🍊11.Bölüm🍊

13.8K 708 130
                                    

" Ya İdil ben senin odamdan uyuyalım dedikte acaba ben gitsem mi rahatsız olmanı istemem"

" Saçmalama Alya. Yaşıtım varken evde niye tek başıma kalayım oda da hem iyi de anlaşıyoruz. Kötü anlaştığım kişiyi odaya alacak değilim"

" İyi peki bizde teklif var ısrar yok"

Alya birden kendini yatağıma attı. İki kişilik yatakta kaybolmuştu.

Sende kısa ya o yüzden.

Evet kısa benden. 160 cm falan işte.

" İdil"

" Efendim"

" Sence abim seni nereden tanıyor? Baksana bir yarışma yaptık her şeyini bildi"

Alya'nın yanına kendimi yatağa attım. Benim kafamı karıştırıp duran şeyde işte buydu. Biz bir şekilde tanışmıştık ama ben hatırlamıyordum.

" Bilmiyorum valla Alya. Bilsem söylerim zaten ama yok aklıma gelmiyor"

Alya yatakta oturur hâle geldi ve eli ile çenesini tutup düşünme pozisyonu aldı.

" Kesinlikle küçükken tanıştınız bu konuda yüzde yüz eminim ama nasıl? İşte mesele bu nasıl tanıştınız?"

Bende onun gibi düşünme pozisyonu aldım. Barlas her yerden ufak ufak ip ucu veriyordu ama verdikleri yetersizdi.

" Abim sana sürekli Feray diyip duruyor. Feray'ın anlamı ne?"

" Ay ışığı demek"

" Ay ışığı... Acaba dolunaylı bir akşam da mı tanıştınız?"

" Küçükken hiç bir zaman dolunay da akşam hiç dışarı çıkmadım"

" Offff. Abi desen nolur sanki götüne Pisagor teoremini sokacak değiller ya"

Bende Alya gibi ofladım.

" Aman boşver çıkar illaki nedeni? Hadi yatıp zıbaralım"

Alya şaşkın ve pörtlek gözlere baktı bana.

" Bu saatte"

" He noldu ki?"

" Kız saat daha 01.30. Bu saatte tavuk gibi niye uyuyoruz"

" Peki Alya hanım hazretleri ne yapmak ister"

Alya sevinçle ellerini birbirine sürtü.
" Dedikodu, gıybet"

Şimdi istediğim dilde konuşmaya başladı.

" Kimin peki Alya?"

" Herkesin. Ben başlayayım mı?"

" Anlat kız anlat. Incığını cıncığını her şeyi anlat"

" Kimden başlasam.. ha Berilden başlayayım. Kız ben ömrü hayatım boyunca Beril kadar fesat, kıskanç bir insan görmedim. Noldu biliyor musun? Bak şimdi Berilin eski bir kankası vardı onun adı da Gülizar. Gülizar'ın da manitaası var adı Mete. Mete de bizim okulun futbol takımının kaptanı. Neyse Gülizar ve Metenin mükemmel bir ilişkisi var. Okulda ki herkes onların ne kadar harika bir çift olduğundan bahsediyor. Neyse Beril de okulda her zaman adı geçen bir kızdı ama bizim ünlü çift onu geride bırakmıştı. Bu da Berilin sinirini bozdu. Aptal, Gülizar'ın bu kadar ünlü olmasını Meteyle alakalı sanıyormuş ama herkes mükemmel ikiliden bahsediyor Meteyle alakalı değil. Neyse işte bizim Beril kafasına takmış Meteyi tavlamayı ama varya çok güzel kız. Meteye eskisinden daha yakın davranıyor, daha çok temas ediyor hatta noldu biliyor musun? Beril ayağım kaydı yalanı ile Metenin kucağına oturdu. Kız bende gördüm bu olayı ama varya sende görsen dersin ki yanlışlıkla düştü o kadar iyi numara yapıyor bu cadı. Neyse bizim götelek Mete de daha fazla Berilin bu cilvelerine dayanamıyorum Berili çağırıyor spor salonuna oradan da erkek soyunma odasına gidip üst üste oluyorlar mı? Oldular. Ama o salakların bilmediği bir şey var o da takımdaki Yunusun kamerasını açık bir şekilde soyunma odasında unutması. Bunlar işlerini halleti tabi çıkıp gittiler odadan. SONRA Yunus kamerasını oda da unuttuğunu hatırlatıyor, geliyor kamerasını almaya. Bir de kameranın kaydetiklerini izleyince bizim yiyişen çifti izliyor mu? Sonra da işte videoyu da Gülizar'a götürüyor. Gülizar izliyor, ağlama krizlerine giriyor mahvoluyor kız. Sonra işte bu videoyu Yunustan alıyor. Okul o zaman bizim futbol takımı maç kazanmıştı onu için kutlama yapacaktık. Bizim okuldaki parti yapılan salon büyük ve tam tepede büyük ekran televizyon var. Gülizar o gün o televizyon'a bunların videoların paylaşıyor. Tamamını izletmeden yarıda kesti. Sonra ikisine de bu okuldan gitmezlerse bu videoyu bütün sosyal ağlarda paylaşaçağını söylüyor. Zaten ertesi günde gittiler"

