🍊5.Bölüm🍊

21.2K 887 363
                                    

Kapı açılıp kapanma sesi ile içeri çoğunluğunun erkeklerin oluşturduğu bir aile geldi.

Tam bunlar kim acaba diye düşünürken içeri Ateş Barlas Karahanlı girince olay çözüldü.

Ateş Barlas beni görünce benden tarafa yöneldi ve elini uzattı.

Bekletmeden elini tuttum.

" Hoş geldiniz" dedim nezaketen.

" Hoş bulduk" dedi parlayan gözleri ile.

Ben geri yerime oturunca o da aramızda hemen hemen 30 cm bırakarak yanıma oturdu.

Tabi bunu yapınca bütün abilerin gözü anında bu tarafa döndü.

Ne bakıyorsunuz? Sanki ben dedim gel yanıma otur diye.

" Eee nasılsın Ayaz? Allah evladına da kavuşturdu" dedi Barlasın babası olduğunu tahmin ettiğim adam.

Ayaz bey gülümseyerek cevap verdi.

" Evladıma kavuştum ya daha da bir şey istemem. Sen nasılsın Akay?"

" Bende iyiyim Allah'a şükür. Aynı tas aynı hamam gidiyoruz işte"

" Valla Ayaz amca gerçek kızınızı bulmanıza çok sevindim. Seleni de hiç sevmezdim" dedi benimle yaşıt olan kız.

Belki ben Selenden beterim nereden biliyorsun? İçimi mi gördün?

Kız ayağa kalkıp Ateş Barlas ile benim aramdaki boşluğa oturdu.

Elini bana uzattı. " Merhaba ben Alya. Karahanlıların en küçüğüyüm. Sen?"

Bende işte bela mıknatısıyım. Gittiğim yere bela saçmaya geldim.

Elini tuttum ayıp olmasın diye.

" İdil Feray bende"

" Feray mı? Senin adında Feray da mı var?"

" Evet. Niye? Noldu?"

" Abim eve geldiğinden beri Feray diye sayıklıyordu. Aynı ismi gibi bir kız ay ışığı gibi. Onun ışığı sanki beni arındırıyor. Ona bakarken kendimi kay-. Ahhhh"

Alya daha sözünü tamamlayamadan Barlas Alylanın koluna sert bir çimdik atmıştı.

" Yaa abi niye çimdikliyorsun. Kolum senin yüzünden moraracak"

Ateş Barlas ağzının içinden " Te Allahım Ya" diye bir şey gevelldi.

Allah'ım ben nereye düştüm yarrabim.

" Eee İdil sen nelerden hoşlanırsın?" diye tekrar konuşmaya başladı Alya.

" Herkesin sevdiği şeyleri severim genelde. Pek bir ayrıca sevdiğim bir şey yok"

" Sende tam bir sesi güzel kız Vibe aldım. Bir kere şarkı söyler misin?"

Alyanın bunu demesi ile Ateş Barlasın gözleri parladı.

O parlama sönebilir çünkü söylemicem.

" Şarkı söylemeyi çok sevmiyorum Alya belki başka zamana" diyip geçiştirdim.

İki kardeşin yüzü düşmüştü ama yapabileceğim bir şey yoktu istemiyordum.

" Son sınıf öğrencisisin değil mi İdil?" dedi Karahanlılardan biri.

" Evet"

" Hangi Bölüm?"

" Sayısal"

" Alyada sayısalcı. Belki aynı sınıfta olursunuz ki olursunuzda çünkü ikizinde Alyalada aynı sınıfta"

İdil Feray BoyhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin