Kishin kaluar plot 2 muaj qe nga dita e aksidentit me makine dhe vdekjes se Markos dhe Kata sot po qendronte e mbyllur ne dhomen e saj duke qare dhe me mungese deshire per te biseduar me njeri,madje dhe Rafaelit nuk ja kishte hapur telefonin por thjesht i kishte shkruar nje nesazh ku i shpjegonte gjithcka dhe ai e kishte mirkuptuar.
Sa do te deshironte qe sot te ndodhej prane saj ta perkedhelte, ngushellonte por mbi te gjitha ti falte dashurine e tij si mashkulli me i rendesishem i jetes te saj. Tashme pasi asaj qe e vogel i kishte munguar femijeria me heroin e saj se tepermi dhe tashme ajo dashuri dhe mirkuptim nga i vellai.Por nga ana tjeter e kuptonte dhe ate deshire te sajen ama e veta nuk kishte per ti dale se ai kishte dhe nje dhurate per te.
Dera bie dhe degjon qe me hapa te lehte brenda futet nena e saj e cila i kishte sjelle nje tabaka me ushqim dhe disa fruta.E le ate menjane dhe dhe ulet tek shtrati duke i prekur lehte floket e saj te mendafshte te cilet i derdheshin deri tek supet.
-Vogelushja ime,eja cohu te hash dicka sepse nuk ke futur azgje ne goje qe dje.Ti e di qe Marko nuk pelqente te shihte lotet ne syte e tu dhe madje po te ishte ketu ai do te merzitej dhe ti e di mjaft mire kete.Edhe pse mundohej qe mos e shihte te merzitur vajzen e saj nga ana tjeter vetem ajo e dinte se si po ndihej brenda dhe shpirti po i plaste nga mungesa e njerit femije ama ky ishte fati i saj dhe tashme per hir te Kates e kishte pranuar dhe kishte vazhduar qe te ecte perpara.
Fshiu ato lotet e paftuar qe i rrodhen dhe e puthi te bijen tek balli dhe filloi qe ta ushqente si kur ishte femije i vogel dhe asaj qe ju kujtuan disa momente kur ajo qe behej pis gjithe ushqime dhe vraponte neper shtepi te gjente te vellain dhe te luanin se bashku ama nuk do i perjetonte me keto caste.Eh sa dhimbje kishte kaluar ajo ne kete jete dhe sa e sa sfida te tjera i duhej ende te perballonte edhe pse 18 vite i mbante mbi supe dhe sepse nuk e dinte se ishte ende ne fillim te rruges.Ama e kishte treguar veten se ishte nje femer e forte dhe nuk do te dorezohej por do te perballej me gjithcka dhe do te qendronte prane njerezve te saj te dashur ne jete rast kishte zgjedhur te qendronte prane Rafaelit cdo kohe.
-Mam te dua shume e di apo jo dhe do te nej krenare gjithmone?
-E di engjelli im e di dhe une jam krenare per ty madje te dua me shume se cdo gje ne kete bote dhe i afrohet duke e puthur tek balli dhe largohet per ne kuzhine ndersa Kata futet prape nen jorgan kur papritur degjohet nje trokitje e lehte tek xhami i dritares.Con koken dhe nuk sheh asnjeri ama ndjen perseri goditjen.
Cohet dhe shkon e hao dhe ne age moment ndjen dy duar rreth belit dhe buzet e tij mishtore dhe te nxehta tek qafa e saj aty ku dhe leshonin frymen e nxehte dhe po i dhuronte puthje te lehta dhe te vogla.-Raff ca po ben ketu ti?e pyeti kesaj here e habitur dhe ai qetesisht ia ktheu.
-Mendobe se do te lija vetem eja sepse kam nje suprize per ty dhe e terheq tek dritarja ndersa ajo merr vetem xhaketen dhe i kap doren fort atij.
Kishin rreth 20 minuta qe po udhetonin me makine dhe mberroten ne aeroport dhe ajo po e shihte se nuk kuptoi azgje.-Ne mesazh me the se deshiroje qe te ishe prane vellait tend dhd do te shkojme vetem na jep vendodhjen-foli ai e ajo po e shihte plot adhurim...
-Te dua te dua dhe i hidhet ne krahe dhe e perqafon ndersa ai thjesht qesh.
Shqiperi-foli me ne fund.-Kishin rreth 3 ore qe udhetonin dhe me ne fund ne vendin e saj.Perpara tyre qendronte nje makine modeli i fundit dhe qe te dy u larguan drejt varrezave.Rruges ndaluan dhe morren 1 buqete me trendafila te bardhe dhe kur shkuan aty Kata e vendosi dhe filloi te fliste ndersa ai po e shihte i habitur.Po ne ate foto ndodhej shoku i tij,vellai i tij nuk ishte e mundur qe ajo te ishte ajo vajza e vogel me bishtalece e cila nuk e lejonte Markon qe te qendronte me Rafaelin por e donte per vete.
Nga larg p i veshtronte dhe dikush tjeter qe ndoshta i donte te miren ndoshta te keqen ku i dihet....
Ja dhe pjesa e 2 per sonte.Dhe thuani pastaj qe kam humbur me shani po deshet😂😂💋💋💋...
YOU ARE READING
EL REINA
RomanceDhimbje lot dashuri sekrete mistere armiqesi droge plumba arme gjak zhgenjime por mbi te gjitha dashuri....