Teper i inatosur u nis per tek zona vip aty ku qendronte gjithmone madje tek tavolina e tij dhe aty pa se ishte Rafaeli se bashku me grupin dhe u drejtua drejt tyre duke stisur nje buzeqeshje te vaket e cila nuk i shpetoi syve te tij por nuk e dha veten.
-Vella foli ai dhe Rafaeli beri sikur atehere po e shihte edhe pse kishte qene deshmimtar i asaj ndodhie midis tij dhe Vanesses nuk reagoi,por qendroi neutral te kuptonte se deri ku do arrinte ajo bisede dhe ta ngacmonte pak.
-Toni po ti ketu more?Nuk me the se do te vije pa te kishim pritur dhe te kishim bere nje vend,madje ate te perhershim me femra plot dhe i shkel syrin-foli Rafa duke qeshur dhe ai duke shfryre teper i nervozuar u ul dhe porositi nje shishe me alkol vetem per veten e vet.
-Ton cpo ben keshtu more shishja pihet se bashku me shoqeri jo vetem,shiko nuk ke respekt ndaj vellezerve po per kunatat te pakten-po e ngacmonte Rafaeli ndersa ai nuk po fliste por ne momentin qe kamarjeri i solli shishen e hapi dhe mbishi goten e me pas duke e kthyer me fund...
-Ton djali c fare brenge ke qe po pi si gomar,sepse ne te shumtat e rasteve ti e kontrollon veten zemra vllait-i foli Alois kete here ndersa ai nuk po kthente pergjigje.Mbylli syte si per tu qetesuar disa momente dhe me pas foli.
-Nje femer-dhe shtrengoi aq fort dhembet sa u dukej sikur do i thyheshin dhe piu perseri.
-Nje femer te ka sjelle ne kete gjendje?pyeti Kata e habitur ndersa ne syte e tij dukej qe do te shperthente gjithe ai zjarr qe kishte qendruar per disa kohe me rradhe.
-Ajo ishte nje adoleshente kunate dhe nje femer tamam nuk do te reagonte ne ate menyre.Me quajti k*rvar ne sy te te gjitheve,mua qe jam me i njohuri ne kete klub e per me teper ma futi nje shpulle te mire sa faqja e kuqe nuk u largua per 1 ore te mire.-Shih pak se ku kane ngelur shenjat e gishtave dhe i beri me shenj tek fytyra e tij dhe ata shperthyenne te qeshura...
-Hahahahahaha vdiqa-O Toni po nje femer te katandise keshtu mor vella.Ama ke te drejte tek kjo pjesa,dije dicka se femra ka fut shejtanin ne shishe mor djal nuk je as i pari dhe as i fundit qe bie ne kete gjendje prandaj mere me qetesi dhe mos i kushto renderi nqs nuk eshte e rendesishme,ama nese ty te intereson ndryshon puna.Per me teper a e di se dashurite e medhaja fillojne me urrejtje ndoshta ky do te jete dhe rasti yt-perfundoi Xhesi dhe te gjithe ngelen goje hapur.
-Larg qofte moj kunate ca fati me uron dhe ti.Gojen te embel mjalte e ke por po nxjerr helm me duket.Nuk ben per mua ajo jo,ne po te jemi ne 1 shtepi nuk dihet se kush do te dali i gjalle ti c po na thua...
-Xhes moj motra ime a e di se per keshtu ceshtje je super e zgjuar ti po te thojne per mesime ehe na ke mbyt fare po fare nuk ja thua hic.
-O peshkopja ime ti,eh ct bej se jam e zgjuar shume une kjo mendja ime vetem per...
-Budallalliqe punon-e perfundoi Rafa fjalen kete here dhe ajo e pa shtremer me nje shikim i cili thonte te vrava.
-Peshkope peshkope ama zura djalin me seksi te Spanjes dhe per me teper me te mirin dhe i nxorri gjuhen e ai qeshi dhe u afrua e puthi ne buze ndersa ne anen tjeter ishte Xhesi dhe Alois duke u puthur dhe Toni qe po qendronte duke pare nga pista e kercimit.Vanesa ishte lodhur madje i kishte heq kepucet duke i mbajt tek dora dhe shkoi u ul tek vendi ku ishin te gjith por pa vene re se dhe dikush tjeter ndodhej aty per me teper tek vendi i saj.
Hodhi sandalet dhe u plandos aty teksa i shihte te gjithe duke u puthur dhe ishte e pija e cila e turbullonte me teper pamjen dhe e bente te fliste fjale qe nuk do i thonte ndonjhere.
-Yyy zarbat e dreqit nuk keni turp ngelet duke u lepire gjate gjithe kohes🤢dhe mori telefonin ndersa dy sy kurioze u zhvendosen tek ajo sapo degjuan ate ze te njohur per ato veshet dhe u kthye drejt saj.
-Ska mundesi po me bejn syte nga pija me duket dhe filloi ti ferkonte fort dhe ajo e pa atehere...
-Kunat po ky dreqi c don ketu tek ne per me teper tek vendi im.
-Vane qetesohu eshte nje person qe Rafaeli e ka shum perzemer dhe prandaj ndodhet ketu,po fliste Kata e gjore per ta shmangur ate qe mund te ndoshte por jo moj cdo gje mori flake dhe klubi.
-Ndersa kjo esht Vanesa kushrira ime,ky esht Antonio-foli Kata dhe ai u pergjigj...
-Kunate ti je engjell moj ama sa per kete demon mjer kujt i bie per pjese dhe i zen deren e shtpise per nuse-tha ai e ajo e pa plot inat.
-Mos me thenshin Vanessa po nuk te bera te pendohesh si qen dhe u cua duke marre shishen dhe ia derdh te gjithen mbi koke e me pas copezat e akullit qe ndodheshin tek tavolina e u ul me qejfin e saj e ai u drodh sa nga i ftohti dhe sa nga nervat qe kishin arritur kulmin,por perseri ruajti qetesine.
-Ti je nje kalama moj mendon se me keto qe bere do te me inatosesh.Une nuk merrem me femije 5 vjecare qe dehen dhe i marrin ne dore sandalet dhe shkojne tek mami...
-Epo vet e kerkove-tha ajo dhe i gjuan me take ne fytyre dhe i can pjesen e faqes e cila filloi te rridhte gjak.
-O zot i madh nuk merrem me kete un do e mbaj muhabetin mir-foli Xhesi e Alois e shihte i habitur...
-Kata ishte mesuar nga ajo gje ndersa Rafaeli po e shijonte shfaqjen me teper se duhet por cdo gje do te mbaronte kur te vinte dikush...
-Shef ka rrene zjarr tek klubi,zonat jane te gjitha te rrethuara nga flaket ndersa hyrjet te bllokuara nga mobiljet,pra jemi pa shpres dhe ne ato momente tymi filloi te hapej kudo dhe vajzat nuk po ndjeheshin mire.
U krijua nje re plot tym dhe ata nuk arriten te shihnin njeri tjetrin Kata po bertiste deri ne momentin qe zeri i saj nuk po degohej me...
Hey si ju kam ja dhe pjesa tjeter per sot.Nuk e di nese do te mundem te postoj tjeter por shpresoj ta pelqeni ❤❤❤.
Love you❤❤❤.
YOU ARE READING
EL REINA
RomanceDhimbje lot dashuri sekrete mistere armiqesi droge plumba arme gjak zhgenjime por mbi te gjitha dashuri....