E mori letren tek dora dhe e shtrengoi fort duke e njollosur me gjakun e saj te cilin e kishte ende neper duar.Hodhi syte neper te gjithe ate korridor te spitalit dhe ne nje stol te ulur ndodhej Teuta e cila nuk e kishte mendjen dhe nuk kishteshume qe ksihte erdhur.Fshiu lotet qe i kishte ne sy qe per shume kohe nuk i kishte ndjere dhd kishte harruar si ishte te qaje dhe kercenueshem i afrohet asaj.
-Per fajin tend ajo ndodhet ketu.Nuk e di se c fare nena jeni ju qe i beni kete te keqe femijes dhe e detyron te zgjedhe duke mos menduar per lumturine e saj por e cojne drejt vdekjes me duart e tyre.Asnje nuk e ben kete qe ti i bere vajzes tende,e bere gjithe kete lufte vetem e vetem qe ajo mos te qendronte krah meje.Mendon se do te ishte e lumtur me dike tjeter?Apo se dikudh do e dashuronte me teper se une? por po te them dicka qe ta mbash mend mire dhe mos ta harrosh gjithe jeten tende.
-Shpreso qe ajo te zgjohet dhe te jete mire ose perndryshe nuk do te llogaris si prindin e femres qe dua ashtu si kam bere gjithe keto kohe,por do te shkateroj dhe ty dhe ate qe deshironit ti jepnit asaj ju vras pa pike meshire dhe nuk dua tja di per njeri tjeter qe mos te jete ajo dhe u largua e shkoi aty ku Vanesa po qendronte me koken e ulur dhe duke luajtur me duart e saj dhe po qante.
-Ngatrestare eja ketu dhe i hapi krahet e ajo menjehere shkoi ne perqafimin e tij dhe ai po i ledhatonte floket ngadale.
-Do te behet mire,ajo eshte e forte per ne dhe sapo te zgjohet do te transferoheni ne vile dhe do te kujdesemi se bashku per te...
-Si mundet tezja mos te kuptoje dicka te tille dhe te lendoje ate engjell qe ndodhet aty,nuk beri asnje gabim dhe dashuria nuk eshte nje e tille.Ti je i mrekullueshm njeri plot me vlera dhe plot me dashuri dhe perkujdes per personat e tu te zemres.
-Te paket jane ata persona qe e kuptojne pjesen tjeter timen ngatrestare,ata shohin vetem siperfaqen dhe punen qe bej dhe asnjehre nuk perpiqen te zbulojne me teper por gjykojne vetem kete pjese dhe shfryu e doktori doli menjehre..
Te afermit e Kataleya....dhe ata u afruan menjehere rreth tij dhe ai foli.
-I fejuari e ajo e pa por nuk foli.
-Atehere gjendja e saj eshte mire, kishte humbur gjak por e zvendesuam.I mjekuam duart dhe tashme eshte ne gjume nen efektin e qetesuesit.Ja beme pak te forte sepse dhimbjet mund te jene te medha dhe shpuese dhe sot nuk zgjohet por neser dhe ditet ne vazhdim,por e duke qene se e sollet ne minutat e fundit kjo i sherbeu per te shpetuar nga e gjitha kjo gjendje.Dhe disa minuta me vone do te sillnin fatalitet tek jeta e saj.Te shkuara dhe njehere dhe do te jemi ketu per cdo gje.Nese shfaqen probleme jemi ketu na njoftoni per cdo gje.Te shkuara dhe njehere e mori te largohej por e ndaloi zeri i Rafaelit.
-Doktor mund ta shohim...
-Patjeter qe po,ama mos e lodhni shume e u largua,ndersa ai hyri aty tek dhoma e saj dhe e mbylli deren duke u drejtuar tek shtrati.Morri nje karrige dhe u ul e i mbajti doren duke e pithur me kujdes te cilen e kishte te fashuar ku poshte saj fshiheshin penjet dhe qepjet.
-Bukuroshe fale zotit je mire,cdo gje kaloi dhe do te behet edhe me mire se ka qene.Ne ke trembur dhe nuk e ke idene sesa shume.Mos ma bej me dicka te tille,ti nuk e mendoje sa deme do te lije pas nese nuk jetoje.Kete zemren time qe e mbushe me dashuri do te zvendesohej me urrejtje dhe percmim.
Akulli do te ne pushtonte dhe nuk do te kisha nje zjarr qe ta shkrija.Une te betohem se do e gjej se kush ishte ai qe u ngaterrua me ty dhe do e bej te pendohet qe ka lindur.Bukuroshe shume endrra kemi per te realizuar dhe do i bejme te gjitha se bashku ama dhe dicka tjeter te premtoj.
-Do te kujdesem per ty me teper se e kam bere deri tani dhe kur te dalesh nga ketu do te marr ne shtepine time dh edashuria e perkujdesja njk do te mungoje dhe cohet i puth syte,ballin dhe me pas buzet dhe largohet.Telefoni i bie dhe e sheh se ishte Alois e hap dhe pergjigjet.
-Me thuaj vella.
-Rafael e gjeta se kush ishte ai qe u ngaterrua me kunaten.
-Kush...dhe shtrengoi dhembet fort kur degjoi emrin nga ana tjeter e telefonit.Do te shkateroj bir b*shtre do te pendohesh qe u morre me mua dhe per me teper me femren time duke i shkaktuar plage te tilla,mjaft kam qendruar i qete dhe e perplas mbas murit....
Hey ja dhe 1 pjese per sot shihemi perseri ne darke.
YOU ARE READING
EL REINA
RomanceDhimbje lot dashuri sekrete mistere armiqesi droge plumba arme gjak zhgenjime por mbi te gjitha dashuri....