Pershkrimi

1K 34 21
                                    

Kataleya Markos nje vajze 18 vjecare e cila studion ne gjimnaz.
Edhe pse nje vajze shume e bukur dhe me teper karakter ajo gjithnje eshte ne siklet te madh per shkak se vjen nga nje familje me nje ekonomi jo fort te mire dhe ndodhet midis shoqeve te saja pasanike ku dhe i duhet te duroje dhe tekat e tyre...

Mbas nje ngjarje te rende qe ndodh ne familjen e saj ku i vellai vdes ne nje aksident ose ashtu eshte bere qe te mendojne te tjeret ajo se bashku me nenen e saj shperngulen ne Madrid tek te afermit e saj....

Por jeta e saj do te ndryshoje rrenjesisht kur dashurohet me nje trafikant droge Rafel Duke nje djale 22 vjecar por terheqes dhe me shume ambicie...

Njohja me te do te jete nje rastesi pasi do te takohen ne nje dyqan rrobash ku ajo punon per te siguruar te ardhura dhe ti jape nje ndihme sado te vogel nenes se saj Duke paguar vete shpenzimet e shkolles,por me pas njohja e tyre do te vazhdoje permes nje shoqeje te cilen ata e kane te perbashket pra ajo eshte e fejuara e vellait te tij,nďersa shoqja e ngushte e Kataleyas qe e njeh ne shkollen e re dhe madje jetojne ne te njejtin vend...

Pas vdekjes se vellait te saj mbas 1 viti ajo rastesisht e merr vesh se vdekja e te vellait nuk ka qene nje aksident por ate e kane vrare se kishte hyre ne pune te pista...

Po kur kete te vertete ta marre vesh dhe nena e saj si do te reagoje ajo per kete fakt qe i kane vrare djalin dhe situata behet me e rendene momentin qe ajo e kupton lidhjen e te bijes me Rafaelin, a do e lejoje te bijen qe te ece drejt humneres apo do te perpiqet qe ta largoje nga ai...

Nje polic do ti ofroje nje bashkepunim qe do i ndryshoje jeten dhe mundesine e arte per ta shkateruar vrasesin e vellait te saj por gjate rruges ai dashurohet me te dhe perpiqet qe ta ndaje nga Rafaeli por a do te jete ne gjendje qe ti beje keq apo do te jete dashuria ajo qe do te triumfoje...

Si do te shkoje kjo dashuri dhe a do te jete nje force per ata te dy apo thjesht nje rrenim...

Dhimbje,lot,dashuri,sekrete,mistere,
armiqesi,droge,plumba
arme,gjak,zhgenjime por mbi te gjitha dashuri....

Kjo eshte nje nga historite e mia te rradhes shpresoj qe t ju pelqeje dhe do te vazhdoje mbasi te mbaroj historine qe po shkruaj...

EL REINAWhere stories live. Discover now