#54

268 23 35
                                    

Doli menjehere jashte dhe filloi te bertiste me sa kishte ne koke dhe inati i shprehej qarte ne fytyre,dhe ishte gati te vriste kedo ne ato momente.

-Majk menjehere ketu-foli drejt njerit nga rojet dhe ai brenda disa sekondave u gjend para tij duke qendruar serioz dhe ne gadishmeri pasi nervat e tij dukeshin qe ishin te shkateruara dhe mund te shprazeshin nga momenti ne moment dhe nuk deshironte qe te ishte ai njeri nga ata,qe ta hanin qente.

-Urdhero shef-foli ai dhe Rafeli iu kthye.

-Bej gati te dyja skuadrat dhe dua qe te kemi me te miret me vete sepse do te shkojme te sulmojme shtepine e Devit,ndersa Alois doli jashte dhe po e shihte teksa i vellai po turfullonte nga terbimi dhe ishte duke folur plot mllef.

-Ka per ta shkateruar,nuk do i gjenden as kockat-i tha Alois Xhesit dhe Vanesses duke e tundur koken ne shenje kqardhje,sepse kishin qene bashke dikur me shume se vellezer.

-Vete e kerkoi dashuri,nqs shihte rrugen e tij dhe nuk ngaterrohej me Rafelin nuk do te ndodhnin keto gjera,ama zgjedhja e tij-dhe po e shihte teksa ai fliste dhe bente me shenja.

-Po shkoj te behem gati sepse nje dite e gjate na pret dhe duke marre fryme rendshem u largua.

Kishte shkuar tek dhoma e saj dhe ishte qetesuar pasi gjithe ato emocione nuk i benin mire si per shendetin e saj ashtu dhe per bebin.Po mendonte nje menyre se si te vepronte pasi nuk deshironte qe te binte pre e kurthit te tyre.Nuk i besohej se ne dore te c fare njerezve kishte rene por kishte shpresa se do te shpetonte prej tyre por si fillim te mbronte foshnjen e saj.Dera troket ndersa ajo po bente sikur flinte dhe  e degjoi qe u hap ama nuk reagoi dhe i mbylli syte akoma dhe me fort se me pare.Ndjeu nje person i cili u ul prane saj sepse shtrati u lekund dhe nje dore tek floket dhe me pas nje ze qe u degjua.

-Sa e pafajshme qe je moj bija ime.Nje engjell si ti nuk e meriton dicka te tille, sidomos ajo foshnje qe ti mban tek barku jot dhe te denohet me humbje jete pa e filluar mire.Mendoja se ishe nje njeri pa familje dhe prandaj pranova qe te qendroje ketu sepse dhe un kam pasur humbje.Fiks nje mbese si ti,dhe prandaj mendova te kujdesem per ty dhe te dhuroja nje familje te cilen ti e ke por qe te kane mashtruar.Do te ndihmoj dhe sikur te jete gjeja e fundit qe e bej ne kete jete ti  duhet te jesh e lumtur prane burrit dhe femijes tend.E puthi ne koke dhe u largua e ajo i hapi syte dhe  filloi te qante...

Kishin mberritur para viles se tij e cila ishte po e njejta e disa viteve me pare dhe nuk kishte ndryshuar azgje. Para viles ndodheshin roje dhe pothuajse e gjithe shtepia kishte plot te tille.Qe te gjithe po prisnin deri ne momentin qe Rafaeli foli nepermjet kufjes qe kishin te vendosur ne vesh.

-Qendroni qe te gjithe gati,mbas sinjalit qe do te jap une do te filloni qe te hapni zjarr dhe te hyni ne shtepi.
Alois ti me skudren tende do te mbuloni pjesen jashte ndersa ne te tjeret pjesen brenda dhe ata pohuan.

-Gati,filloni dhe cunat po gjuanin nderkohe hapen zjarr,njerzit e tij ishin te shumte ne numer dhe arriten qe ti vrisnin me lehtesi dhe te hynin brenda.

Kishte erdhur mbazditja dhe ajo mbasi kishte qendruar per disa ore ne gjume, ne dhome kishte hyre Roza e cila po e priste qe te zgjohej dhe ti jepte ilacet.

-Kata u zgjove me ne fund-dhe buzeqeshi ndersa ajo thjesht po e shihte dhe e tundi koken.

-Me tha zoteria qe te sjell ilacet dhe i zgjati kete here 2 kokra jo vetem nje ashtu si pinte cdo dite.

-Po pse 2 Roza?Gjithmone vetem 1 kam pasur pse dhe kjo tani?

-Nuk e di,por me thane se analizat kishin dale qe je anemike dhe te duhet per forcimin e kockave dhe i zgjati dhe nje gote me uje,e ajo i mori dhe i piu e me pas ujin.Teksa ajo u largua,Kata menjehere shkoi ne tualet dhe i peshtyu poshte tek lavamani dhe i hapi rubinetin qe ato te treteshin njejt si kishte bere keto dite.

Kishte rreth 3 dite qe nuk i pinte ilacet por i mbante poshte gjuhes dhe ne pas i hidhte dhe gjate gjithe kesaj kohe kishte me teper kujtime qe i shfaqeshin.E dinte se eshte e dashuruar dhe i ishin kujtuar te gjitha momentet me te por nuk e kujtonte dot emrin dhe nuk ja shihte fytyren.Shpresonte qe ai ta gjente dhe te largohej qe ketu menjehere.

Kishin kontrolluar gjithe shtepine por nuk ndodhej njeri dhe tani ishin ne zyren e tij duke pare cdo pune te tij.Transportet,punet ilegale dhe te gjitha llogarite bankare.Po kontrollonin ne kompjuter te gjitha pronat e tij dhe Alois vuri re dicka te cuditshme.

-Rafael eja pak,dhe ai la dosjen qe kishte tek dora dhe u nis aty dhe po shihte ne ekran nje shtepi teper te madhe ne nje vend te quajtur Toluca.

-Po kjo?pyeti ai i habitur.

-Eshte prona e fundit qe ka blere dhe ka ndodhur para 2 muajve,eshte me letra e disa te moshuarve dhe ia ka bere dhurate Devi..

-Sa ka mundesi qe ajo te jete aty?foli kete here duke kruar koken nga nervozizmi.

-Mundesia me e madhe se ndonjehere me pare.Duke qene se nuk eshte e tija ne emer nuk do te dyshonte kush.

-Beni gati skuadrat dhe gjeni vendin e sakte do te largohemi menjehere beni gati helikopterin dhe di jashte dhe i ngriti syte ne qiell duke veshtruar i perhumbur.

Po qendronte e perhumbur dhe nje krize me e forte se me pare e kapi dhe koka dukej sikur ishte plot me miza dhe po i pinin gjakun ndersa kujtimet i erdhen nje nga nje ne mendje dhe filloi te kujtoje cdo gje qe nga familja dhe deri tek ai e cdo ngjarje qe kishte ndodhur.I ershi ne mendje dhe mometi kur Devi i tregoi videon qe kishte qene vetem nje plani i tyre per ti ndare...

-Rafael..eja te lutem ku je,duan te na e marrin bebin tone ama nuk do e lejoj do te luftoj me gjithe forcen time dhe nje gje e tille per ta nuk fo ti kenaqe dhe fshiu lotet e vendosi te ndjeke kete lojen e tyre sepse e dinte se ai do vinte zemra e ndjente.Nuk e dinte si do te reagonte ai kur te merrte vesh se Aurora ishte se bashku me te por ai nuk e dinte dhe ishte aho qe spiunonte cdo gje.Do te shkaterohej por nuk kishte se c fare te bente se ai nje dite do e merrte vesh dhe gjerat nuk do te perfundonin aspak mire.

Kishin zbritur dhe tashme ishin shperndare qe te gjithe neper pemet duke mos u shfaqur hapur dhe pse roje nuk kishte  por i duhej te benin kujdes.

Pa makinen e tij e cila u largua dhe shkoi drejt fermes.I ra ziles dhe e hapi Roza e cila e pa e habitur dhe ai me mirsjellje i foli.

-Pershendetje zoteri ke kerkoni?

-Deshiroj te flas me zonjushen Kataleya jam nje shok i saji.Jemi njohur ne Madrid dhe ajo pohoi dhe u largua dhe shkoi tek Kata.

-Ndodhej ne tualet duke vjelle dhe degjoi Rozen e cila po fliste.

-Kata ka ershur nje shok te takoje,eshte nga Madriti me tha dhe ajo doli e po e shihte sikur te kishte thene dicka fantazme,por syte i ndriten dhe zemra po i rrihte fort.Doli nga dhoma e shkoi drejt sallonit nderkohe qe syte i kishte me lot kur e pa ate.

-Rafael-dhe vrapoi tek krahet e tij dhe ai e perqafoi fort e po e puthte.

-Bukuroshja ime ti dhe e puthi ne buze e ajo qeshi mes puthjes.

-Te dua shume Rafael...

-Edhe une ju dua shum dhe u ul ne gjunje dhe i puthi barkun e ajo ne syte me lot foli.

-E di apo jo?e ai tundi koken ne shenje pohimi dhe ajo qeshi e perqafoi fort...

Hey ja dhe pjesa per sot.E kam bere me te gjate se nuk mundem te postoj tjeter.

Shihemi❤❤❤.

EL REINAWhere stories live. Discover now