Ferya birden dudaklarımızı ayrıdı. Yanlış bir şey mi yaptım derken bana hoşt git hareketi yapıyordu.
Şaşkın şaşkın baka kaldım. Bu kız tam bir dengesizdi.
" Ne bakıyorsun Barlas? Çabuk sür şu arabayı. Yorgunum ben. O kadar kavga ettim dinlenmem lazım"
Kahkaha attıp eğilip kemerini bağlayıp alnına öpücük kondurdum.
Kapısını kapattım.Kendi tarafıma geçip bindim ve arabayı çalıştırdım.
" Alya nerede?" dedi uykulu sesi ile.
" Atakan götürdü onu. Yüksek ihtimalle oteldelerdir."
(Sen onu benim külahıma anlat)
" Sen bacını nasıl elâlemin çocuğuna bırakırsın ya. Puuuuu kötü abi seni"
" Atakan'a güveniyorum güzelim. Korur o Alyayı."
" Barlas"
" Barlas sana ölsün. Söyle güzelim"
" Hemen İstanbul'a dönmeyelim. Benim gitmem gereken yerler var."
" Tamam güzelim. Gideriz nereye istersen."
Feray kafasını cama yaslayıp dışarıyı izlemeye başladı. Bende yola odaklanmaya çalıştım.
Aklıma da otele geldik mi Atakan'ı aramayı da not ettim.
Alya'nın anlatımıyla:
" Beni niye sen götürüyorsun? Benim dağ gibi abim varken sana ne oluyor acaba?"
Eşek herif bana fikrimi sormadan sırtladı beni koydu arabaya götürüyor.
" Abin emir verdi bende yaptım Alya. Şuan neyin kavgasını yapıyorsun benle."
Ananın babana değil ebene nikah basmasının kavgasını yapıyorum.
Tövbe tövbe." Sen veya abim bana sordunuz mu? Belki ben senle gitmek istemiyorum."
" Ha ben ha abin ne fark eder Alya? İkimizde aynı yere götüreceğiz ne fark ediyor şu an"
Anan fark ediyor.
" Çek kenara ben senle gitmek istemiyorum."
" Alya saçmalama başka nasıl gideceksin acaba otele?"
" Gitmeyeceğim otele. Çek kenara."
" Hayır dedim Alya."
" Ata ya çekersin kenara ya da ben senin direksiyon kontrolünü bozarım."
Atakan derin derin nefes alıp kenara sahil tarafına çekti.
Hızlıca arabadan inip kumsala gittim. Yere oturup denizin sesini dinlemeye başladım.
Ayağında ayakkabı yok Alya. Cırcır olursun haberin olsun.
Onu da o zaman düşünürüm Şukufet. Şuan mevzu cırcır olmak değil.
Bok var gibi şu Atakan da takılı kaldın.
Elimde olan bir şeydi sakin. Ben nereden bilebilirim hayatım da bu kadar çok yer kaplayacağını. Şerefsiz domuz.
Atakan da yanıma gelip oturdu. Bana baktığına eminim ama yüzümü ondan tarafa çevirmedim.
" Neden bana böyle davranıyorsun hâlâ anlamıyorum Alya?"
What dedin Gülüm?
" Ben sana nasıl davranıyorum Ata?" dedim ona bakmadan.
" Böyle işte. Küçükken be kadar yakınsak bir birimize şimdi de bir o kadar uzağız. Benle neden arana duvar örüyorsun Alya?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İdil Feray Boyhan
Teen FictionBen İdil Feray Korkmaz ya da artık Boyhan. Öğretmenlerimin bundan olmaz dediği öğrenci tipiyim. Onlara uymayan şeylerim ise fikirlerim ve tavırlarım. Ailenin ne kadar da tek çocuğu olsam da ailemde beni çok takmıyor. Hoş bende onları takmıyorum. 17...