🍊12.Bölüm🍊

12.6K 685 136
                                    

" İdil sana bir şey diyeyim mi?"

" Söyle bakalım Alya"

" Kızım bu plan harika be. Yemin olsun abimler bir daha tövbe sana yaklaşmaz"

" Tabi kızım ne sandın? Onlara hayatlarının dersini verecem. Eeee büyüler nerede şuan?"

" Hepsi sinema odasında film izliyor. Asla seslerden haberleri olmayacak"

" Yiğenciklerim peki?"

" Onlara da Alya uslü halletim"

" Alya.. bana bak manyakça bir şey yapmadın değil mi?"

" Kız ben cani miyim de çocuklara zarar vereyim?"

Abilerinin ağzına birazdan sıçacağı için bunu düşünmemiz gayet normal bence.

" Tamam İdil bak oradan baktın mı? Abilerinin birazdan ağzına sıçacak biri olarak bunu yapmayacağımın garantisi yok gibi görünebilir ama şöyle bir gerçek var ki ben çocuk aşığı bir insanım. Ve tek bir çocuğun canı için dünyayı ayağa kaldırırım. O yüzden sakin ol yiğenlerin emin ellerde"

" Sağol bacım"

Alyayı şöyle bir süzdüğümde gülmeye başladım.

" Niye gülüyorsun İdil?"

" Ölü gelin ve samara karşımı sende çok mükemmel duruyor"

" Ay sen kendine bak asıl. Aykut Elmas ve Scooby Doo kostümü ile mala benzemişsin"

Aynaya baktığımda bir de kendime güldüm. Allah kahretsin plan için çok tuhaf olmuştuk.

" Neyse onu bunu boşver de sahte kanı ağzına almayı unutma Alya"

" Ya İdil ben bir şey diyeceğim. Ya ben bu salakları korkuturkem bunlar bir mallık yapıp beni güldürüp bütün kan boğazıma kaçarsa"

" Saçmalama Alya. Bak 2 dakika sonra buradalar her şey hazır mı?"

" Hazır"

Alyaya kanı ağzına alması için uzattım ikimizde kanı ağzımıza aldık.

Ayak sesleri duyunca ışığı kapatıp yerlerimizi aldık.

İçeri Cenk ve Kaya girdi. Yüzlerine aptal bir korku maskesi takmışlardı. Aptalar. Birazdan boku götlerinden yiyeceklerdi.

Alya elimle işaret verdim. Alya sessiz adımlarla onların arkasına gitti. Sağ eli Kaya'nın omuzuna dokundu.

Kaya hızla arkasını dönüp elindeki feneri Alyaya tuttu. Ölü gelin kıyafetili ve makyajlı Alyayı görünce ona bir kal geldi. Eliyle Cenk'i dürteklemeye başladı.

" Oğlum rahat bırak lan beni. Lan kızlar uyanacak. Hay seni getiren aklımı sikiyim" diyip arkasını dönünce Cenk Alyayı görünce ona da bir kâl geldi.

Alya onlara psikopatça gülümseyerek "The price of being in the wrong place at the wrong time is death. You stupid little bugs." diyip ağzındaki sahte kanı psikopatça gülerek ağzından akıttı.

Cenk ve Kaya çığlık attıp tövbe çekerek odadan çıktı. Arkalarından bende çıktım.

Kendi katlarına gelince durdular.

" Oğlum o neydi öyle? Tövbe yarabbim ne dedi o gelin?" dedi Kaya.

" Ne biliyim oğlum ne dedi. Ben o anki korku ile ne yaptığımı bile anlamdım" dedi Cenk.

Aniden koridorun ışığını kapatıp sessiz adımlarla onlara yaklaştım.

" Tövbe Allah'ım tövbe. İdil'e sataştığım için mi bunlar benim başıma geliyor"

İdil Feray BoyhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin