Flashback
-Te pres tek makina eja menjehere sapo behesh gati.Mbylli deren dhe u largua dhe ajo filloi te behej gati,ndersa Rafaeli doli e duke folur ne telefon filloi te zbriste shkallet por del dikush nga njerzit e tij e njoftoi se nje person po e priste jashte.
-Shef jashte ndodhet nje person dhe thot se e ka deguar dikush qe te jape nje mesazh,nuk e futa brenda sepse nuk i dihet se kush esht por e lashe te qendronte tek pjesa e pasme e oborrit-perfundoi ai ndersa Rafaeli po qendronte serioz.
-Ne rregull do merrem vete me te mund te largohesh dhe pasi ai u largua u be teper i dyshimte dhe menjehere doli jashte dhe aty u perball me nje djalosh te ri ne moshe.
-,Pershendetje zoteri une quhem Malvin dhe kam erdhur me nje mision,per te shpetuar keten tuaj e cila eshte ne rrezik.Ok keni shume te drejte re mos me besoni dhe mund t ju duket absurde dhe pa pike kuptimi kjo qe po ju them ama ju lutem me degjoni deri ne fund.-perfundoi ai ndersa Rafaeli thjesht po e shihte dhe me pas i beri me shenje te vazhdonte.
-Nje bombe eshte vendosur ne makinen tuaj dhe ajo do te aktivizohet ne momentin qe do te hipni ne makine dhe do te shpertheje menjehere.Nqs nuk me besoni atehere kam nje shpjegim edhe per kete sepse nga e di une do te thuash.Me ka derguar nje person qe juve vertet ju do te miren dhe me besoni per kete se jeni ne dore te sigurt.Une po largohem dhe ju thashe te verteten ju tani beni si te doni dhe ne ato momente dikush hyn ne makine dhe ajo shperthen duke bere qe te perfshihej me pas ne flaket e medha te zjarrit i cili shkateroi personin qe po e shihte.
A i dhembi ne ato momente?Zemra iu nda ne 2 pjese dhe po i pervelonte ama nuk mund te dilte ne ato momente sepse do e gjente se nga i kishte erdhur e keqja edhe pse ishte i sigurt.Lufte i hapi,dhe lufte do te gjente e por ne ato momente nuk mendonte gje tjeter vecse lotet e saj dhe betohej se do e merrte hakun e atyre loteve qe ajo po derdhte vazhdimisht per fajin e tyre.End of flashback
Po qendronin tek dhoma e tyre e ishin shtrire ne shtrat te perqafuar e ajo e cila dridhej pak nga temperatura dhe pak nga emocionet qe ndjente ama perseri nuk largohej nga ai.E kishte perqafuar fort sikur do i ikte dhe nuk po e leshonte e ai po qeshte me shpirt pasi i dukej si ato femijet e vogla qe i merrnin ate qe do.I prek lehte ballin dhe vuri re qe ajo po digjej nga temperatura.
-Shpirt ti digjesh dhe u cua e mori nje termometer dhe i vuri e ai shenonte 39.5 grade sapo e pa u alarmua.O zot ti digjesh c far te bej une me ty dhe e merr menjehere e con tek makina dhe nisen drejt spitalit me te shpejte ajo gjate gjithe kesaj kohe fliste ne pavetedije dhe cdo gje lidhej me aksidentin e Rafaelit.U paraqiten tek urgjenca dhe menjehere e morren nen kujdesin e mjekeve.Kishin kaluar plot 5 ore dhe ata po qendronin ende ne spital dhe ajo po stabilizohej e me pas do te largoheshin ne shtepi.Ishte duke fjetur ndersa ai po e shihte dhe syte i kishte plot me lot dhe po ndihej teper ne faj.
-Engjelli im,bukuroshja ime e di ti nuk meriton asnje nga keto qe po te ndodhin.Nuk e kishe per hak qe te ngateroheshe ne keto pune dhe vuajtjet e tua mos te kishin fund asnjehere Nuk e meritoje qe te qendroje ne erresiren time.Zgjodhe qe te sheroje zemren e nje njeriu qe nuk e dinte se kishte nje te tille nga cdo zhgenjim qe kishte kaluar nga personat me te afert.Asnjehere nuk e mendoja se dielli do te ndriconte dhe per mua ama kjo gje u be e mundur fale teje.Po shpresoj diten qe ne te kemi nje familje dhe te kemi bebat tane te vrapojne neper shtepi dua nje goce te vogel te jete princesha e babit me syte e mamit dhe kete te fundit e tha duke qeshur.
Eh sa e sa endrra kam dhe keto do i realizojme se bashku e vogla ime dhe i puthi doren lehte e ajo kishte pak sa ishte zgjuar e kishte degjuar fjalet e tij.-Dhe une jam femra me e lumtur ne bote dashuri qe te zgjodha e nuk jam penduar e as do te pendohem ndonjehere qe hyra ne jeten tende sado dhimbje dhe lot qe te kete dhe i fshiu lotet e puthi...Pastaj une do te dhuroj ate familjen qe ti e ke pasur enderr gjithmone.
YOU ARE READING
EL REINA
RomanceDhimbje lot dashuri sekrete mistere armiqesi droge plumba arme gjak zhgenjime por mbi te gjitha dashuri....