Ne momentin qe coi Katen ne shkolle u largua drejt mbledhjes se bashku me Alois pasi u duhej qe te bisedonin mbi mallin e fundit qe ndodhej ne duart e tyre dhe u duhej qe ta kalonin ne dogane aty ku po prisnin ruset dhe nqs kishte gabime atehere po qe do te shfaqej nje lufte e ftohte dhe e ashper e cila sillte vetem deme.
-Vendet e tyre ishin bosh ne krye te tavolines ishte Rafaeli ndersa ne krahun e tij te djathte Alois.
-Atehere shef cdo gje eshte ne rregull jemi pergatitur per ne darke,kemi 2 kamione do te kaloje i pari i cili do te kontrollohet por do te jete i mbushur me kuti te cilat do te kene lodra per femije dhe tjetri i ngjashem me kete ku do te jete malli.
-Pune e mire me pelqen ama mund ta kaloni si te doni,nuk dua te me shfaqen probleme dhe per kete pergjegjes jeni ju dhe c faredo lloj gjeje te ndodhe eshte problemi juaj ose e dini vet se c fare ndodh me pas dhe te tjeret pohuan me koke.Tjeter-foli dhe here degjonte e here shihte oren tek telefoni i cili shkoi 1:30.
-Mbledhja mbaroi jeni te lire te mbaroni punet tuaja-foli Rafaeli teksa nderpreu nje nga cunat kur flisnin dhe njeri nga djemte i tha.
-Shef ama kemi dhe disa gjera te tjera per te biseduar.
-Me kaq mbaruam dhe u cua se bashku me te vellane per tu larguar dhe Alois po qeshte ne momentin qe dolen jashte.
-Qepe-foli serioz Rafaeli ndersa ai ende po qeshte me teper.
-Ta mblodhi kunata vellacko madje eshte mbledhja e pare qe le ne gjysem sepse ta kerkoi ajo e ai nuk foli por mori makinen dhe u drejtua ne shtepi sepse ai kishte te drejte nuk kishte shkelur parimet e tij asnjehere me pare per korektesi ama dhe femren e tij nuk e zhgenjente asnjehere.Mberriti tek vila dhe parkoi makinen dhe u largua drejt dhomes se tij.
Beri nje dush te shpejte dhe shkoi tek dollapi ku mori nje kostum te zi sportiv.
Veshi atletet e bardha dhe nje kapele sportive te bardhe.Vendosi oren hodhi parfumin e tij dhe ne nje dore mori canten ndersa ne tjetren telefonin,portofolin dhe celsat.-Zbriti shkallet dhe doli menjehere tek garazhi viles aty ku mori kete here makinen sportive te cilen Kata e adhuronte dhe u largua me shpejtesi pasi dhe 15 minuta fillonte ndeshja.
Gocat ndodheshin tek dhoma e zhveshjes dhe ishin bere gati e kishin dale per nxemje ndersa Xhesi po e priste Katen jashte aty ulur teksa ajo po rregullonte bluzen.Dera hapet dhe brenda hyn ai i cili i ben me shenje qe mos te bente zhurme pasi i degjonte Kata dhe ajo me qetesi doli jashte.Ai u mbeshtet tek muri anesh deres dhe priti momentin qe ajo te dilte.
-Xhes nuk munda ta rregulloj me ndihmo pak..foli ajo teksa ndjeu dy duar ta rrethonin prej belit fort dhe u tremb ama menjehere e njohu aromen dhe u rehatua tek krahet e tij.
-Erdhe-foli duke qeshur si femije ndersa ai ia ktheu.
-Nga gjithe ato kercenime dhe mos te doja te vija ishte e pamundur dhe e kthen nga vetja dhe e puth ne buze teksa i shijonte ato akoma dhe me teper kur i lyente me buzekuqin dhe ato kishin shije qershie.
-Hmmm-dhe ne momentin qe u nda prej saj i pershkroi me gjuhe buzet dhe ajo qeshi.I adhuroj me jane bere si droge-foli ai qete dhe po e mbante ne perqafim.
