🍊20.Bölüm🍊

7.7K 465 254
                                    

Sıraç: O kızda bir daha görmedim. Ama bir rezil etmişim onu var ya. Gördü o günün.

Siz: Vay amk. Sen ne kadar kindar bir insan çıktın.

Sıraç: Eeee beni aldatmayacaktı. Beni aldatmak kim o kim. Yüzsüz bir de arkadaş kalmak istedi. Al sana arkadaşlık. Öyle adamı rezil ederler.

Viran: 339. kez anlayışın da bitti sonunda.

Sıraç: Aaa niye öyle diyorsun ki Viran aşkıfışkım.

Viran: Gay barda inşallah gayler tarafındam direkte sikilirsin Sıraç. Embesil Sıraç. Amk Sıraç.

Sıraç: Sen yapacaksan her türlü kabul ederim.

Şafak: İdil grupta mal Sıraç. Git özelden cilve yap. Kötü örnek Sıraç.

Sıraç: Sizin yediğiniz bokların yanında benimkiler ufak kalıyor.

Batı: Senin şeyin de ufak jdjskskksks.

Sıraç: Sana sokarsam görürsün ufak mı değil mi?

(Şimdi okuyanların aklına lan bunlar nasıl yazışıyor diye bir soru geliyor biliyorum. Ama ben erkek kuzenlerim arkadaşları ile sesli konuşurken öyle şeyler diyorlar ki. Anlatılmaz yaşanır. O derece yani. O yüzden bir erkek grubunun içinde olduğumuzu düşünürsek bu tür sapmalar gayet normal. Anlayış için teşekkürler.)

Şafak: İdil, sen bence gruptan çık bunlar daha da pisleşecek.

Siz: Ben kaçar. Evrenin bilmediğim yerlerini öğrenmek istemiyorum. Siz de bir birinizi çok elemeyin.

Mesajlardan çıkıp telefonumu yanımdaki komidine koydum.

Kuzenlerimi sevmiştim. En azından o abi bozuntuları gibi beni orosbu yerine koymuyorlardı.

Kalbin kırık.

Onları hayatıma bile almadım ama onlar yüzünden kalbim sızlıyor.

Çünkü ne olursa olsun onlar abilerinin. Sen hayatına almamış olabilirsin ama onlar o arabanın sana çarptığı gün senin hayatına girdiler. Onlar senin öz abilerin, senin kanın. Sana dokunan şey kendi öz kardeşlerinin seni suçlaması. Kendi kanından birinin sana bunu yapması. Eğer o Laya adlı süt markası bunu sana yapsaydı, sen onu gram umursamazdın. Yapacağın şey kollarını sıvayıp onun saçını nereden yolsam acaba diye düşünmek olurdu. Ama öz kardeşlerine gelince bunu yapmıyorsun çünkü sana engel olan çok şey var.

Ama artık olmayacak. Kimse benimle böyle konuşamayacak. Onlara günlerini göstereceğim. Benle mi dans etmek istiyorlar? Sorun değil çelme takar onları dans pistin de rezil eder giderim.

İdil... Ne olursa olsun yanındayım.

Sağol Hedom. Her şeyi için çok teşekkür ederim.

Asıl ben teşekkür ederim. Beni unutmadığın için.

Hedonun bu sözlerine gülerken kapım çalmaya başladı.

" Gir." dedim sakince.

Eğer o sığır sürüsü geldiyse saçlarını kaybetmelerine sebep olacağım.

Kapıyı açıp içeri annem ve babam girdi.

İkisini de içten gülümsedim. Ama annemin gözleri dolmuştu. Hızlıca yanıma gelip bana sıkı sıkı sarıldı.

İdil Feray BoyhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin