Alya'nın anlatımıyla/ Geçmiş:
Dudaklarımı hızla Atakandan kopardım. Şaşkınca yüzüne bakıyordum ama onda mimik oynamamıştı. İfadesizce yüzüme bakıyordu.
" Ata bu.. be ne demek oluyor şimdi?"
" Alya hadi arabaya bin."
Sorumun cevabını vermeden beni arabaya bindirmişti ama bu konunun kapandığı anlamına gelmiyordu.
Sabah onu kenara sıkıştırıp almasını bilirim ben.
.........
" Tamam abi.. yok abi daha Alya uyanmadı.. tamam abi ben hallederim."
Atakan'ın abimle konuşması bitince, Oscarlık oyunculuğum ile yeni uyanıyor numarası yapmaya hazırlandım.
Yüzümü ovuşturarak yanına gittim.
" Günaydın Ata."
" Günaydın."
" Dün akşam bir şey yaptım mı? Kafam hiç yerinde değildi."
İşte başlıyoruz. Lütfen düzgün bir cevap ver Ata.
" Hayır bir şey olmadı. Ne olabilir ki?" dedi umursamazca.
Derin bir nefes aldım. Bana çok lazım olacaktı.
" Korkaksın." dedim teredütsüzce.
Şaşkınlıkla bana döndü.
" Korkaksın." diye yeniledim lafımı. "Yaptığının arkasında duramayacak kadar korkaksın Atakan."
" Alya-"
İşaret parmağımı dudaklarıma götürdüm susması için.
" Ben her şeyi hatırlıyorum Atakan abi. Ve inan ki seni de çok iyi tanıyorum. Bu kadar iyi tanımama rağmen seni beklemem de benim kusurum."
" Alya-"
" Hep bir şey bekledim senden. Bana işaret olabilecek bir şey bekledim. Ama sen bana onu vermeyeceğini yüzüme çarptın."
Acı bir gülümseme aldı yüzümü.
" Ben senden bir işaret beklerken, ilklerimi sana saklarken sen sen.. sen kaçtın ya. Benim hislerimi fark ettin ve kaçtın."
Sinirle üzerine yürümeye başladım.
" Sen benden kaçtın. Bende kendimi değiştirdim. Kendimi özgüvenli biri yaptım. Yazın geldin, baktın Alya eskisi gibi değil o zaman en yakın arkadaşım olan Layayı gözlerimin içine baka baka öptün."
Hırsla su bardağını alıp kafasında kırdım.
" Tek amacın benim sana olan duygularımın olup olmadığını öğrenmekti. Göz yaşları ile orayı terk ettiğim de için rahatladı. Ben yüzüm kurumuş göz yaşları ile doluyken sen bunun için mutlu olmuştun."
Belinde ki silahı hızlıca alıp ona doğrultum. Emliyetini de açmayı ihmal etmedim.
" Sen doğrunun yanında durabilecek kadar mert ama sırf seninle ilgilenmiyorum diye başka kızlarla bana acı çektirebilecek kadar adi bir adamsın Atakan abi."
" Sen Volkan ve Behlül gibisin. Arkanda seni her daim seven biri olsun istiyorsun. Canın yandı mı sığınıp seni teselli edecek ama işin bitince terk edeceğin biri olsun istiyorsun."
Gözlerin de ki o siniri ve üzüntüyü görebiliyordum ama umrunda değildi. Şuan tek umursadığım şey onun canının yanmasıydı.
Bir kaç adım daha attıp aramızdaki mesafeyi 2 adımlığa indirdim. Kalbinin tam üzerine dayadım namluyu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İdil Feray Boyhan
Teen FictionBen İdil Feray Korkmaz ya da artık Boyhan. Öğretmenlerimin bundan olmaz dediği öğrenci tipiyim. Onlara uymayan şeylerim ise fikirlerim ve tavırlarım. Ailenin ne kadar da tek çocuğu olsam da ailemde beni çok takmıyor. Hoş bende onları takmıyorum. 17...