-Raf eja te dalim shpirt se do te behemi von -tha ajo e ai u shkeput ndersa ajo po e shihte me syte plot dashuri e ai e pa me nje shikim pyetes duke tundur koken si per te thene se c fare ka.
-Je bere si yll dhe pastaj te shkojne me teper keto veshjet sportive dhe te dua gjithmone keshtu ama vetem per veten sepse tani do te shohin te gjitha ato qe vdesin mbas teje dhe i bien jarget poshte si qeni kur sheh dicka qe i pelqen-krahasoi ajo dhe ai po qeshte me shpirt.
-Xhelozja ime ti une te dua dhe i kam syte vetem tek ti prandaj qe nuk me intereson dikush tjeter pervec teje dhe sikur te gjitha femrat e botes te mi binin para syve nuk zgjidhja tjeter dhe i kapi doren duke dale jashte ku te gjithe i hodhen syte drejt tyre.Djallit te pameshirshem dhe engjellit qe arriti te thyente muret dhe te pushtonte zemren e tij.
Skuadra kundeshtare kishte mberritur dhe po benin mbledhjen e fundit si grup ndersa keta te tjeret po i prisnin mysafiret e erdhur ne shkollen e tyre.
Kata po qendronte me Rafaelin dhe prane tyre afrohet nje vajze e cila flet.-Shemtaraq-dhe Rafaeli ngriti koken dhe syte e te dyve u takuan me njeri tjetrin dhe ai ngeli duke e pare i habitur.
-Plesht-foli ai kesaj here ai me gjysem zeri dhe cohet ta perqafoje ndersa ajo e mirepret krahe hapur e Kata po i shihte me habi dhe inat.Se kush ishte ajo qe kishte guxuar te prekte mashkullin e saj...
-Te kam kerkuar plesht dhe nuk kam gjetur gjurmet e tua per 3 muaj pse nuk erdhe prane nesh kur ajo ngjarje ndodhi?pyeti ai tashme me syte me lot dhe ajo i fshiu lehte ndersa Kata po plaste nga inati.Madje le dhe punen...
-Kisha nevoje te qetesohesha dhe menyra me e mire ishte te qendroja vetem per disa kohe dhe u ktheva.Sa per punen e zbuluan dhe nuk munda te qendroja me teper ama duhet qe te takohemi dhe te flasim sepse kam disa gjera qe dua ti ndaj me ju.
-Kata eja i ben me shenje Rafaeli dhe ajo afrohet prane tij duke qendruar ne krahet e tij.
-Kjo eshte Elisa nje person teper i rendesishem per ne,ndersa plesht kjo esht femra ime,dashuria jetes sime Kataleya dhe ajo i zgjat doren e Kata e bashkon me te sajen dhe buzeqesh.
-I dashuri i saj i saj ka qene shoku im me i mire,vellai im ndersa humbi jeten ne nje aksident-foli ai e asaj ju mbushen syte me lot e Rafaeli i perqafoi te dyja dhe qendroi ashtu per disa minuta..
-Pra jemi kundeshtare apo jo?pyeti Elisa duke qeshur dhe ajo foli.
-Te shohim sa mire e ke stervitur skuadren tende sepse te kesh nje trajnere si ti do e shohim dhe ajo qeshi teksa Elisa ia ktheu.
-Nuk eshte profesioni im ama e kam hobi...
-Pse cili eshte profesioni yt?pyeti ajo kureshtare dhe ajo qete foli.
-Komisare dhe ajo e pa me habi.
-Komisare dhe ke perfunduar ne sportet???
-Histori e gjate tha ajo dhe u largua ndersa ai i beri me shenje se me vone do i tregonte gjithcka...
YOU ARE READING
EL REINA
RomanceDhimbje lot dashuri sekrete mistere armiqesi droge plumba arme gjak zhgenjime por mbi te gjitha dashuri....