#55

280 26 80
                                    

Po qendronin tek dhoma e tyre se bashku te perqafuar dhe ai i cili kishte vendosur koken tek barku i saj dhe ajo e cila i ledhatonte floket dhe i linte puthje aty here mbas here.

-A te jete kjo lumturia me e madhe qe mund te perjetoje nje njeri ne gjithe jeten e tij?pyeti ai duke iu referuar atij momenti i cili nuk mund te shlyhej me azgje,por qe ishte magjik se bashku te dy plus kishin dhe nje engjell te vogel qe mbas disa muajsh do e mbanin ne krahet e tyre.Ishte fryti i tyre i dashurise se tyre teper te madhe.

-Eshte dashuria ime eshte.Ne do te jetojme te lumtur dhe cdo gje do te jete ne rregull ashtu si ne e duam se bashku me bebin tone.Deri me tani jemi privuar nga shume gjera ama kete here nuk do te kemi te nevoje te luftojme se drejtesia do te vihet ne vend dhe i dhuroi nje puthje te lehte ne buze dhe ai e kafshoi ashtu si bente gjithmon.

-Ashtu do te jete bukuroshja ime do te jemi me te lumturit ne bote dhe jemi me fat qe nje engjell do te vije ne jeten tone.Duhet te jemi me njerezit me me fat mund te thuash sepse mbas gjithe atyre qe kaluam disa gjera nuk ishin te lehta fare dhe ajo qe ti kalove...-dhe aty ndaloi nuk po fliste me se ndihej teper keq kur e permendte dicka te tille per me teper kur kujtonte kohet qe kishte kaluar larg saj,dhe ato kohe ku nuk flinte gjume por ishte i pushtuar nga makthet gjate gjithe kohes.

-Raff degjo pak.. Do te tregoj disa gjera qe ndoshta ti nuk i di ppr te lutem mbaj qetesine dhe mos u merzit per gjera te cilat tashme kane kaluar.Ditet qe une qendrova aty nuk mbaja mend azgje.Me jepnin ilace qe kujtesa mos te me kthehej dhe deshironin qe permes meje te lendonin ty-ndersa ai thjesht po i shtrengonte grushtat fort dhe vetem degjonte ne heshtje sepse ajo hakmarrja e tij ende nuk kishte filluar.
Me pas...mori fryme thelle dhe perseri vazhdoi kisha disa dite qe nuk i pija ato qe ata me jepnin dhe kisha vegime,me shfaqeshin shume gjera te paqarta dhe mundohesha por dhe lotet i binin neper faqet e saj te buta dhe ai e perqafoi fort...

-Shhhh qetesohu kaloi mos qaj me sepse demton veten por tani mendo pak me shume per bebin sepse dhe atij nuk i ben more dicka e tille.

-Ama me e keqja ishte se i degjova atehere kur deshironin qe te me jepnin ilace dhe te humbja femijen.Ishte dicka teper rastesore sepse kisha dale ne kopesht dhe qe te gjithe ishin aty dhe ai Devi tha.

-Nese femija im nuk esht as Rafaeli nuk do te kete pasardhes dhe per kete do te sigurohem vete..

-Do ta paguajne bukuroshja ime,qe te gjithe ta premtoj kete gje dhe ai  uk do te shpetoje pa ja hedhur sepse nik deshiroja qe te lendoja nje person qe dikur e kam pasur vella ama vete e kerkoi tani te perballoje cdo gje sepse miresia ime deri ketu ishte e ajo u afrua prane tij dhe u struk aty tek kraharoi i tij dhe duke qendruar i erdhi gjumi.

-Bukuroshe te flihet???

-Po me merr gjumi dhe jam pak e lodhur,sepse gjithe ato qe kaluam me kane munduar.

-Fli dashuri ndersa une do te shkoj ne zyre sepse kam pune mos u shqeteso nese nuk jam ketu kur te cohesh dhe ate e mori menjehere gjumi...

Ndodheshin ne det dhe po qendronin qe te dy ne rere me kembe zbathur
ne krahet e njeri tjetrit dhe ai i cili e kishte perqafuar fort dhe e puthte here pas here.Ajo e cila perkedhelej ne krahet e tij sepse tashme ishte qendra e botes se tij dhe ai i plotesonte cdo gje...Keta te dy kishin qendruar per nje kohe te gjate bashke kur Kata nuk ishte dhe ai ishte bere mbeshtetja e saj me e madhe.

-Nuk e mendoja se do te ishim ne ne kete menyre-tha duke qeshur e ai e puthi fort e ajo po qeshte.

-As une ama nuk i kane thene kot se dashurite e medha nisin nga urrejtja..

-Kur do i themi Kates dhe kunatit?flet Vanessa e ai qeshi.Do i tregojme cdo gje dhe qe ne momentin qe do te shkojme ne shtepi.Dua ti tregoj dhe disa gjera te tjera prandaj nisemi sepse me vone kush e degjon Rafelin duke bertitur me te madhe...

-Ate frike hiqe nga mendja ti sepse tani qe ka Katen ai prane e qeteson ajo pa merak.Ne kohen kur nuk e kishte duhet qe ti kishe friken pa tani.Nuk ka asnje rendesi me kuptove dhe ajo buzeqeshi e pohoi me koke dhe hyne tek makina dhe u larguan.

Rafaeli i kishte thene se kishte pune dhe ishte larguar tek zyra ndersa ajo u cua nga gjumi u vesh me rroba sportive dhe zbriti poshte tek kuzhina sepse deshironte luleshtrydhe.Tek kuzhina ishte Eni,nje vajze e re rreth 24 vjec dhe ishte duke gatuar ndersa ajo ndjeu nje arome qe e beri te fillonte ti perzihej por nuk ishte aq e keqe.

-Une quhem Eni dhe jam sherbyesja e re. Zonjushe me c fare mund t ju ndihmoj?e pyeti ajo me nje ze teper te embel dhe te qete e Kates i pelqeu teper karakteri i saj dhe iu kthye duke se pare dhe ajo tashme me nje buzeqeshje ne fytyre.

-Mos me thuaj me zonjushe por thjesht Kata dhe gezohem qe te njoh Eni.Deshiroj luleshtrydhe-tha ajo ndersa Eni menjehere shkoi tek frigoriferi dhe i mori tasin plot e ajo u ul tek tryeza dhe filloi te hante plot shije dhe si nje femije i vogel.

-Sa t shijshme-foli me.gojen plot dhe ajo qeshi nga sjellja e saj.Hmmm dua dhe cokollate e me pak pane e ajo ia solli dhe u largua duke gatuar gjellen.

Mbaroi pune ne zyre dhe e pa oren kishte fluturuar dhe shkoi te pinte uje nderkohe qe e pa ate duke ngrene si nje bebe dhe shkoi duke e rrethuar belin e saj me duar e ajo qeshi.

-C fare po ha bukuroshja ime?

Luleshtrydhe me cokollate dhe pana e ishte bere pis tek buza dhe ai e puthi duke qeshur...

-Mhmmmm sa e mire.Shija me e mire e cokollates qe kam provuar ndonjehere....

Hey si ju kam sot...

Do behem pak e mire sot keni 3 pjese sepse kam pasur kritika se nuk kam postuar.

Bej shaka ❤❤❤...

Shihemi me vone...

EL REINAWhere stories live. Discover now