🍊 DUYURU 🍊

1.2K 45 183
                                    

Bölüm sanan herkesten özür diliyorum. Ve Nehir bana küfür etme.

Şimdi size İFB'nin nasıl beynime nasıl ışınlandığını anlatacağım.

Bir gün mutfakta bulaşık yıkıyordum. O sıralarda psikolojim hiç iyi değildi ve beni kendime getirecek bir şey arıyordum. Ve bum! Aklıma kapağı ve tanıtımı hazır olan İFB'yi yayınlamak geldi. Ve yayınladım da. O zamanlar ilk kitlemle güzel güzel gidiyorduk.

Az çok kurgu için aklımdaki fikirler de tamdı. Sonra ben kendimi toparladım ama bilin bakalım noldu? İFB ortada kaldı çünkü aklımdaki bütün fikirler bozuk psikolojimle bir yolculuğa çıktı. Kötü huylarımdan biride bu.

Sonra bir şekilde bu kitabı toplayıp final verdim. İlk kiltlem için güzel bir kitaptı. Çünkü benimle birlikte bu kitabı keşfediyorlardı, ilk hallerinde benimle birlikte eğleniyorlardı. Ama değişmeyen bir gerçek vardı, o da bu kitabın cringe ve hatalarla dolu olması. Ve ben bunu zaten kitabın açıklamak kısmına yazdım!!

Bu kitap cringe dozunuzu almak için ideal ama harika şeyler beklemeniz için kötü.

Şimdi diyeceksiniz 'Niye kaldırmıyorsun', diye. Çünkü okurlarımdan korkuyorum. Kitabı kaldırırsam ağzıma tükürecek, bir çok okurum var. Ayrıca bu kitap kimsinin ilki, kimsinin en çok sövdüğü, kimisinin de en çok bana hayır duası (!) ettiği o kitap.

O kadar anıyla dolu bu yüzden kaldırmayıyorum. Baştanda düzenleyem çünkü ortada eskiyle ilgili hiç bir şey kalmaz. Ve baştan düzenlemeye de gücüm yok. Ben onu bu hâliyle seviyorum.

Geçen sene kötüleştiğim zamanlarda sığındım kitabımdı. İdil Feray Boyhan benim o dönem sırdaşım ve destekçimdi.

Ve soyadıyla ilgili de çok laf aldım. Ben fesat ve kötü erkek esprilerine sahip birisi değilim arkadaşlar. İsimleri uyumlu olduğu zaman soyadıda uyumlu yapmaya çalışıyorum. Ve o zamanlarda Boyhan kulağıma hoş gelmişti. Ve Soyhan soyadından uyarlamıştım.

Yani anlayacağınız bu kitap cringe dozunuzu almak için. Bu amaçla girin ve mutlaka ama mutlaka ama mutlaka şu kitapla ilgili şeyleri okuyun. Sonra gelip bana cart curt demeyin en başından uyarı var zaten.

Kitapla ilgili kafanıza takılan bir şey varda buradan cevaplayabilirim.

Sizi seviyorum ❤️

Burada her daim yanınızda olacak bir yazarınız var ⊂⁠(⁠(⁠・⁠▽⁠・⁠)⁠)⁠⊃

İdil Feray BoyhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin