Kishte pothuajse 3 ore qe e lexonte ate mesazh dhe me pas e hidhte telefonin diku tutje ne dhome per te mos e pare me.Te thuash nuk i interesonte ishte e pamundur por perseri mendonte se do te jete nje kurth.E mendoi teper gjate dhe doli ne perfundimin se nqs nuk e dinte Rafaeli qe ishte shoku i tij me i mire dhe nuk kishte arritur te zbulonte gje atehere mendoi se me patjeter do te ishte nje kurth dhe vendosi qe mos te shkonte.Shkoi poshte ne sallon dhe filloi qe te hante darke se bashku me te emen fhr mbasi mbaruan e ndihmoi te lante enet dhe pa se ora kishte shkuar 9 30 teper vone dhe vendosi qe te shtrihej te flinte.
Nga ana tjeter Rafaeli ndodhej ne zyren e tij teper i shqetesuar pasi kishte marre nje mesazh.
Nqs deshiron te shohesh se me ke te tradheton ajo qe ti e quan femra jote atehere ne oren 8 ne xxx adrese.
Nuk e besonte dicka te tille pasi e dinte teper mire se ajo nuk e bente por ishte i shqetesuar se mos i kishte ndodhur dicka dhe po i telefononte ndersa ajo nuk e hapte.Nga numri te cilit i kishin cuar mesazhin e kishte gjurmuar Andoni koka e kompjuterit te grupit te Rafaelit por nuk rezultonte askund.
-U vesh sportiv dhe mori makinen tek garazhi duke u nisur menjehere per tek shtepia e saj,po ecte aq shpejt sa nuk e vuri re policine e cila i hapi sinjal te ndalonte por ai e shtoi shpejtesine akoma dhe me teper.Kete here iu shtua nje problem me teper policia i ishte vene pas.Me disa nga manovrat e tij nderroi rruge dhe u humbi nga syte neper ato rrugicat e ngushta dhe te thella, mundi ti zhdukej dhe ne ate moment e drejtoi perseri makinen tek shtepia e saj.Ndaloi menjehere dhe filloi te shihte rreth shtepise ama asnje drite nuk ishte e ndezur.Mendoi se ndoshta flinte kjo do te ishte me e mira por mendoi dhe me te keqen sikur mos te ishte aty.
Me ngadale u ngjit te ballkoni i saj dhe po shihte nga dritarja brenda ama nuk dukej azgje thjesht erresire,dhe provoi ta hapte por me kot sepse ishte e mbyllur.Shkoi tek makina perseri dhe mori nje celes ishte vetem per te hapur dyert dhe perseri me veshtiresi sepse ishte nate u ngjit lart.Hapi dritaren dhe pa ate e cila flinte si nje engjell dhe ne vesh mbante kufjet,pra kjo ishte arsyeja se pse ajo nuk ja kishte hapur telefonin se nuk e kishte degjuar.Trupi i tij u relaksua dhe nje qetesi i mbizoteroi ne shpirt ne momentin qe pa se ajo ishte mire.E hoqi bluzen dhe tutat dhe ashtu si ishte vetem me bokse shkoi tek ajo dhe hyri nen mbulese duke shkaktuar trembje tek ajo.
-Jam une prinsessa fli dhe me fal se te tremba dhe u zgjove dhe e puthi tek syri lehte ama ajo u rehatua aty tek krahet e tij dhe po qendronte si nje qengj i vogel.Qendroi per disa caste ashtu dhe kur u kujtua se ishte dhe e ema ne shtepi i flet atij.
-Raf cohu mbylle deren me celes se mos vije mami dhe me pas duhet ti jap shpjegime dhe ai u cua dhe e mbylli deren dhe perseri u rehatua tek shtrati i saj aty ku ajo ndodhej vetem me nje bluze te tijen te veshur pa recipata dhe kjo i dha akses me teper atij qe te bushte duart ne gjoksin e saj dhe ajo te leshonte disa renkime te lehta te cilin e eksituan se tepermi dhe fillloi ta thithte neper qafe ku te nesermen qe te gjitha do te beheshin mavi.U kthye me fytyre nga ai dhe po i prekte floket duke ngateruar gishtat aty dhe po i falte nje qetesi sa dhe pak e zinte gjumi e ma pas i la nje puthje tek kraharori dhe nje tjeter tek buzet dhe me pas u mbeshtet tek ai dhe lejoi gjumin qe ta merrte.
-Vanesaaa do te vras,c fare don ti me rrobat e mia he?sa here te kam thene mos ti prekesh me dore sepse nuk dua-u degjua zeri i nje vajze 19 vjec drejtuar se motres plot inat se i vishte rrobat dhe ajo duke ngrene cokollata pa e vrare mendjen fare i pergjigjet.
-Eha Sia sa te madhe e ben dhe ti te kam then se do i marr sa here te me doje qejfi dhe nuk te pyes si shume ty dhe u largua tek dhoma ndersa ajo shfryu dhe doli nga shtepia sepse do te takohej me nje shoqe sepse po te qendronte dhe pak do te plaste lufta ne ate shtepi dhr Vanesa nuk mbetej pas do i nxirrte syte me fjale dhe e njihte teper mire te motren.
-Telefoni bie dhe Kata pergjigjet dhe me syte e mbyllur e vendos tek veshi.
-Iiiii oj lop nuk dua te shoh veshin tend une por ty,dhe ajo e sheh dhe e kthen tek fytyra e saj dhe aty sheh Vanesen e cila po e shihte me dy syte teper kurioze dhe i kishte te hapur si poca.
-Kush eshte ai qe po qendron prane teje Kat?dhe ajo atehere e kuptoi se nuk ishte vetem por kishte dhe Rafaelin aty te mbeshtetur tek qafa saj i cili flinte qetesisht...
-...
-I dashuri jot apo jo?Besoj se tezja nuk e di? A e di c fare qenka i bukur dreqi po a ka lek te pakten te besh jeten jete dhe po e shihte e Kata i foli..
-Mos guxo me i than gje se ti kepus kryt me kuptove apo jo?e sa per ate pjese nuk te intereson ty dhe ajo pohoi me koke.
-Nejse flasim nga afer neser kur te vijme sepse do te qendrojme disa dite dhe do te bejme qejf.Dhe dicka ai i dashuri yt ka ndonje kusheri te bukur se e dua per vete por te kete lek dhe makina lukzoze dhe shtrpi sa nje keshtjelle foli plot endrra dhe hodhi floket menjane plot stil dhe po qeshte sepse vdiste ti acaronte Kates nervat.
-Hej zot me rruaj mente e kokes nga ky telash dhe e mbylli dhe po shihte ate i cili ishte zgjuar dhe po e veshtronte.
-Beb po ti nuk vjen asnjehere oa me lajmeruar te pakten me kishe then.Dreqin Raf nga hyre se cdo gje ishte e kycur?
-Nga dritarja shpirt dhe mezi kam hyre here tjeter lere te hapur te pakten..
-Te me thoje Raf dhe ta kisha lene hapur jo te hyje si hajdut...
-Po te pergjigjeshe-foli ai me ironi fhe ajo e pa ne sy dhe moti telefonin dhd kur e hapi pa 32thirje te humbura dhe 20 mesazhe nga Rafaeli.
-Prinsessa pse nuk e hap telefonin?
-A je mire?
-Kata me kthe pergjigje te lutem?
-Shpirt me thuaj vetem qe je mire?
Me fal me kishte zene gjumi-foli kesaj here si e zene ne faj.
-Nuk eshte faji yt e vogla ime ama u bera teper merak per ty sidomos mbas ati mesazhi..
-C fare??pyeti dhe ai i zgjati telefonin dhe ajo lexoi me pas i tregoi dhe mesazhin e saj dhe ai shtrengoi grushtat fort dhe me pas foli.
-Kushdo qofte qe ka luajtur me ne kam per ta vrare te mallkuarin dhe syte i morren nuance me te erret se zakonisht....
YOU ARE READING
EL REINA
RomanceDhimbje lot dashuri sekrete mistere armiqesi droge plumba arme gjak zhgenjime por mbi te gjitha dashuri....