-Ndal policia dhe ne fytyren e tij dallohej kenaqesia qe kishte fituar nga kjo ceshtje ama me teper qe do te kishte ne doren e tij Rafaelin.Ishin 3 kamione njeri mbas tjetrit dhe qe te tre shoferet dolen prej aty dhe skuadrat po benin punen e tyre.Shef zona eshte e paster nuk ka asnje gje te dyshimte dhe ilegale por jane kamione me frigorifer dhe ka te vendosur mish aty-perfundoi njeri nga djemte ndersa fytyra e tij ndryshoi dhe morri nje ngjyre tjeter aspak te kendshme.
-Kontrolloni dhe njehere tjeter cdo cep sepse mund te kene te fshehur,ai kallzim nuk erdhi kot me kot dhe duhet te gjej me patjeter dicka ose nuk do i kem punet mire-kete te fundit e tha me ze te ulet dhe shkoi e ai vete prane kamioneve,nderkohe njeri nga djemte qe ishin shofere i shkruan nje mesazh...
-Shef cdo gje ne rregull,nuk doli asnje problem ndersa komisari u terbua sepse nuk gjeti gje.Po i kontrollon per here te dyte dhe per pune minutash do te largohemi dhe e dergon e pak me vone dhe atij i vjen nje mesazh.
-Pune e paqme Sebas mund ta coni mishin aty ku thash,jepuani njerezve te varfer dhe me pas do te mblidhemi aty tek vendi te bisedojme per pjesen e mbetur.
-Cdo gje ne rregull Alois,ai palo shef cdo gje qe ka kontrolluar nuk ka gjetur asgje te piste prandaj eshte cmendur,ama do i dergoj nje dhurate me pas dhe qeshi djallezisht.
-Vella po te mos ishte per ate vertet qe do te ishim brenda tani dhe atij iu kujtua dicka.
Flashback
Ishin mbledhur qe te gjithe dhe po benin mbledhjen dhe po shihnin kutite e fundit te cilat duheshin te futeshin tek kamioni pasi mbas 1 ore ai fo te nisej.
-Tre jane kamionet qe do te nisen.Njerin Sebas,tjetrin Panco dhe njerin Arlo.Do te beni kujdes dhe per cdo gje ne telefon do te me kontaktoni mua ne rregull.tha kete te fundit autoritar dhe ata pohuan me koke.Teksa do te thoshte dicka tjeter e ndalon zilja e telefonit e merr dhe e sheh dhe po telefononte Elisa.Duhej te kishte me patjeter dicka sepse ajo asnjehere nuk i binte kot dhe e hapi menjehere.
-Raff ca je duke ber???
-Jam ne mbledheje plesht,cpo ben ti?ke ndodnje problem qe telefonove ne kete ore?pyeti kesaj here teper i shqetesuar dhe po ndjente tensionin ne zerin e saj nga ana tjeter.
-Me degjo pak me kujdes te lutem dhe mos me nderprit.Sot ke ndonje mision per te kaluar mall ne dogane apo jo?
-Ku e di ti plesht dicka te tille?
-Me thuaj po apo jo Raff?
-Po kam dhe tani po i bej gati kamionet per 30 minuta do te nisemi.
-Cdo gje qe ke ndaloje sepse kane bere nje denoncim ne komisariat dhe jane nisur 2 grupe do te bejne nje ndalese te fshehur dhe do te kapin je flagrance.Nuk e di se c fare ka me ty por shefi i ri qe ka erdhur te kerkon brenda dhe pse nuk ka probleme.
-Shum faleminderit plesht.Po ti iu e more vesh?
-Hmmm un...Epo ja me lajmeruan nga komisariati sepse kam disa kontakte te vjetra dhe thashe te lajmeroj ama bej kujdes te lutem dhe tani me duhet ta mbyll se jam ne pune dhe me kaq e mbylli biseden dhe shfryhu e lehtesuar.
-Uff thashe se me kapi kur po e genjeja.Mezi e kam mbajtur veten kur me pyeti se ku e dija ama nuk kisha si ti thoja te verteten dhe i afrohet dhe e puth ne buze ndersa ai gjithe pasion ia kthen.
-Ke bere gjene me te mire dhe punen ashtu si duhet.E meriton nje dhurate apo jo?dhe e mori ne krahe dhe e puthinplot pasion derisa shkuan ne nje dhome te erret dhe e gjitha e zeze.
End of flashback
Nga ana tjeter Kata vetem po luante me ishqimin dhe nuk kishte futur asnje kafshate ne goje.Kishin kaluar plot 3 ore qe nga momenti qe ai i tha se do te kalonin mallin dhe ende nuk kishte ndonje lajm.I kishte telefonuar disa here por nuk i ishte pergjigjur sepse i dilte i fikur,ndersa i kishte derguar plot mesazhe dhe as ato nuk i kishte pare.
-Of Raf of dhe i vjen nje mesazh ama teper shqetesues....
Kjo pjese shkon per ty123457689❤❤❤.Me fal qe te lashe ne pritje dje dhe nuk postova pjese tjeter shpresoj te pelqeje💋💋💋...
YOU ARE READING
EL REINA
RomanceDhimbje lot dashuri sekrete mistere armiqesi droge plumba arme gjak zhgenjime por mbi te gjitha dashuri....