksa... Bende babam gibi horlamaya mı başladım?"

Gerçekten gülmemek için kendini mi zor tutuyorum? Küçücük boyu ile ne kadar düşünceli. İşte iş yaşta değil başta olduğunun kanıtı.

Işılı kucağıma alıp sol yanağına bir öpücük kondurdum.

" Çok güzel uyudum halacığım ben seninle. O kadar iyi uyudum ki, enerji depoumu dolduğu için erken kalktım"

" Gerçekten mi? Babam gibi horlamadım değil mi?"

" Hayır halacığım senden ses bile çıkmadı"

Işıl bu sözlerimle aşırı mutlu oldu.

" Hala aşağı salona inip şarkı söyleyelim mi?"

" O nereden çıktı halacığım?"

" Ben sabahları iner söylerim her gün bugünde seninle söylemek istiyorum"

" Tamam söyleyelim" diyip kucağımdaki Işıl ile birlikte yataktan kalktım.

Asıl amacım ise sesi fulleyip o yeşilik salatası Mertciği uykusundan etmek.

Götünde çıban çıkasıca.

Kız öyle deme çocuğun götü çok güzel. Yazık olmasın o göte.

Sen niye elâlemin götünü süzüyorsun? İyice sapıklaştın Hedo.

Kız ben götünü süzümüyordüm. Pantolonunun modeli çok güzeldi de. Onu inceledim yoksa niye Mertin götüne bakayım?

Güzel yalanmış bunu lazım olursa kullanırım.

Hediye ile kavga ede ede aşağı indik.

Işılın yönlendirmesi ile başka bir salona girdik.

Ne bitmez tükenmez salonları var arkadaş her yerde var bir tane.

Işılı yere indirip kumandayı alıp televizyon açtım.

" Işılım televizyon internete bağlanabiliyor mu?"

" Evet hâlâ bağlanabiliyor"

Kumdanda ile televizyonu internete bağladım.

" İstediğin bir şarkı var mı Işılım?"

" Sen ne istersin onu aç hala ben ona uyarım"

İdil kız big boy aç.

İdil Feray BoyhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin