#42

271 23 47
                                    

Ne shpejtesi shkoi dhe hapi deren duke u perballur me nje pamje ndersa ishte dhe Vanessa mbas saj e cila i kishte mbyllur syte fort....

-Eja Vane se ajo po fle dhe u largua drejt e ne kuzhine ndersa Kata i shkeli syrin e ajo qeshi dhe hyri brenda,e ne ato momente nga tualeti doli Rafaeli.

-E din qe je ber si engjelli jon mbrojtes apo jo?e pyeti ajo e Vanessa u ul tek divani dhe po hante disa cokollata.

-E e dini se ju dua fort qe te dyve prandaj jam e gatshme qe te bej cdo gje dhe nqs i kam mundesite pse jo.Ama per nje moment thash se u kapet dhe bobo kur erdha ketu tek dera i mbylla syte teper fort,thash e hengrem jo vetem ju por dhe une-e ata shperthyen ne te qeshura.

-Kjo nuk ndodhei ngatrestare dhe kjo fale dhe e perqafoi duke e puthur ne balle.-Te kam si motren time te vogel ta dish,ke zene vend te vecante tek une si gjithmone...

-Si shpetuam thuj dhe ne mendje is hkoi ai moment.

Flashback

Ndodheshin ne dyqan dhe Teutes i vjen nje mesazh tek telefoni dhe menjehere e hap.

-Mendove se te degjoi apo jo?Shko shihe njehere se me ke bredh jot bije?Dhe thua se do e mbash fjalen... e ajo menjehere morri qeset me gjerat qe kishin blere dhe menjehere i flet Vaneses e cila ndodhej tek pjesa tjeter e dyqanit aty ku kishte produkte per fytyren.

-Me thuaj teze...

-Eja se do te largohemi tani...

-Por une nuk kam marre...tani te thash-
azgje do thoja dhe kete te fundit e tha me te vogel duke shkuar pas saj dhe ne moment mori telefonin dhe filloi te shkruante dicka ne tastiere.

-Kunat nqs je aty largohu se tezja po vjen si e terbuar ne shtepi,se c fare i ndodhi nuk e di ama une nuk mundem dot ta ndaloj....dhe e vendosi tek xhepi i pasem dhe u nis...

End of flashback

-Nuk e di se c fare ka ne mendje por esht shume e stresuar dhe po i ben gjerat pa i menduar-foli Vanessa e Kata po e shihte e menduar por nuk foli.

-Bukuroshe po iki une tani,neser takohemi tek shkolla se mos te hap me teper probleme dhe u afrua i dhuroi nje puthje e qe nga dritarja u zhduk.

1 dite me vone

Sapo shkoi tek porta e shkolles pa se ai po e priste aty i mbeshtetur tek makina dhe ajo vrapoi tek ai...

-Beb dhe e puthi fort si te kishte dite pa e puthur,e ai e shtrengoi.

-Eja te largohemi,kalojme diten bashke dhe ajo aprovoi me koke dhe hyri ne makine se bashku me te.Shetiten cdo pjese ne Madrid,shkuan tek parku i lojrave sepse ajo e kerkoi dhe ai nuk mundej qe ta prishte dicka te tille asaj,hengren pizza dhe tani po ktheheshin ne shtepi.Mberriti aty ku qendronte gjithmone dhe ajo filloi ta puthte si te ishte hera e fundit e ai po njejt.Ne momentin qe u shkeputen ai foli.

-Ne darke leje dritaren hapur sepse do te vij e ajo pohoi dhe u largua nga aty me vrap sepse shkoi ora per tu kthyer.

Hapi deren dhe u ndesh me te emen e cila shkoi dhe i gjuajti shpulle ne fytyre dhe duke i bertitur fliste.

-Te thash mos beje gabime te tilla,mos u tako me.e sheh se ora 4 ti tani vjen ne shtepi.Nuk doja te arrija ketu por vete e kerkove tani vuaj pasojat dhe e kap prej dore dhe e con tek dhoma.

-Behu gati ne oren 6 do te vijne mysafire qe te kerkojne doren tende dhe reegullohu,mos guxo te kundershtosh-dhe i perplasi deren e ajo  u ul dhe filloi te behej gati.Nuk ksihte ne mendje te fejohej dhe kete gje do e vertetonte me se miri.

Shkoi tek tualeti dhe veshi fustanin e bardhe dhe rregulloi floket e u ul te shkruante nje leter.Mbaroi e ne ato momente vjen Vanessa...

-Vane merr kete dhe do ja japesh Rafaelit por kur te ndjesh se duhet tia japesh ne rregull?e ajo e pa e habitur por pohoi dhe u largua...

-Morri nje cope xhami dhe u ul ne toke dhe po shihte nje foto te sajen ne krahet e tij dhe filoi te priste damaret e dores se majte e gjaku po rridhte duke njollosur foton e beri te kuqe.Me pas tek dora tjeter dhe syte po i perendonin dhe fuqi nuk kishte.Hodhi syte te fotoja dhe tha.

-Te dua Rafael Duke...e duke peshperitur foli...

-Ja dole mam..me shkater..ove.....






EL REINAWhere stories live. Discover now