#34

285 21 25
                                    

Flashback

-Aurora eja tani te shkojme sepse po behemi vone dhe Dejvisi po na pret nuk dua e te thot me vonove gruan-ndersa ajo kishte marre para nje tas te madh me luleshtrydhe dhe ishte duke ngrene plot neps.

-Vellacko prit pak dhe ti sepse mbesa jote deshiron qe te haje si fillim me pas do te shkoje tek babi vet-dhe po qeshte ndersa ai u afrua dhe e puthi tek balli.Po i prekte barkun dhe papritur vogelushja shkelmoi duke bere qe syte e tij te lotonin dhe te emocionohej.

-Te thashe Raff se ajo e ka zgjedhur dajen e saj te preferuar qe ne muajt e pare dhe Alois kushedi se sa do te zhgenjehet dhe qe te dy ia plasen te qeshures e nuk arriten dot ta mbanin.

Aurora eshte motra e tyre nga babai sepse mbas vdekjes te nens se tyre ai u martua me nje grua tjeter dhe linden ate.Por ata te dy merreshin me cdo pune sepse i ati ishte zhvendosur ne tjeter shtet dhe ajo jetonte se bashku me ta.

Me cunat pra me Markon dhe me Dejvisin ata ishin njohur ne shkolle dhe ishin 3 shoke teper te ngushte ndersa cdo prapesi ata e benin se bashku.Gjate kesaj kohe ata jetonin ne shtepine e Rafaelit dhe ai u dashurua me Auroren.Si fillim ai nuk ishte dakort me kete lidhje ama me kalimin e kohes e kuptoi se ata duheshin dhe nuk kundrshtoi.Kaluan plot 2 vite nga lidhja e tyre dhe ajo kishte ngelur shtatzane dhe vendosen qe te martoheshin.Bene vetem nje ceremoni te thjeshte pasi ajo nuk donte tjeter gje dhe me aq e mbyllen si teme.Ishin me te lumturit ne bote per cdo gje qe jeta u kishte falur madje kishin pare dhe gjinine e bebit dhe ishte vajze.Kishin menduar dhe per emrin dhe do ja vendosnin Sonja.Ai ishte teper i lumtur dhe ne jeten e tij nuk kishte njeri tjeter pervec tyre sepse e kishin braktisur.

-Ate dite ai kishte pergatitur nje suprize dhe Rafaeli do e conte tek vendi dhe po benin lufte sepse ajo nuk cohej dhe vetem hante.

-Ndodheshin tek makina dhe po ecnin rruges teksa ajo ishte duke ngrene fruta dhe ai e shihte dhe qeshte sepse ishte fiks si nje femije teper e vogel.Provon te ndaloje por frenat nuk punojne dhe ai nuk foli duke e shqetesuar por po ruante qetesine.Nuk mendonte per veten e tij po per ato te dyja te cilat rrezikoheshin.Papritur se nuk mund te bente gje makina perplaset me nje peme dhe me teper u mundua te mbronte ate e cila kishte vendosur duart tek barku dhe po qante e gjaku qe rridhte lume nga kembet e saj.Njera pjese e makines ishte bllokuar dhe nuk mund te dilte pa u lenduar ama ne ato momente nuk i interesonte ajo gje per veten e tij,por ato te dyja dhe me teper veshtiresi e nxorri nga makina.Erdhi ambulanca dhe shkuan ne spital aty ku erdhi dhe Dejvisi i cili po bertiste dhe i kerkonte llogari Rafaelit i cili ishte is shokuar.

Po qendronin para deres te asaj salle spitali dhe po e prisnin me padurim nje lajm per personat te cilet ndodheshin aty brenda ndersa ai ishte ulur ne nje cep ne pllakat e ftohta te atij koridorri dhe nuk levizte qe aty.Rafaeli afrohet dhe ashtu si ishte i plagosur ne disa vende i vendos doren ne shpatull ne shenje mbeshtetje e ai ia largon duke bertitur.

