Ndodhej ne dhomen e saj e shtrire ne shtrat dhe duke qare me denese.Kishte veshur nje nga bluzat e tij dhe e kishte shtrenguar aq fort tek hunda sa i dukej sikur ishte e mbeshtjelle ne krahet e tij.Telefonin ia ia kishte marre e ema dhe nuk kishte si te fliste me te.Edhe pse i dha premtimin te emes se do te qendronte me te nga ai nuk do te hoqte dore asnjehere,vetem kur te vdiste do e bente dicka te tille.Degjon nje trokitje te lehte tek dera dhe sheh se brenda hyn Vanesa e cila shkoi dhe e perqafoi fort dhe ajo filloi qe te qante me teper.
-Vane c fare te bej une tani cfar?Pse me detyroi te bej nje zgjedhje te tille?Ajo nuk e di se ai eshte tashme nje pjese e imja dhe nuk mundem ta shkepus nga shpirti dhe per me teper ta nxjerr nga zemra-perfundoi dhe ajo i fshiu lotet.
-Mos qaj,jam e sigurt se cdo gje do te shkoje ne rrugen e vet thjesht ndiq zemren tende dhe mos guxo ta lesh Rafaelin,nuk ke per te gjetur asnjehere njeri qe te doje si ai.Te sheh ne drite te syrit dhe duket si femije para teje nderkohe qe ka ate auren e tij te akullt.Te mbron te fal dashuri,qetesi,por mbi te gjitha te dashuron dhe kete e ka vene re cdo njeri i cili ndodhet prane jush...
-E di por kam nevoje qe te flas me te,te ndjej qetesi dhe ngrohtesi ne krahet e tij,ama mami ma ka marre telefonin-dhe shfryu kesaj here.
-E kam une zgjidhjen dhe ja jep telefonin e saj dhe i shkel syrin dhe e puth tek faqja e ajo largohet.
-Vane te dua shum shum...
-Edhe une-flit me qetesi sepse tezja do te dale dhe une bashke me te do e vonoj sa me shume te jete e mundur,nqs kunati vjen dhe i ben me dore e largohet...
-I bie telefonit dhe zilet shkojne njera mbas tjetres derisa ai u pergjigj...
-Me thuaj Vanesa-ndersa ajo po e degjonte por nuk fliste,si mund te ndahej nga ai kur ajo vetem ti degjonte zerin dhe e trishtuar te ishte e kaplonte nje gezim dhe dashuri e te tjeret i thonin ndahu.
-Beb-I foli me zerin e saj me te qete kete here.
-Bukuroshe ku e ke telefonin tend ti?Pse telefonon nga ketu?
-Raff mami mori vesh cdo gje...
-Deshiron qe te vij aty dhe flasim perballe-foli ai por nje frike dhe pasiguri ndihej tek zeri i tij.
-Eja sa me shpejt se kam nevoje per ty dhe ai vetem pohoi dhe e mbylli telefonin.
Ndersa ajo u shtri tek shtrati por jo pa hapur dritaren dhe nga gjithe ajo lodhje gjumi e morri teper shpejt.
-Teze ku po shkon e pyeti Vanesa Teuten e cila po ngjiste shkallet ama ajo nuk i ktheu pergjigje.Hyri brenda dhe pa vogelushen e saj e cila po flinte me lotet e njoma ne faqe dhe u pendua per fjalet qe i tha ama nga ajo qe mendonte nuk hiqte dore kursesi...
-Eja Vanesa se ajo po fle te largohemi sepse kemi per te blere disa gjera teper te rendesisheme se presim disa mysafire per 1 jave dhe ajo po e shihte e habitur por nuk i kushtoi rendesi dhe u larguan.
Mberriti menjehere tek pjesa e pasme e pallatit dhe parkoi makinen e nga shkallet hipi dhe pa se dritarja ishte e hapur.Hapi perdet dhe i vendosi disa qese mbi komedine dhe nje kuti aty e u afrua tek ajo e cila flinte paqesisht.Po e shihte me kujdes dhe zemra iu nda ne disa pjese kur e pa ne ate gjendje ama perseri per te duhej qe ta mblidhte veten dhe te behej i forte.I hoqi kepucet dhe u shri me kujdes prane saj duke mos dashur ta zgjoje por pa sukses se ajo e ndjeu dhe iu hodh tek qafa menjehere.
-Bukuroshe-i foli lehte dhe filloi te qeshte e ajo vendosi hunden tek qafa e tij dhe po i ndjente aromen.
-Je mire?Ke me dhimbje?
-Jo beb mire jam nuk kam asgje ama mami e mori vesh cdo gje dhe...nuk foli ama e uli koken sepse nuk donte c fare te thonte.
-C fare pyeti kete here dhe ai teper i tensionuar dhe ajo u perball me syte e tij..
-Mori fryme thelle dhe filloi qe ti tregonte cdo gje me detaje deri tek momenti i zgjedhjes.Une zgjodha ate dmth keshtu i thashe dhe kete gje di ajo po mua me mire te me vrasin se te me kerkojne te ndahem nga ti,nuk e bej dicka te tille.Ne mori dhe telefonin madje dhe foilloi te qeshte e ai po e shihte ne sy.
-Nuk e di se c fare te mire kam bere qe te meritoj nje engjell si ti ne krah por jam i lumtur per kete fakt dhe nuk do te lej asnjehere ta premtoj kete dhe sikur e gjithe bota kunder te jete dhe u afrua e filloi qe ta puthte embel dhe lehte dhe pasi u nda nga ajo shkoi drejt e ne komedina qe kishte vendosur qeset dhe i mori te gjitha.I dha kutine te paren dhe ishte nje telefon tjeter i ri dhe ajo e perqafoi.
-Ku e dije ti nuk te thashe gje une???
-Ne momentin qe more me telefonin e Vaneses e kuptova dicka te tille qe kishte ndodhur.Pastaj ku esht ajo ngatrestarja-dhe po qeshte me cep te buzes.
-Doli me mamin ta vonoje me teper sepse nese vije ti te kalonim kohe bashke.
-Ajo eshte si nje engjell i vogel pak i djallzuar por me shpirtin me te paster dhe me te mire.
-E vertet me fat qe e kam.Po keto?dhe beri me shenje ndaj atyre qeseve.
-Disa gjera te vogla per ty dhe i mori dhe i hodhi mbi shtrat dhe aty pa se kishte plot cokollata te ndryshme dhe patatina te gjitha llojeve ajo i hapi dhe filloi qe ti hante.
-Teze po c fare te gjeti se erdhem kaq shpejt dhe mbylli deren e po mundohej ta ndalonte por me kot se e ajo u nis menjehere tek dhoma e Kates pa hequr kepucet.Ne shpejtesi shkoi dhe hapi deren duke u perballur me nje pamje ndersa e Vanessa mbas saj e cila i kishte mbyllur syte fort....
Hey❤❤❤.
YOU ARE READING
EL REINA
RomanceDhimbje lot dashuri sekrete mistere armiqesi droge plumba arme gjak zhgenjime por mbi te gjitha dashuri....