Sapo mberriti ne shtepi hyri te bente nje dush qe te hiqte ata lodhjen dhe stresin e shkolles dhe te ndihej sa me e qete kur te shkonte ne feste dhe shpresonte qe vertet te kalonte mire dhe te vlenin ato oret te cilat i sakrifikuan gjumin.
Doli nga vaska dhe e rrethoi trupin me peshqir duke u drejtuar per tek garderoba qe ndodhej ne dhomen e saj.E hapi dhe filloi te shihte me rradhe fustane te ndryshme dhe nuk po i pelqente asnjeri deri ne momentin qe syri i kapi nje fustan te zi te mrekullueshem.
I care be kemben e majte deri tek pjesa e kofshes ndersa i hapur tek pjesa e gjoksit e kombinoi me sandale ngjyre ari dhe floket i beri me onde dhe nje make up te thjeshte.Hodhi parfumin me arome trendafili dhe zbriti poshte tek salloni aty ku ndodhej dhe nena e saj duke pare televizor.Fustani Kataleya
-Mam do te largohem mos me prit sot se do te qendroj tek Xhesika dhe shkoi duke e puthur ne faqe e ajo e perqafoi fort.
-Kalofsh sa me bukur zemra ime dhe i buzeqeshi ndersa ajo duke i dhene nje puthje ne ajer u largua.Disa metra me tutje po e priste dhe Xhesi sepse kishin folur ne telefon dhe Alois ishte rruges.
Xhesika kishte veshur nje fustan afer si i saji por i kuq dhe ndryshonte tek dekolteja.
Fustani Xhesikes
Dukeshin te dyja si yje madhe njejt kishte reaguar dhe ai kur i kishte pare.
-Oo c fare bukurie po me shohin syt oj nan -ndersa ato te dyja kishin shperthyer ne te qeshura pa fund.
-Mos e tepro dashuri nuk jemi bere dhe kaq te bukura-foli Xhesi dhe ai e pa shtremer.
-Po po prandaj nuk do jua heqe syte njeri ama nga ana tjeter jam me fat ae kam prane vetes dy femra te mtekullueshme dhe afrohet duke i puthur te dyjave siperfaqet e duarve fhe me pas largohen qe aty.Gjithe rruga u kishte shkuar per mrekulli duke qeshur dhe duke bere shaka nga me te ndryshmet dhe Kates kishin filluar ti pelqenin teper keta njerez sepse ishin te thjesht dhe nuk ishin fare njesoj si ata pasaniket qe ndodheshin tek shkolla e saj.
Mbasi bene 20 minuta rruge u gjenden para nje vile madheshtore,mund te thoje keshtjelle e cila ne cdo cep te saj kishte roje dhe sot akoma me teper per shkak te festes.Plot makina te shtrenjta dhe luksoze ishin parkuar ne oborrin e asaj shtepie e ajo ishte perhumbur ne gjithe ate mrekulli.
-Kata eja ndjeu Xhesin ta terhiqte per dore deri ne momentin qe u gjenden ne nje salle gjigand plot me njerez te veshur me rroba te shtrenjta dhe bizhuteri qe kushtonin sa vete kjo vile.
Burra dhe gra ne moshe te gjithe me pije alkolike ne duar,te rrinj qe pinin si te cmendur dhe femra me fustane te shkurte dhe te suvatuara ne fytyre ashtu si ajo i thonte ecin sa tek nje mashkull dhe tek tjetri.Ama u habit kur ne nje cep duke folur me nje burre syte i zene ate bukuroshin e dyqanit i cile i dukej teper misterioz dhe ne menyren se si e mbante goten e alkolit.Kishte nje cope here qe po e veshtronte dhe nuk e kishte ndjere qe dikush i ishte afruar prane deri ne momentin qe e trembi.
-C po ven nje bukuroshe si ti vetem?u degjua nje ze djali i cili ishte tek te 20 dhe teper elegant.
-Largohu nuk me pelqen te flas me te tille njerez.
-C fare njerez-pyeti me ironi ndersa ajo i ktheu shpinen dhe shkoi prane Alois dhe Xhesit.Kaluan 10 minuta duke biseduar dhe ne tavoline bashkohet dhe nje person i katert.
-Vellacko si po kalon-pyeti Alois duke qeshur.
-Shum mire ti?
-Per mrekulli me 2 mbreteresha duke iu referuar vajzave dhe beri me shenje ng Kata.
-Kjo esht Katalina shoqja e ngushte e Xhesit ndersa Kata ky esht Rafaeli vellai im.
-Vellai yt,s ka mundesi tha ajo e habitur dhe ai foli.
-Pse te duket habi prinsessa?
-Sepse jeni shume ndryshe tha pafajsisht dhe ai qeshi ama kjo e qeshur u adhurua nga ajo e cila kishte ngelur duke e pare sepse ishte nje dsshuri me vete.
-Plot 2 ore ne ate feste dhe muhabeti po i shkonte teper me Rafaelin sa mendoi s e kishte gjykuar gabim por dhe ai kishte te njejtin mendim.
-Po shkoj deri ne tualet.
-Ki kujdes dhe per cdo gje me thir ketu jam tha ai e ajo pohoi.
Mbaroi pune ne tualet dhe po lante duart kur ndjen dike prane vetes....
YOU ARE READING
EL REINA
RomanceDhimbje lot dashuri sekrete mistere armiqesi droge plumba arme gjak zhgenjime por mbi te gjitha dashuri....