🍊33.Bölüm🍊

3.7K 236 142
                                    

Korkuyla etrafımızda dört dönüyorduk. Gözümüzün önünde Alya ve Ercem'i kaçırmışlardı.

O an ki panikle ben Barlasla şirkete gelmiştim. Barlas ne kadar adamı varsa Alya ve Ercem için arama ekibi kurmuştu.

Bir yandanda benim telefonuma mesaj atan numarayı bulmaya çalışılıyordu.

Şuansa Barlasın odasında onun kendi etrafında volta atmasını izliyordum. Deliye dönmüştü ve geçen her saniye de daha da beter hâle geliyordu.

Şansımı tekrar denemek için ayağa kalkıp, kendi etrafında volta atıp, deliren Barlasın kolunu tutum.

Birden durmasıyla önce bana sonra da onu tutan elime baktı. Kaşları çatıktı. Daha fazla beklemeden "Otur artık Barlas." dedim sakin sesimle. "Böyle yaparak anca kendini yorarsın, ve hâlâ bizim sana ihtiyacımız var."

" Benim yüzümden oldu, İdil." dedi acı içerisinde. " Benim dikkatsizliğim yüzünden oldu. Eğer-"

" Barlas." diyip yüzüne ellerimin arasına aldım. " Artık suçlama kendini. Yapma şunu kendine. İlla da birini suçlayacaksan içine beni de kat çünkü bir tek senin değil benimde gözümün önünde kaçırdılar."

" İdil." Acıyla çıkan sesi canımı yakarken istemsizce parmak uçlarımla yanağını okşamaya başladım.

" Söz veriyorum bulacağız onları. Bulacağız ve bize bunu yapanlara bedelini ödeyecek."

" Efendim durun lütfen-"

Kapının dışında gelen seslerle ellerimi Barlasın yanağından çekmiştim ve tam da o sırada içeri, önde Cenk Karahanlı olmak üzere bütün kardeş Karahanlılar buradaydı.

Sinirli bir boğa gibi içeri giren Cenk Karahanlı, beni görmesiyle gözlerinde ki sinir daha da artmıştı.

Aniden manyak gibi kahkaha patlattı. "Vay vay vay." dedi alayla. " Bizim kız kardeşimiz kaybolsun, yanında ki çevirmeni dayak yesin, benim kız kardeşim bunların her birine şahit olsun ama biricik abisi Ateş Barlas Karahanlı sevgilisiyla burada cilveleşsin."

Cilveyi senin götüne kılıç gibi sokardım ama neyse.

" Abi." dedi Barlas sinirli sesiyle. "Bir bok bildiğin yok bilene de karışma. Sen benim nasıl-"

" Senin sevgilinle nasıl fingirdeştiğini görüyorum ben. Yakında hamileyiz haberleri de gelir kulağımıza." dedi alayla.

Bu artık çok kişisel bir mesele oldu. Barlas tam ağzını açacağında onu susturup, bir adım öne çıkarak Cenk Karahanlı'nın karşına dikildim.

" Barlası kendinle karıştırma." dedim aynı onun gibi alayla. " Herkesi kendin gibi sanma. Bizim kimseden gizlimiz, saklımız yok."

" Bu ne demek oluyor Cenk?" dedi Kaya Karahanlı çatık kaşlarıyla.

Yüzümde ki alaylı ifadeyle " İnanır mısınız bilmem ama Cenk evli ve üstüne iki tane de çocuğu var." dedim. Herkes bana şaşkınlıkla bakarken konuşmama devam ettim. " Hatta bu çocuklar melez de sayılır çünkü anneleri İspanyol ve inanın çok iyi bir kadın."

Arkam da olan Barlasın da bana şaşkınlıkla baktığını hissedebiliyordum.

" S-sen." dedi titreyen sesiyle Cenk Karahanlı. " Bunu nereden biliyorsun?" Gözlerinde ki alaylı ifade gitmiş yerine korku dolu bakışlar gelmişti.

" Alya öğrenmiş. Hatta bizzat yiğenlerinin yanına gidip tanışmış. Fotoğrafları bile var. Hatta bizzat görüntülü de sohbet ettik."

Cenk Karahanlı hem şaşkınlıkla hem de sinirle arkasını dönüp açık olan kapıdan çıkıp gitti.

İdil Feray BoyhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin