#45

276 22 35
                                    

Kishte lene Vanesen ne spital qe ta informonte oer cdo te re qe ndodhte dhe te kujdesej per Katen dhe vete ishte larguar sepse e dinte se nga qetesuesit ajo nuk do te zgjohej,jo te pakten deri te nesermen ashtu si i kishte thene doktori.Del me te shpejte nga spitali e i drejtohet parkingut dhe hipen tek makina e tij e i jep gaz gjith inat dhe urrejtje.Te gjithè personat ne rruge u dukej sikur po fluturonte dhe jo po ecte me makine.Mori bje telefon te ri dhe i vendosi karten dhe ne moment telefonon Alois i cili ndodhej ne vile.

-Vella cdo gje gati,ai ndodhet ketu puna u be e paster dhe nuk lame asnje gjurme-Perfundoi nga ai nga ana tjeter e telefonit e ai thjesht po veshtronte rrugen plot mellf.

-Ne rregull thjesht lejeni mod e prekni sepse dua qe ti laj une hesapet me te dhe do e bej te pendohet qe u ngaterrua ne jeten tone dhe lere per me teper me femren time-dhe e mbylli e Alois nga ana tjeter e kuptoi se azgje e mire nuk do te vinte ama thjesht do te priste te vellain pasi i duhej qe te vendoste ai.Gjithe ato te kqija do te shlyheshin dhe tek nje person qe thjesht kishte bere gabimin me te madh te jetes.
Xhesi ishte ne spital ndersa cunat kishin shkuar poshte tek qelite.

Mberrin tek vila dhe dyert hapen menjehere dhe te gjithe rojet rreshtohen kur ai del nga makina me koken e ulur.Qe te gjithe i dinin nervat e tij dhe ne ato momente ishte i papermbajteshem.E kishin pare me syte e tyre se c ndodhte me ata qe nuk zbatonin rregullat dhe ishin te bindur me se miri se atij nuk i dridhej fare qerpiku per asnje.

I hodhi celsat njerit orej djemve dhe ai tjetri i hapi deren,e menjehere u drejtua shkalleve qe te conin ne bodrum.Ishte nje vend ku era e gjakut te mbyste,pa drite ,plot me lageshtire dhe nuk mund te mbijetoje nje ore dhe jo per me teper.I drejtohet nje dhome te madhe e cila ishte me nje dere prej hekuri ngjyre te kuqe dhe ne pamundesi per tu hapur ose shkateruar.Hyri brenda dhe u perball me personin qe do te vdiste ne menyren me te dhimbshme sot.

-Ooo paskemi mysafire.A te kane trajtuar more shef?pyet me nje buzeqeshje prej maniaku dhe ai sforcoi nje te qeshur te vaket dhe i pergjigjet.

-Teper mire Duke thashe se nuk do i kisha kushtet por qenka perfekte-,jehoi ironia e tij ne gjithe ate dhome gjigande.

-Ne rregull mqs te pasken mbajtur mire atehere morsearehjen duhet ta uroje i zoti shtepise apo jo dhe i shkel syrin kurse ai po e shihte i habitur se si po qendronte kaq i qete.

Por nuk e dinte se kjo ishte qetesia para stuhise.

Hoqi xhaketen e formave dhe shkoi drejt tij duke filluar ta grushtonte si te ishte nje thes boksi.Ai mezi po merrte fryme dhe gjaku nuk po e lejonte qe te dukej fytyra sepse po i dilte sa nga goja dhe sa nga hundet.Po qendronte per disa minuta duke e pare dhe u largua diku dhe ai ne veshtiresi foli.

-Shpresoj qe ajo te mos zgjohet-e tah kete fjali por pa e ditur se i hapi gropen vetes me kete qe tha...

E shoh qe nuk te kane erdhur mente more qen dhe pse je ne kete gjendje more ndyresire dhe menjehere shkoi aty tek tavolina e vogel qe ndodhej ne cep te dhomes me mjete torturashdhe me nje mori te ndryshme mjetesh prerese dhe mori nje thike...

E nxehu mire ne flaket  dhe shkon afer tij duke i bere nje te care qe ne shpatulla dhe vazhdoi deri tek kyci i dores...

-Aaaa-bertiti Adrieli dhe Ragaeli kenaqej nga dhimbjet e tij dhe ato te bertitura qe tashme do te vazhdonin per disa ore ,minuta ,apo dite ndoshta,ku i dihej fatit...

-Po prit ore se festa nuk ka filluar ende dhe menjehere mori nje shiringe me acid dhe e hedh me ngadale tek krahu i tij i care njejt sikur e preu dhe ai qe bertiste pa pushim nga dhimbjet.I dukej sikur mijra miza ishin mbledhur dhe po i pinin gjalun ne menyren me.mizore te mundshme.

-U betova qe vdekja jote do te ishte e ngadalte dhe ate do te bej do te torturoj deri ne diten e fundit te jetes tende dhe u drejtua drejt nje makinerie te madhe plot me tela te ndryshem.

-I mori te gjitha telat dhe i beri me nje xhel qe e percillte elektricitetin me se miri tek trupi i njeriut dhe i vendosi pincat duke kapur gjinjte e tij ne trup te dhe me pas e ndezi dhe e coi deri ne fund aty ku trupi i pervelonte nga gjithe ajo nxehetsi dhe dridhej si asnjehere me pare derinne mometin qe i del shkume nga goja.

-I hoqi dhe ato duke i hedhur me pas nje kove me uje te ftohte dhe lekura e tij te binte poshte duke e bere ate te uleriste nga dhimbja,me pas pa pik meshire mori nje thike te madhe dhe filloi ta ngulte neper trup duke bere tatuazhe dhe aty atij i ra te fiket nga dhimbja e madhe qe ndjente.

-Zgjojeni dhe mjekojeni qe te jete gati per neser dhe me kaq u drejtua ne dhome per te bere nje dush dhe te shkonte te qendronte nen aromen e saj...

Tashme ai kishte perballe djallin te cilin e zgjoi vete brenda tij duke i prekur piken e tij me te dobet dhe duke e vrare per se gjalli dhe ai nuk do e linte me kaq.

Kishin kaluar 2 ore qe nag ajo ngjarje dhe ai ishte larguar dhe po qendronte tek dhoma e saj ne spital.Ishte shtrire krah saj dhe po e prekte dhe i ledhatonte floket e saj te gjate te mendafshte dhe i puthte here pas here dhe me pas e ne buze.

Dera u hap dhe aty hyri Teuta e cila filloi te qante kur e pa te bijen ne ate gjendje.Nuk ishte hyre me pare sepse nuk kishte guxim dhe fytyre ti dilte para jo pas asaj qe i beri.Ai u cua ne kembe dhe ju afrua duke e bere e ajo te hidhte hapa mbrapa derisa u perplas me deren dhe dora e tij preku...

Ja dhe pjesa tjeter per sot.

Naten e mire shihemi neser.

EL REINAWhere stories live. Discover now