" Aksiyon filmleri izleyelim" dedi Karahanlı erkekleri.
" Gerilim filmleri" dedi bizim taraf.
Ne Oluyor lan biz ne kaçırdık derseniz. Bek bir şey kaçırmadınız sakin olun öncellikle.
Karahanlılar bizde kalınca yemek yedik, çay içtik falan derken büyükler bize gidin hadi birlikte eğlenin dedi.
Agah ve Demirkan ve yengelerim dışında bizden herkes vardı.
Karşı tarafta aynıydı.Ne yapalım ne yapalım derken film izleyelim dedik ama hangi türde izleyeceğimiz konusunda kavga çıktı.
Bunların bir birine düşman olma nedeni de aptalca bir neden. Yeri gelmişken anlatayım bari.
Şimdi Agah ilkokul 4.sınıfa giderken Karahanlılardan en büyük çocuk Esat'a Agahla aynı sınıfa gidiyormuş. En iyi arkadaşlarmış o zamanlar.
Bir gün okulda konferans olacakmış öğrenciler için. Agah gitmek istememiş bunu da Esat'a demiş.
Esat'a sen gelmezsen bende gelmem demiş. O gün Agah gitmemiş ama Esat ailesinin zoru ile gitmiş. Bunu da Agaha haber vermemiş. Ertesi günde Esat'ın gittiğini öğrenen Agah Esat'a küsmüş. Sonra başka bir etkinlikte de bunun aynısını o Esat'a yapmış.
Konun aptalaca olan tarafı değil. Yani en azından çoğunluğu bu tarafta değil. Bu ikisi bir birine yaparken kendi kardeşlerine de bunu yaptırması. Bu sefer arkadaş olan kardeşlerin arasında bozuluyor.
Bu sayede bu aptal küslük ortaya çıkıyor. Ve bir birleri ile olan aptal kavga ortaya çıkıyor.
Buradan ne çıkarıyoruz? Bunların arasından çıkan en zeki kişi benim.
Ne Agah'ı ne Demirkan'ı ne Yeşilik salatası ben varım diyorum ben." İdil" dedi bitkin sesle Alya.
Karahanlılardan da en zeki Alya. O da bu kavganın saçma olduğunu düşünüyor.
" Efendim"
" Olaya bir el mi atsak? Bıktım valla. Deminden beri Aksiyon Gerilim Aksiyon Gerilim diye diye kafam şişti.
Haklıydı. Benimde kafam ağırdı. Bu olaya bir dur demek lazım.
Alyaya göz kırptım. Bu işler benden sorulur.
Kimseye çaktırmadan elime kumandayı aldım.
Televizyon açtım ve interneten en sevdiğim komedi filmini açtım.
Sesi duyan erkekler kafasını çevirip önce televizyona çevirdiler. Televizyon da Sebahat ile Melahat'ı görünce mal gibi kaldılar.
Sonra kafalarını bizden tarafa çevirdiler.
Elinde kumanda ile sırıtarak onlara bakan beni görünce hepsi bir mors oldu.
Adamı böyle madam ederler işte akıllı olun.
" İdil" değiştir şunu dedi Yeşilik salatası Mert.
" İdil verir kumandayı" dedi Mertle yaşıt olan Cenk.
Bak bak hoppa!
" Yoo kim demiş vereceğimi"
" İdil ver" diye üzerime yürüyen Merte karşılık koltukta ayağa kalktım.
Mert ise şaşkın gözlerle bana bakıyordu.
" Bana bak Mert efendi. Sen benle boy ölçüşemezsin duydun mu?"
Yalnız İdilim Mert senden uzun. Yani baya uzun senden.
Bende farkındayım Hedo karıştırma o tarafı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İdil Feray Boyhan
Teen FictionBen İdil Feray Korkmaz ya da artık Boyhan. Öğretmenlerimin bundan olmaz dediği öğrenci tipiyim. Onlara uymayan şeylerim ise fikirlerim ve tavırlarım. Ailenin ne kadar da tek çocuğu olsam da ailemde beni çok takmıyor. Hoş bende onları takmıyorum. 17...