Ne zamandı o zaman? Kimdi Barlas? Ne zaman tanıştık biz? Acaba kavga ettiğim erkeklerden biri miydi?
" Kavga ettiğim erkeklerden biri misin?"
Bana göre tatlı ve karizmatik bir gülümseme oluştu dudaklarında.
Niye yüzünde değilde dudaklarında dedin.
Çünkü gülümseme dudakta olur Hedo.
Ama yüzünde desen daha etik olurdu. Sen dudak dedin daha bir şey oldu...
Akıllındaki o fesat düşünceleri at Hedo. Fena bozuşuruz.
" Küçüklüğündeki gibi dalıp gidiyorsun"
" Hıh?"
" Küçükken de aklına bir şey takıldımı her şeyden kopar sadece o aklındakine odaklanırdın"
" Yalnız burada haksızlık var. Sen utanmasan ebemin donuna kadar diyeceksin ama ben senin hakkında hiç bir şey bilmiyorum"
" Öyle çok konuşamazdık ki. Sohbetimiz olmazdı senle. Daha çok sen bana anlatırdın bende senin sesinin güzelliğine hayran kalarak dinlerdim"
O kadar romantik film izledim Hedoyla ama hiç birinde bu kadar etkilenmemiştim.
Çünkü bu güzel bir tek sana çıkıyor.
Bismillahirrahmanirrahim. Allah'ım sen bana mükkayet ol.
" Barlas... Eğer bana kim olduğunu söylemezsen seni öldürürüm"
" Bu benim için bir şereftir"
" Ama yeter artık ben seni hiç bir şekilde tehdit edemiyorum. Bana ne ben artık senle konuşmayacağım"
" Tehditlerin de çok hoşuma gidiyor çünkü benle konuşmuş oluyorsun. Sesini ne olursa olsun duymak iyi hissettiriyor. O yüzden lütfen konuşmayı kesme Ay ışığı"
" Ben sana ne yaptım da bu kadar tutuklu kaldın?"
Bu soruyu gayet ciddi bir tondan sormuştum. Bu kadar aşık olması özellikle benim gibi bir manyağa bu kadar aşık olması tuhaftı.
" Pek bir şey yapmadın aslında.. Sen çok güzel gülümsedin bende o gülümsemeye vuruldum"
Kalbin hızlı çarpıyor İdil. Neden bu kadar hızlı?
Bilmiyorum Hedo. Ama eğer böyle devam ederse ölebilirim.
" İç sesin de senin gibi çok konuşkan"
" Onun bir adı var He-"
" Hediye. Biliyorum"
" Benim hakkımda bilmediğin bir şey var mı?"
" Hâlâ mimar mı olmak istiyorsun?"
" Hayır. Vazgeçtim"
" Bende Mimarlık okuyorum"
" Yoksa-"
" Tam da düşündüğün şey"
" Sen niye hayatını bana göre yönlendiriyorsun ki? Benden daha güzel, daha zeki, benden daha fazlaları olacak kızlar çıkacak hayatına. Niye kendini benle şartlıyorsun?"
" Çünkü insan bir kez tam sever. Bende seni sevdim. Sende sonra hiç kimse olmayacak hayatımda. Onlara aşık olmayacağım. Aşık olmadığım insana sana aşığım diye yalan söylecek değilim"
" Sana ne yaptığımı bir türlü çözemedim?"
" İnan bana 21. yaşıma gireceğim ama hâlâ bende bana ne yaptığını çözemedim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İdil Feray Boyhan
Teen FictionBen İdil Feray Korkmaz ya da artık Boyhan. Öğretmenlerimin bundan olmaz dediği öğrenci tipiyim. Onlara uymayan şeylerim ise fikirlerim ve tavırlarım. Ailenin ne kadar da tek çocuğu olsam da ailemde beni çok takmıyor. Hoş bende onları takmıyorum. 17...