#30

303 23 15
                                    

Of Raf of dhe i vjen nje mesazh jo i bukur ama teper shqetesues per te ne ato momente.Ishte fotoja e vellait te saj gjate aksidentit dhe ai i plagosur dhe gjaku i cili i rridhte nga pjese te ndryshme te trupit dhe njera nga pjeset e makines i kishte zene kembet dhe nuk mund te levizte,njekohesisht pa ndjenja.Duart filluan ti dridheshin dhe syte u turbulluan nga gjithe ata lotrte cilet priteshin te vinin di nje rrufe fhe te lagnin pastertine dhe bardhesine e faqeve te saj.Krahas asaj fito disa minuta me vone iu bashkangjit dhe nje mesazh.Nqs deshiron qe dashurise tende mos ti ndodhe dicka atehere ne oren 11 30 te jesh ne kete adrese,mos i thuaj gje dikujt dhe te jesh atje sepse minutat ecin mbrapsht dhe ora kalon.
Tik-tak Tik-tak.Nuk i pelqeu aspak ai mesazh dhe nuk mendonte te shkonte per asnje arsye dhe do te qendronte ne shtepi qe te priste Rafaelin ama nje foto e tija i cili ishte i rrahur dhe plot gjak beri zemeren e saj qe te ngrihej peshe dhe te merrte nje vendim ne jeten e saj gje te cilen nuk do e bente asnjehere.
Nje mesazh tjeter vjen perseri per te disaten here.
-Mos i thuaj asnjeriu,je nen vezhgim vogelushe fjalen me te vogel qe nxjerr nga goja plumba te shumte do te shprazen mbi trupin e tij dhe fytyren engjellore.Te presim pastaj ne dime si ti trajtojme mysafiret...

-Dreqin,pse duhet te ndodhin gjithe keto pse?mire qe njerin e humba ama dhe dashurine time qe sapo e gjeta duhet te humb pse pse?dhe e hodhi telefonin mbi shtrat duke filluar te rrezonte pertoke cdo gje qe kishte aty tek komedina. Shkateroi derisa fuqia i mbarroi dhe duke qare ra ne toke.Qendroi per disa minuta e mbeshtetur aty tek dyshemeja me kembet te mbledhura dhe te rrethuara nga krahet e saj te vegjel dhe te holle dhe me lotet qe mund te mbytnin gjithe dhomen pothuajse.Mori telefonin tek dora dhe kishte kaluar plot 1 ore ashtu nen perhumbje i kishin mbetur vetem 30 minuta dhe vendosi qe te behej gati dhe si fillim te shkonte tek shtepia e Rafaelit te sigurohej qe ai mund te ishte aty.Sepse ku ta dinte ajo se ndonje njeri nuk mund ta kishte mashtruar.U vesh shpejt e shpejt me nje komplet te zi sportiv morri atletet dhe vendosi nje kapuc dhe canten e shpines.Ne te futi rroba dhe morri telefonin ne dorre dhe u largua.Me hapa teper te ngadale beri te dilte nga shtepia ama nje ze e ndaloi.

-Kat ku po shkon-foli kesaj here e pergjumir ajo dhe duke e ngritur pak me shume zerin ndersa ajo menjehere i vendosi doren tek goja.

-Shttt Van do te shkoj tek Rafaeli dhe do te qendroj aty sot. Mundesh te me mbulosh per neser ne mengjes?mund ti thuash se kam dale heret per vrap ose ika ne shkolle se kisha nje projekt per te dorzuar dhe duhej diskutuar me disa shoqe seose e kishim se bashku-perfundoi kete here dhe ajo pohoi me koke teksa Kata i dhuroi nje perqafim dhe i tha ngadale.

-Te dua shume je me e mira-dhe i buzeqeshi e ajo ia ktheu.

-Dhe une te dua shum dhe mi bej te fala.kunatit.Mos mendo se i harrova premtimet e e ajo buzeqeshi zorshem sepse tashme nje frike e madhe i kishte kapluar te gjithe qenien e saj.Dontebte shkonte sa me pare aty dhe vetem te shihte se ishte mire.Doli tek rruga kryesore dhe po ecte disa metra pasi ne ate ore ishte e veshtire te gjeje nje taksi ama kesaj here fati ishte ne anen e saj sepse ne anen tjeter te rruges pa nje te tille dhe nxitoi per aty.
Teksa po ecte iu duk sikur dikush qendronte pas saj dhe e kthehu koken disa here ama nuk kishte asgje,thjesht puhiza e lehte e eres dhe peshperimat e gjetheve.Hyri brenda ne taksia dhe i dha adresen dhe me shpresen se do e gjente aty Rafaelin.

-Pune e pame Vella nuk e di si te shkoi mendja tek gjithe ai rreng?pyeti Alois Rafaelin i ci para kishte nje gote ne wiski dhe po e pinte ne qetesi dhe nje cigare ne buze.

-Eh po duhej nje dicka e tille qe ti vinin mente dhe po qeshte djallezisht dhe ai e pa.

-Ne mir ia bem ama mos na shfaqin luft.Mir lufte le te hapin i pergjigjemi por mos e kuptojne dhe na prekin ato,por kete te fundit e tha me zerin e ulur por mjaftueshem e ai ta degjonte dhe te shtrengonte goten derisa ta thyente dhe copat e xhamit te hynin tek dora e tij.Nuk i kushtoi rendesi gjakut i cili po e ndote kudo por e mori telefonin dhe e vendosi ne karikim pasi i ishte fikur.Priti 5 min dhe u hap e mijra telefonata dhe mesazhe nga Kata i kishin erdhur dhe menjehere u cua qe te nisej drejt shtepise te saj.

-Raff ku po shkon?

-Te Kata vella eshte shqetesuar dhe duhet ti ndjej aromen qe te vij ne vete dhe doli furishem qe aty duke hipur ne makine dhe u nis sikur te mos kishte qeneaty kurre.

-Nderkohe qe ajo zbriti nga taksia e pagoi dhe taksisti u largua e ajo gjendej para viles te cilen po e veshtronte me vemendje dhe po shihte qe nuk ndodhej njeri sepse dritat ishin te fikura.Po veshtronte me kujdes dhe papritur ndjen nje dore tek shpatulla dhe kthehet duke u tmerruar dhe dridhur nga frika kur sheh personin perballe.

Hey ja dhe pjesa per sot.Me falni per vonesen.❤❤❤.

EL REINAWhere stories live. Discover now