🍊17.Bölüm🍊

9.1K 472 154
                                    

" Feray hazır mısın?"

" Patlama Barlas geliyorum"

Aynada son bir kez kendime bakıp çıktım. Salona geldiğim de Barlası saatini kontrol ederken buldum.

" Geldim işte. Ne kadar sabırsızsın alt tarafı 10 dk geciktirdim. Bu kadar da zorluk çıkartılmaz ki"

Barlas beni baştan aşağı süzdü. Sonra yüzüne her zaman ki gülümsemesini yerleştirdi.

" Çok güzel olmuşsun"

O kadarda abartılı bir şey giymedim ki. Tulumla tişört giydim alt tarafı.

" Abart istersen Barlas. Normal kıyafet giydim. Abartılı bir makyaj da yapmadım. Niye övüyorsun ki?"

Barlas yanıma yaklaşıp beni yatak odasına yönlendirdi.

Aha bizi kesin yatağa atacak. Sıçtık. Hadi bakalım kurtul bu durumdan İdil hanım.

Saçmalama Hediye. Barlas öyle bir şey yapmaz.

Sabah çocuğa ırz düşmanı diye bağırıp, yastıkla öldürmeye çalışıp, çocuk her şeyi açıklamasına rağmen senin o üstünü değiştiren kadını çağırıp bir de her şeyi ondan dinlemek isteyen de ebendi zaten.

Aaa haklısın kesin ebem istedi bunları. O kadın da az değildi. Ama gel gör ki benim gibi harika bir insanı gitti o adını unuttuğum. Sahi neydi o kızın adı neydi Hediye?

Valla ben de hatırlamıyorum. Aman o kızın adı mı önemli olan şuan. İdil..

Efendim başımın belası, ömür törpüsü, son insan bükücü iç sesim.

Barlas bize daha doğrusu sana sabırla kendine gelip ona bakman için bekliyor.

Hassiktir. Hediye.. hep senin yüzünden oluyor.

Benle dedikoduya dalan sensin benim bir suçum yok. Her şeyde de suçu Hediyeye atıp durma.

Hem suçlu hem güçlü. Nıç nıç nıç nıç nıç nıç nıç nıç nıç nıç nıç nıç nıç nıç. Bak çok nıçladım. Ne kadar kınadığımı sen düşün.

İdil.. şu çocuğa dön bir artık. Hâlâ bana laf yetiştirme derdindesin. Ben böyle manyak görmedim.

Artık Hediyeye laf yetiştirmeyi bırakıp. Barlasa döndüm. Beni odadaki aynanın karşısına getirmişti. Önde ben vardım arkmada ise Barlas vardı.

Benim beyaz tişört, kot tulum kombinin aksine. Barlas siyah tişört, siyah pantolon kombini yapmıştı.
Yakışıklı da olmuştu. Yalan söyleyip günaha girmeye gerek yoktu.

" Hediye ile konuşman bitti sanırım."

" Hıhıhı"

" Feray beni yanlış anlamama ama çok dalıyorsun. Hediye ile konuşmana karışma hakkım yok ama bazen fazla dalıyorsun. Bunun için doktora görünmen gerekiyor."

Bu bana kötü etken mi demeye çalışıyor?

Hediye bir dur sakin ol.

" Ben hallederim o konuyu. Sen niye beni niye aynanın karşısına getirdin?"

" Güzelliğini gör diye"

Ayna da yine kendimi süzdüm. Lan bir numara yok üstüm de. Ben mi körleştim acaba?

Çocuk sana seni ben nasıl görürsem göreyim hep çok güzelsin demeye çalışıyor zeka küpü.

" Sana ben her baktığım da hiç değişmeyen, zaman geçtikçe de güzeleşen birini görüyorum"

İdil Feray BoyhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin