#8

418 29 49
                                    

Je teper e pafajshme per ti hyre kesaj bote prinsessa,dhe per me teper eshte hera e pare qe afeksionohem kaq teper mbas nje femre dhe nuk e di si do te shkojne gjerat ama ke per tu bere belaja ime me e embel dhe ngadale shkoi u shtri tek vendi i tij.Po levizte aty tek divani ama nuk po bente aspak rehat sepse nuk ishte mesuar te qendronte aty nderkohe ne mendje si deja vu i erdhi e gjithe skena qe kishte pare ne tualet dhe me nje inat te papare shkon te vishet dhe zbret poshte tek bodrumi aty ku ndodhej ai.

Roja qe ndodhej aty i hap deren ndersa ai hyri brenda dhe aty qendronte para tij i i lidhur ne karrige dhe ne erresire ku shoqeri i benin minjte te cilet kalonin ne cdo pjese te trupit te tij dhe ne te gjithe ambientin.Ndezi ate driten e vogel qe ndodhej aty ne te majte dhe u ndricua ajo dhoma e vogel e piset dhe me nje arome mbytese te gjakut,plot me mjete torture nga me te tmershmet dhe ato te dhimbshmet.

Ai e coi koken dhe u tmerrua kur pa ate i cili qendronte perballe tij,sepse ishte kthyer ne nje perbindesh te vertete ne momentin qe e kishte gjetur ne tualet ne ate pozicion.

-Pret vizita ne kete ore te vone te nates?i thote Rafaeli ndersa ai thjesht ul koken.Nuk e di ti qe mua nuk me pelqen te mos me respektojne dhe per me teper te tregojne mungese respekti duke mos me pare ne sy dhe nga frika ai e coi koken lart dhe ne syte e tij nuk pa asnje gje.

-Me fal..-foli kesaj here duke belbezuar ndersa ai thjesht po e shihte.

-Te fal per cfare?Qe deshiroje te abuzoje me nje femer?Qe bere nje femer te lotoje?Apo qe deshiron te besh te fortin ne shtepine time me femren time?dhe as vete nuk e kuptoi kete te fundit qe tha ama ne ate moment syte i kishte te errur si te djallit she nuk pyeste per tjeter gje.

Shkoi pak me tutje dhe prej aty mori nje bisturi dhe filloi duke e vendosur tek pjesa e nofulles duke e care dhe e vazhdoi deri tek fundi i dores duke bere qe krahu i tij te kulloje gjak ama ai nuk po reagonte thjesht po e shihte pa emocion.Mori nje shiringe me acid dhe e vendosi aty tek plaga e hapur dhe ne momentin qe ai preku ne brendesi e uleritura e tij mbushi gjithe dhomen.

-Prit se nuk kemi filluar ende -te kujtohen te qarat dhe te bertiturat e saj?me keq do te jete per ty tani dhe mori ne cekic te vogel hekuri dhe filoi qe ti gjuante tek gjunjet dhe tek krahet duke i ndare ato ne dy pjese dhe ulerimat e tij te thoje mund edhe te degjoheshin ne  vile dhe pse tani ishte nate dhe cdo kush ndodhej ne dhome.
Filloi ta gjuante me grushta deri ne momentin qe i ra te fiket i thot rojes.

-Zgjojeni -e ata i hodhen nje kove me uje duke bere qe ai te permendej.

-Embelsira per ne fund dhe i beri me shenje rojes qe te sillte 3 qen zagare dhe ai ashtu beri ndersa tjetri shqeu syte kur i pa sepse do e perjetonte tmerrin duke e pare me sy sesi ata i kepusinin copat e mishit.

I vune qente aty dhe dolen jashte duke mbyllur deren dhe me pas flet.

-Kur te mbarojne pune pastroni cdo gje dhe u largua lart ne dhome duke hyre menjehere ne dush per te hequr ate pisllekun nga gjaku.

Mengjesi erdhi shpejt dhe ajo u cua duke pare telefonin ku shenonte ora 10 30 dhe u cua menjehere,po kur pa se ai ndodhej duke fjetur nuk po bente zhurme por thjesht u afrua qe ta mbulonte me batanije ndersa ai i kap fort doren dhe ia shtrengoi duke bere qe ajo te renkonte nga dhimbja.

-Me fal-tha disi e zene ne faj qe e kishte zgjuar.

-Jo te kerkoj une ndjese sepse nuk duhej te reagoja keshtu.Po ti pse je e tensionuar?

-Sepse ka filluar mesimi dhe un ndodhem ende ketu.Xhesi ka ikur se me coi mesazh-foli duke shryre ajo.

-Eja te coj une behu gati.

-Vertet.Je me i miri dhe e puthi ne faqe dhe u largua te vishej sepse rrobat ia kishte bere gati Xhesi dhe me nje mbishkrim ndersa ai thjesht po e shihte kur u largua.

-Nuk do mundem te qendroj larg teje e di,vetem disa dite qe te kam takuar dhe tashme je bere pjese e imja.

👋👋👋.

EL REINAWhere stories live. Discover now