Spanje
-Ma gjeni menjehere se kush ishte ai qe hyri ne punet e mia dhe shkateroi gjithcka-foli ai ne momentin qe mberriti para komisariatit...
-Shef edhe dicka-foli nje nga rojet e tij ne siklet sepse e dinte se c fare ndodhte nqs ai ishte ne kulmin e nervave si ne keto momente...
-Me thuaj-foli kesaj here teksa shtrengonte fort dhembet nga inati sa ishin gati dhe te thyheshin...
-Pervec mallit kane zbuluar gjithashtu dhe disa nga njerezit tane te cilet ndodheshin ne kufi dhe..por u nderpre menjehere nga ai...
-Shkoni menjehere tek komisariati dhe koruptojini me c fare te duan ama nuk duhet te dale asnje emer jashte qarte...
-Ne rregull shef-tha roja dhe u largua,ndersa ai teper kryelarte u be gati qe te hynte ne komisariat...
Sapo hyri qe te gjithe e dinin se kush ishte ai dhe e drejtuan per tek qelite e erreta per te takuar personat qe ndodheshin aty per shkak te atij gabimi...
-Vella pse erdhe-u drejtua nje djalosh teper i ri ne moshe thuajse 19 vjec,me sy te zinj,floket kafe dhe me nje fizik teper te palestruar...
-Ton sa here ju kam thene mos futeni ne telashe-i tha ai qete sikur mos te ishte djalli vete ne ato momente...
-E di ama dhe ne duam te ndihmojme ne dicka mbas gjithe atyre gjerave qe ti ke bere per ne-foli djaloshi i quajtur Toni...
-Gjithcka qe une bera,nuk e kam bere qe ju te ma kthenit nje dite por sepse ashtu e mendova se duhej dhe pa me thuani pak kush nga ju e dha kete ide kur une thash qarte qe te dy ju mos te ngateroheshit ne kete histori...
-Toni vella sepse ai ishte qe kembenguli nderkohe qe une i thoja se Rafaeli kishte thene se jo-u bashkua bisedes se tyre ai djaloshi i cili ngjante teper me Tonin i cili vetem po degjonte dhe po qendronte pa folur gjate gjithe kesaj kohe....
-He mor dhe ti si ben si kalama,te kesh nje binjak do te thote mbeshtetje ndersa ti as nuk me degjon fare kur them mos i thuaj azgje-u pergjigj i nervozuar kesaj here Toni...
-Do pushoni qe te dy ose do ju lej ketu disa dite qe te vini mend dhe njehere...
-Jo jo duam te dalim vella dhe ne ato momente edhi polici i cili i hapi deren dhe ata u gjenden jashte atij ambienti te shpifur...
-Eshte hera e fundit qe gjendeni ne nje vend te tille,sepse nese ju ndodh dicka atehere nuk do te kem fytyre qe ti dal para nenes tuaj,kuptuat?
Dhe cunat pohuan me koke dhe u nisen drejt viles...
Shqiperi
Hej Kata a je bere gati apo jo pyet teksa hynte ne shtepi-e pyeti i vellai i cili kishte nje kohe teper te mire qe po priste jashte dhe nervat e tij nuk po mbanin me ishin gati te shperthenin...
-Hey erdha 1 minute sa ta marr canten-u pergjigj ajo qe nga kati i dyte dhe si furtune u shfaq menjehere ne sallon...
-Mam ika se do te behem von-tha teksa i dhuronte nje puthje te emes dhe shkoi tek makina...
-He mos i var turinjte se nuk u vonova shum-i foli te vellait e ai filloi ironite e tij...
-Jo fare vetem 1 ore sepse isha une ai qe po priste per ty jashte dhe zbrit se arritem e me duhej te shkoj ne pune-tha ai pasi shkollen nuk e kishin larg por 5 min me makine...
-E puthi ne balle dhe ajo u largua drejt turmes se nxenesve ndersa ai ne pune...
Qe mbas vdekjes se babait te tyre ai kishte marre persiper te gjithe pergjegjesite e familjes dhe e ema ishte teper krenare per te...
Jetonin nje jete te mire dhe paguante te gjithe shpenzimet,por pa e ditur familja e tij se nga vinin ato para...
-Ne ato momente i bie telefoni dhe menjehere pergjigjet...
-Me thuaj vella...
-Duhet te nisesh menjehere na kane dale probleme-u degjua nje ze nga amna tjeter e telefonit....
YOU ARE READING
EL REINA
RomanceDhimbje lot dashuri sekrete mistere armiqesi droge plumba arme gjak zhgenjime por mbi te gjitha dashuri....