Plot lumturi po i ngjiste shkallet dhe u drejtua tek dhoma e saj ndersa hap deren dhe te gjitha qeset i bien nga dora nga ajo qe sheh.Kata nuk ndodhej ne shtrat dhe as Vanesa ne dhome.Po e kerkonte dhe ne tualet ama nuk kishte njeri ishte bosh.Kaloi duart i shqetesuar neper floke dhe fytyre dhe mori per te dale jashte dhomes.I trembej faktit se dikush mund ta kishte lenduar dhe ky mund te ishte njeri nga armiqte e tij.Doli dhe e mbylli deren mbas vetit dhe aty perballet me Vanessen.
-Ngatrestare ku ndodhet bukuroshja?A eshte mire?po i rreshtonte pyetjet njera mbas tjetres dhe as vete nuk po e kuptonte se po fliste teper shpejt dhe se kishte nota te theksuara shqetesimi tek zeri i tij edhe ajo e vuri re po nga gjithe ato pyetje nuk dinte se per ke ti pergjigjej me pare.
-Hey kunat mere me qetesi dhe me pyet ngadale qe dhe une te di te pergjigjem - e qeshi me fytyren e tij ne ato momente e ndersa ai po plaste nga nervozizmi,ama u qetesua se ajo nuk i ktheu nje pergjigje negative.
-Kata...por u nderpre nga ajo e cila pa e lene te kthente pergjigje foli.
-Eshte ne kopesht u merzit brenda dhe derisa te vije ti kerkoi qe te dilte pak dhe me ndihmen time eshte aty dhe ai menjehere si i cmendur vrapoi per atje.
-Heyy zot nuk qendrojne dot pa njeri tjetrin per asnje sekonde dhe mqs kunati erdhi po shkoj te bej gati valixhet dhe u largua,por jo pa nxjerre telefonin dhe ti shkruante nje mesazh atij qe ta dinin se tashme ishte larguar...
-Ndersa ai shkoi tek ajo dhe menjehere e pa se kishte humbur ne mendime dhe u tremb ne momentin qe ai ndodhej mbas saj.
-Beb erdhe.Me morri malli shume dhe shkon te struket aty tek kraharori i tij si nje foshnje e vogel qe deshironte te merrte gjithcka qe i pelqen.
-Bukuroshe te thash se nuk do te vonohem shum dhe mendoj se as nje ore te plote nuk qendrova dot larg teje dhe filloi qe te qeshte e ajo po e shihte plot inat dhe e kuqe ne fytyre e ai ktheu koken dhe e pa ne sy e ndaloi e dicka mermeriti me vete.
-Te lumte Rafael tani po qe i bere gropen vetes-neperdhembi e ajo nuk e degjoi mire ama u cua te largohej dhe ai vrapoi tek ajo dhe e kap prej krahu e ne momentin qe ajo e kthehet perplaset me kraharorin e tij dhe ai pa pritur asnje cast i bashkoi buzet me te sajat duke e puthur plot dashuri,pasion dhe embelsi e ajo e cila nuk nguroi qe tia kthente.
Kishin kaluar 2 dite qe nga momenti ne spital dhe ata ishin tashme ne shtepi.Cdo gje nuk kishte shkuar ashtu si duhet ,sepse Teuta nuk pranoi kete gje dhe Kata se bashku me Vanesen u larguan pa pelqimin e saj dhe ajo i tha fjale aspak te pelqyeshme,dhe asnje prind nuk duhet te beje dicka te tille kundrejt femijes se vet.
Po qendronin ne shtrat te dy dhe ajo ishte mbeshtetur tek ai ndersa ai i ledhatonte floket dhe e puthte neper fytyre e ajo ishte ne mendime.
-E vogla ime c fare po mendon qe nuk flet fare?pyeti teksa vuri re se ajo nuk ishte ne gjendje teper te mire.
-Nuk kam gje por ne lendon fakti qe nena ime sillet ne kete menyre.Ajo duhej te me mbeshteste dhe asnjehere mos dyshonte tek ajo qe une dua dhe besoj.
-Bukuroshe ndoshta me kalimin e kohes gjerat do te rregullohen dhe ajo do e kuptoje gabimin dhe perseri nuk do te mundet te qendroje larg ketij engjelli qe vetem te shton jeten.
-E di Raff-foli teper serioze kete here.Une asnjehre nuk do ja beja dicka te tille femijes tim dhe a e di pse?Sepse nuk ka gje me te keqe ne bote te detyrosh femijen tend te beje dicka qe nuk e deshiron por ta mbeshtetesh dhe ti falesh dashuri.Une vajzen time do ta edukoj ne menyren me te mire te mundshme,dhe do ti mesoj si te doje dhe te fale,ndersa djalit tim si te dashuroje nje femer dhe me teper te dije si ta respektoje dhe te kene dashuri ne familje me njeri-tjetrin.
-Ti do te jesh nje nene e shkelqyer bukuroshe dhe mos e ke ne dyshim kete por si thua ta fillojme bebin qe tani dhe me pas ti realizosh te gjitha keto qe menduam dhe i futi doren poshte bluzes e filloi ta puthte.
-Raff ndalo...e asaj po i pelqenin puthjet dhe ledhatimet e tij por nuk mundej,por ai nuk ndalonte.
-Nuk mundem Raff me kupto pak dhe ti..
-Pse c fare ka bukuroshe,pse nuk deshiron dhe u merzit ama nuk tha gje.
-Dua por...
-Por...
-Jam me ato,uff dhe uli koken nga turpi e skuqur dhe ai u clirua ama dhe filloi te qeshte e nuk po ndalonte.
-Mos qesh mor maskara,dhe filloi qe ti gjuante me jastik ndersa ai po vraponte neper dhome dhe puplat e tij po fluturonin neper dhome.
Ai e kapi dhe ne momentin qe u afruan u penguan tek tapeti dhe rane njeri mbi tjetrin e filluan te qeshnin me te madhe por nuk zgjati shume pasi degjuan disa zera qe poshte dhe menjehere u cuan e filluan te zbresin shkallet ndersa drejtohen tek kuzhina,dhe aty pane se gjithcka kishte fluturuar poshte dhe Vanesa me Tonin kishin hedhur cdo gje ne toke ndersa Andrea po i shihte i habitur.
-Do te vras more idiot,do pendohesh qe ke lindur sepse nuk do te le rehat dhe sikur te vdesesh.
-Po c fare te bera moj thjesht provova pak ushqimin qe gatove ti dhe more flake sikur bera ndonje faj dhe vraponte.
-Une nuk kisha ngrene per vete,ti vjen i pari te hash dhe i gjuante me pirune te cileve iu shmang ndersa njeri e goditi tek pjesa e qafes duke e care.
-Shah mattt dhe shkoi te hante fituese e ata po e shihnin te habitur ndersa ai i pashprese.
Po qendronte tek dhoma e saj dhe po shihte disa foto te vjetra te femijeve dhe po qante.
-Njerin e kisha humbur ndersa tani dhe vajzen time dhe te gjitha per fajin e tend dhe pa foton e nje burri qe ngjante me Rafaelin,dukej fiks si ai kur ishte i rri.
Hey ja dhe pjesa per sot.
Me falni se tani i lexova komentet dhe pashe se kishit kerkuar pjese tjeter.Me falni qe nuk postova dot tjeter sepse me kishte zene gjumi heret❤❤❤...
YOU ARE READING
EL REINA
RomanceDhimbje lot dashuri sekrete mistere armiqesi droge plumba arme gjak zhgenjime por mbi te gjitha dashuri....