-Analizat dolen dhe rezulatate jane jo te mira.Vajza ka dicka qe ne nuk e prisnin dhe po hezitonte ti thonte pasi kishte frike nga reagimi i tyre.
-C fare ka na thuaj shpejt mos mi sh*rdhe me teper nervat foli ai i paduruar.
Ajo e cila ndodhej aty ngriu.Po sikur te kishte dicka te keqe?Nuk mendonte dot me te miren ne keto momente dhe zemra nisi ti rrahe fort...
Ajo mund te rezikoje dhe jeten e saj po vazhduam ne kete gjendje dhe duke i dhene ilace me teper sepse me keto kriza qe ka dhe duke qene se eshte e shtatzane rrezikon qe ta humbase femijen,ndersa ata te tjeret thjesht po e shihnin te habitur.
-Si c fare?Kjo nuk esh..te e mun...dur po belbezonte Aurora dhe Devi e shihte ne sy e po ndjente keqardhje dhe syte i ngelen plot me lot e perqafoi e ajo filloi te qante.Kujtimet iu rikethyen ama nuk e dha veten vendosi qe te qendronte i forte dhe te hakmerrej per cdo gje sepe i kishte ershur mundesia e arte ne dore dhe do e shfrytezonte me se miri.
Nga ana tjeter ishte Kata ajo e cila po qendronte e hutuar dhe duart instiktivisht i coi tek barku i saj dhe po e ledhatonte dhe nje buzeqeshje iu formua ne fytyre ama iu zhduk atehere kur mendoi jeten e saj.Nuk kuptonte azgje dhe nuk i kujtonte se c fare kishte ndodhur me pare me jeten e saj.Kush ishte ajo ne te vertete?Kush ishte burri qe ajo dashuronte dhe babai i femijes te saj?mijra pikepyetje kishte ne koke dhe nuk dinte si ti jepte zgjidhje asnjeres dhe vendosi te vazhdonte te degjonte me teper.
-Kjo nuk do te ndodhe dhe per kete do te sigurohesh ti doctor qe femija i tyre mos te linde-perfundoi Devi me nje inat dhe nje shikim te erresuar ne fytyre.
-Nese femija im nuk eshte gjalle per fajin e tij atehere dhe i tiji nuk do te jetoje.Rafaeli nuk do te kete asnje pasardhes dhe per kete do te sigurohem une vete-dhe plaka e moshuar po e shihte ama nuk guxonte te kundershtonte sepse nuk e kishte ate fuqi.
Trupi iu drodh kur e degjoi dicka te tille dhe nje ndjesi e keqe i pushtoi shpirtin dhe nuk ishte mire.Iu duk sikur kembet iu prene dhe shpresat iu shuan.
-Pervec ilaceve te kujteses do ti jepni dhe nga ato te cilat do e bejne qe te abortoje femijen-foli i vendosur dhe doktori e pa i tromaksur nga gjithe ajo e keqe qe ai po shprehte dhe nga gjithe ai vrer qe villte ai njeri.
-Zoteri dhe ajo mund te vdese gjate kesaj kohe.Shendeti i saj eshte teper delikat sepse duke qene se eshte dhe e vogel ne moshe dhe shtatzania ia nderlikon situaten,nuk do te jete ne gjendje te beje me femije nese e beni dicka te tille te jeni i sigurt se do i shkatroni jeten dhe te ardhmen.
-Te thashe se cdo gje do te behet ashtu si them une dhe pike.Nuk do te guxoje njeri te vendose ne dyshim fjalen time dhe mos guxoni te beni azgje tjeter pa djenine time sepse do te perfundojne gjerat keq dhe u largua i ftohte pa e kthyer koken pas duke lene te tronditur gjithe ata njerez.
