-Kobra esht rikthyer vella dhe kesaj here me i fuqishem se kurr ne bashkpunim me shefin e policise-perfundoi Alois ndersa ai po ndjente keqardhje brenda tij dhe zhgenjim por nuk shfaqi piken e emocionit dhe ai e vuri re teksa pyeti me pas.
- C fare do te bejme?
-Azgje.Nqs ai sulmon atehere dhe ne do ia kthejme,por ti e di qe nuk deshiroj qe te kem lufte me dike qe une e kam konsideruar pjese te familjes dikur dhe qe sot ma kthen me kete monedhe-dhe po shihte me dy sy teper te pavendosur pasi nuk e dinte se c fare te bente kesaj here dhe ishte i zene teper ngushte nga kjo pjese.
-Ki kujdes vella sepse nuk i dihet se c fare ben ai,duket qe ka ndryshuar teper nga veprimet qe ben dhe me teper shiko kunaten,ndoshta mund te jete ajo nje nga synimet e tij te rradhes per te dobesuar.
-Kobra qe une njihja nuk prekte femer me dore dhe nuk besoj qe te kete ndryshuar sidomos pas asaj ngjarje qe na tronditi te gjitheve-perfundoi kete here Rafaeli.
-Dhe dicka gjate gjithe kesaj kohe atentatet dhe denoncimet kane qene veper e tij se bashku me policine prandaj duhet te bejme sa me shume kujdes.Po ben nje bashkepunim me Adriel Kastijon dhe se bashku mendojne se do te mposhtin dhe ndalesa e fundit gjate trañsportit te mallit ishte nga ai,ndersa Rafaeli kishte hyre ne mendime teksa shihte Alois largohej.
-Shef cdo gje eshte ne rregull i dergova lajmin Alois Dukes se Kobra eshte kthyer dhe u sigurova vete qe ta merrnin vesh qe te gjithe dhe e dyta plani i policit do te kryhet sot-perfundoi nje djalosh rreth te 20-tave teksa ndihej krenar per punen qe kishte bere.
-Pune e mire mjaft qendruam te fshehur duke i bere punet ne kete menyre,te pakten te dalim hapur kesaj here dhe ne vazhdim te dine se nga i vjen e keqja dhe filloi te qeshte si vete djalli.Mbas disa minutash i bie telefoni dhe me nje buzeqeshje ne fytyre e hap.
-Me thuaj Adriel, iu pergjigj ndersa ai u habit nga ajo qe degjoi sepse asnjehere nuk ishte pergjigjur ne kete menyre.
-Shef cdo gje eshte gati Rafael Duke do te marre fund sot,por si do te bejme me vajzen.
-Ate mos e ngaterro ne keto pune.Nuk do te preket me dore sepse te pafajshmit nuk lendohen dhe ky eshte parimi im,per me teper femrat jane te shtrenjta dhe askush ama askush nuk duhet te kete lot dhe per kete te jemi ne shkaktaret.
-Ne rregull do te njoftoj per cdo gje-dhe e mbylli ndersa ai u kthye rreth gotes me alkol dhe ne zyre hyn ajo femra e tij e vetmja per te cilen kishte rrahur dhe rrihte ajo zemra e tij e akullt dhe ngadale shkoi e u ul tek prehri i tij dhe ai filloi ti ledhatonte shpinen me duar.
-Shpirt-i flet ajo dhe ai duke qeshur po e shihte ne syte e zinj qe i adhuronte.Pse kaq i buzeqeshur sot ti?
-Do te marrim hakun e vogelushes tone dashuri ta premtoj kete dhe syte iu mbushen me lot ndersa ajo po ia fshinte me kujdes dhe po e puthte kudo ne fytyre.
Po bente nje dush dhe ne mendje i erdhi nje moment teper i rende per te.
Flashback
Po qendronin para deres te asaj salle spitali dhe po e prisnin me padurim nje lajm per personat te cilet ndodheshin aty brenda ndersa ai ishte ulur ne nje cep ne pllakat e ftohta te atij koridorri dhe nuk levizte qe aty.Rafaeli afrohet dhe ashtu si ishte i plagosur ne disa vende i vendos doren ne shpatull ne shenje mbeshtetje e ai ia largon duke bertitur.
-Vrases Vrases Vrases me more gjithcka dhe ato te dyja qe ishin pjese e jetes time ah te urrej Duke te urrej do te shkateroj nderkohe qe e godiste me grushta e ai nuk ia kthente por thjesht ishte dorzuar me kohe..
End of flashback
Perseri kujtimet u kthyen dhe lotet e tij u bene njesh me ujin i cili i fshihte ato me se miri.Qendroi disa momente aty dhe me pas doli dhe aty pa se ajo ishte zgjuar dhe po e priste duke qeshur.
-Beb mendova se ishe larguar i foli,teksa ai i afrohet duke e puthur fort.
-Bera nje dush dashuri.Kur u zgjove ti?
-Tani sa u zgjova,shpirt me dukesh i shqetesuar c fare ke?
-Azgje,thjesht lodhja punes dhe u largua drejt garderobes duke veshur kostumin e tij sepse i duhej te shkonte ne nje mbledhje.
-Nuk je mire kush te ka merzitur-pyet ajo kesaj here,duke kembengulur.
-Ai qe dikur quaja vellai im-mermeriti me vete dhe kthehet tek ajo duke u pergjigjur i qeshur, azgje dashuri si gjithmon dhe ajo nuk e pyeti me dhe nderroi temen e bisedes.
-Raff do te me cosh ne shkolle ti behem gati per 5 minuta dhe e pa me sy qenushi ndersa ai qeshi dhe pohoi me koke e ajo e puthi.
-Te pres tek makina eja menjehere sapo te behesh gati.Mbylli deren dhe u largua dhe ajo filloi te behej gati.U vesh shpejt e shpejt dhe doli menjehre ne saĺlon dhe takoi personat qe ndodheshin aty pa ngrene mengjes dhe duke qeshur i drejtohet deres ndersa sapo del aty ne nje shperthim vjen nga makina e tij e cila kishte marre flake.
-Rafaelllll-bertet ajo ndersa te tjeret dhe po qantee te tjetret si e degjojne dalin mbas saj dhe ngelen te shokuar nga ajo qe pane teksa personi qe kishte bere gati planin po qeshte.
-Te thashe Rafael Duke se me Adriel Kastijon nuk matesh dot dhe po qeshte....
YOU ARE READING
EL REINA
RomanceDhimbje lot dashuri sekrete mistere armiqesi droge plumba arme gjak zhgenjime por mbi te gjitha dashuri....