-Vrases Vrases Vrases me more gjithcka dhe ato te dyja qe ishin pjese e jetes time ah te urrej Duke te urrej do te shkateroj nderkohe qe e godiste me grushta e ai nuk ia kthente por thjesht ishte dorzuar me kohe..Uroj qe te dalin mire nga aty ose atehere po qe do te jesh armiku im me i madh dhe ne ato caste dek doktori i cili i jep lajmin me te keq qe mund te merrte nje njeri.

-Doktor si jane ato te dyja.

-I aferm?pyeti doktori ndersa ai i thot.

-Bashkeshorti i saj dhe babai femijes.

-Atehere zonja ndodhet nen efektin e qetesuesve por jashte rrezikut per jeten,ndersa vogelushja nuk mundi te shpetonte-te shkuara dhe njehere dhe u largua nga aty ndersa ai i kthehet Rafaelit dhe e kap prej jake.

-Per fajin tend,per faj te puneve te tua te felliqura me mire mos te kishte qene kurre ne makine me ty.

-Me mire te kishe vdekur ti Rafael ti...

End of flashback

Lajmi se makina e tij kishte shperthyer me ate brenda kishte shkaktuar dicka jo fort te mire dhe te kendshme tek ai dhe iu kujtua momenti ku ai i uronte me te keqen e mundshme pra vdekjen.
Syte i kishte me lot dhe e ktheu shishen e alkolit me fund.

Nderkohe Kata po qendronte tek dhoma e tij dhe po nuhaste aromen ne rrobat e tij dhe vjen Xhesi.

-Shpirt eja se tani ka erdhur shefi policise dhe i duhet te marre deklaraten tende pasi ishe ti qe pe ate qe ndodhi.

-Ashtu si ishte pa atlete zbathur me floket dhe syte e shkateruar zbriti poshte dhe pa nje grumbull njerzish qe nuk i njihte midis tyre dhe nje vajze qe po qendronte tek Alois dhe u habit ndersa ajo u cua dhe shkoi afer saj.

-Une jam Aurora motra e Rafaelit ndersa ti duhet te jesh e dashura e tij apo jo?pyeti ajo ndersa Kata e hutuar foli.

-Gezohem me ka folur per ty.Dhe po une jam Kata dhe buzeqeshi trishtueshem.

-Sapo e mora  vesh erdha dhe nuk me besohet dicka e tille dhe e perqafoi dhe ajo e shtrengoi fort.

-Flashback

U zgjua dhe menjehere dora i shkoi tek barku i saj i cili ishte bosh dhe filloi te bertiste.

-Ku eshte vajza ime ku eshte Dev?dhe ai menjehere hyri ne dhome dhe iu afrua e qe te dy po qanin.Engjelli jone nuk eshte me dashuri dhe kjo vetem ler faj te Rafaelit.Nqs nuk merrej me pune te pista atehere nuk do i kishin prere frenat dhe ju do te ishit mire qe te dyja e ajo po e shihte e habitur.Mabs nje bisede te gjate ai i tregoi se do te largohej nga ai dhe ajo duhej te zgjidhte dhe sigurisht qe ishte Dejvis.Vendosen se ajo do te sillej mire me familjen dhe do te qendronte prane tyre duke mos i cilesuar fajtore nderkohe qe i jepte informacione atij per ti shkateruar.1 jave me vone i kerkoi se do te largohej jashte shtetit sepse nuk qendronte dot ne ate vend dhe ata e mirkuptuan.E ajo shkoi te jetoje gjate gjithe kohes me burrin e saj i cili nuk ishte me i njejti Dev.

End of flashback

Nje dite zie ishte per te gjithe nderkohe qe ndodheshin tek varrezat dhe tashme  nje shi teper i madh kishte filluar duke lagur te gjithe e ishin larguar ndersa ajo po qendronte e vetme aty pa nje njeri ne krahe.

-Pse duhej te ndodhnin te gjitha keto pse dhe u ul ne toke duke u bere gjithe balte e duke qare me ngasherimadhe ndjen nje person te vije pas saj me pas erresire...

@ty123457689 e postova une dhe jam jashte linje tani per momentin.
@ErtaBeta qetesoje pak ti tani😂😂😂...

EL REINAWhere stories live. Discover now