-Auror moj bije beje te reflektoje sepse nuk eshte dicka e mire kjo gje,e ke perjetuar dhe vete dicka te tille dhe nuk eshte fare e mire ose te marrsh kenaqesi nga nje njeri qe po vuan.Per me teper do te lendosh gjakun tend,shkaterosh vellain tend.Do te shkateroni jeten e nje njeriu te pafajshem dhe esht shume keq.Do te gyni ne gjynahe bija ime,sepse as ai femije dhe as ajo vajze nuk kane faj madje as Rafaeli eshte me i pafajshem nga te gjithe por atij i ka errur syte urrejtja dhe paraja.Do te keni mbi supe nje peshe te rende e cila nuk do ju lejoje te jetoni gjithe jeten te lumtur ashtu si duhet.Prane tij kishte gjithcka por nuk deshironte te qendronte aty por u largua me deshire dhe luften qe i shpalli ishte e kote dhe nje nga fajet te mbetet ty qe mashtron tet vella dhe behesh pjese e kesaj poshtersie-dhe iku ne kopshtin e shtepise ndersa ajo po qendronte e hutur dhe ne mendime.
-A po vepronte ashtu si duhet?E meritonte nje femer ti merrnin nje pjese te shpirtit vetem nga egoizmi i tjeter kujt?Nuk ia vlente por ajo per dashurine e tij do te bente gjithcka.
U largua me vrap duke qare dhe shkoi tek pjesa e oasme e kopshtit dhe po i gjuante kokes me duar.
-Kujtohu ,kujtohu beje per ate vogelush/e qe do te vije ne jete dhe po i fshinte lotet dhunshem ama dicka i erdhi ne mendje.
-Nuk do i lejoj te me marrin kete femije dhe sikur te jete gjeja e fundit qe une bej ne kete jete dhe dhimbja e kokes iu kthye perseri e ajo bertiti.
-Aaaaaaa....dhe nje vegim doli perseri...
Raff ...
-Shhhh.dhe i vendosi gishtin tek buza dhe u pergjigj duke folur embel.
-Te dua bukuroshja ime dhe dua te krijoj nje familje me ty.Do te jete dita me e lumtur e jetes sime pas asaj dite qe u njoha me ty ajo kur te me japesh lajmin se do te me besh baba dhe syte i kishte plot lot nga emocionet teksa shtrihet rendeshem tek shtrati dhe e merr ate ne krahet e tij dhe e ledhatonte si nje bebe te vogel duke i puthur hunden.
-E coi koken dhe me syte me lot peshperiti.
-Kam dike qe me do.Me adhuron duhet te behem e forte per ta ama duhet ta kujtoj kush esht dhe do ja dal...
Rafaeli po qendronte ne zyre dhe nje mesazh i panjohur i vjen nga telefoni dhe e hap.Ishte nje foto e Kates se tij ne duart e Devit.
-Ndyresire do te vras fare dhe bertiste me sa kishte ne koke kur telefoni i tringellon perseri.
Kete here ishte nje foto bebi dhe me nje mbishkrim.
-Esht shtatzane por mos u gezo para kohe sepse ne momentin qe more vesh se do te behesh baba po njejt mund ti humbesh te dy...dhe ai i hodhi pertoke telefonin duke e thyer dhe bertiti me te madhe.
-Do te vras shkerdhata dreqit,ke per tu pendur qe u more me femren time fhe ne ato momente te gjithe hyjne ne zyre duke pare nje Rafael ne toke dhe me duar te gjakosura i ulur ne toke.
-Rafael eja me vete,cohu c fare ke i afrohet i vellai e ai duke qare i thot.
-Esht ne duart e Devit dhe me kercenon me jeten e tyre.
-Te kujt Raff??
-Do te behem baba-foli ai e te tjeret shperthyen ne te qara...
-Do ti vrase me shkruajti mesazh.Do mi marri te dy esht i cmendur...
Ama nuk do e lej me kaq dhe do e shkateroj dhe u cua duke marre armen dhe doli e mbas tij te tjeret furishem duke therritur por me kot.
Djalli ishte zgjuar tashme.
Hey ❤❤❤.
YOU ARE READING
EL REINA
RomanceDhimbje lot dashuri sekrete mistere armiqesi droge plumba arme gjak zhgenjime por mbi te gjitha dashuri....