Ne? Bu nasıl hikaye? Lan bunlar ne yaşıyor? Vay anam babam burası resmen bok çukuru.

" Ben bir de benim eski sınıfa beter derdim. Ulan bunlar benim eski sınıfın mutasyona uğramış hâli"

" İşte bu kadar da iğrenç pis insanlar var içimizde. Ah Gülizar ah neler çektin"

" Gülizar nasıl oldu peki o olaydan sonra?"

" İlk başta çok ağladı çok üzüldü. Bütün erkeklere olan güveni kırdı ama Yunus onun güvenini kazanıp, Gülizar ile çıkmaya başladı. Meteden sonra da Takımın kaptanı o oldu"

" Aynı şeylerin Gülizar'ın tekrar başına gelmemesi için dua ediyorum"

" Amin canım amin"

" Ben bize yiyecek, içecek bir şey getireyim anlaşılan sende hikaye bol"

Yataktan kalkıp kapıma doğru ilerledim.

" Geleyim mi yardıma?"

" Yok sağol gerek yok"

Hızlıca odamdan çıkıp merdivenle aşağı inmeye başladım. Yiğit ve Işıl'ın odasına girip onlar uyurken onlara iyi geceler öpücüğü vermek istiyorum.

Misafirlerin kaldığı kata gelince fısıltılar duymaya başladım.

Merakına yenik düşüp sesin geldiği yere gittim.

" Plan hazır mı?" bu Cenk'in sesiydi.

Ne planı lan?

" Hazır. İdil bizim ile uğraştığına pişman olacak" dedi Kaya.

" Çocuk mu da İdil korkutma planı ile ona dersini vereceksiniz. Bence plan çok aptalca vazgeçin bu plandan. Ergen ergen intikam planı yapmayın" dedi Eren.

Senin alnını öpeceğim.

Öpte Ateşle Erenin arasını aç.

Dudağından öpeceğim demedim. Alnını öpeceğim dedim.

Aşık erkek için öpülecek yer fark etmez. Öptün mü sonuçta öptün.

Bana ne.

Hızlıca ve sessizce merdivenleri tırmanarak benim odaya geldim.

Odaya yaptığım anı dalış Alyayı korkutu.

" İdil noldu kız? Niye fuhuş baskını yapar gibi girdin?"

" Abiciklerine ufak bir ders vermeye ne dersin?"

" Plan ne derim?"

Dolabımın önüne gelip kapaklarını açtım. Eşek şakası kutumu çıkardım ve dolabın kapaklarını kapatım.

" İdil Feray tarzı ders verecez. Yaptığını hatanın bedelini ödeyeceksin"

" Eğlence başlasın o zaman"

" Eğlence başlasın"








Ben Geldim.

Nasılsınız? Şuan okuldayım ama boş ders olduğu için bölümü tamamlayıp atabildim.

Bölüm nasıldı?

Dedikodu nasıldı?

Peki bizim kızlar nasıl ders verecek acaba?

Eşek şakası kutusunda neler var acaba?

Nasıl bir şakaya maruz kalacak bakalım Cenk?

Ulan ama Cenk'in İdil'e intikam almak için yapacağı şey. Allah belanı versin Cenk ya.

Bir daha ki bölüme kadar kendinize iyi bakın görüşürüz:)

You=💎💎💎💎💎💎

I♥️U

İdil Feray BoyhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin