Po veshtronte me kujdes dhe papritur ndjen nje dore tek shpatulla dhe kthehet duke u tmerruar dhe dridhur nga frika, ama kur sheh personin perballe menjehere trupi i qetesohet dhe gjithashtu e mendja sepse u dukej sikur kishte kaluar nje tronditje teper te madhe dhe nuk e kishte marre veten per kohe me rradhe.
-Xhes moj dreq me trembe,mendova se ishte dikush tjeter.Ma ke bere gjakun uje dhe ma cove ne fund te kembeve nga frika, dhe ne ate qetesi te nates degjohej zemra e saj e cila rrihte teper fort nga gjithe ato ndjenja te perziera se bashku si nga frika qe kishte ndjere gjate gjithe kesaj kohe por ne ato caste dhe nga lumturia qe nuk ishte ndonje njeri tjeter i rezikshem nga ata qe e kercenonin gjate gjithe kesaj kohe.
-Pastaj c fare do ti ketu ne kete ore?Pse nuk je ne shtepi?e pyeti Kata teper serioze kete here duke e pare ne sy dhe ajo vete e kishte harruar qellimin pse kishte shkuar aty.
-Un.. dhe po kruante koken nga sikleti.Degjo tani,ndodhesha ne ballkon dhe po flisja me Alois ne momentin qe ti dole nga shtepia dhe po ecje.Menjehere me shkoi mendja se cunat do te ishin ne mision dhe ku do te shkoje ti isha teper kureshtare dhe morra vetem xhupin dhe ashtu si isha ne pizhama te ndoqa.Atehere kur e ktheve koken une u fsheha mbas pemes dhe ishin vetem gjethet ato te cilat degjoheshin.Dhe ne momentin qe erdha ketu te pashe ty te perhumbur...
-Dhe me ngrive gjakun kot se koti moj goce.Gjithsesi ku jane cunat?Nuk kam folur me Rafaelin dhe jam ne merak per te-foli me zerin e trishtuar kesaj here sepse nuk kishte si ti thonte per ate mesazhin qe i kishin derguar dhe po shpresonte me shpirt qe ti jepte nje pergjigje pozitive.
-Hej shpirt mos u shqeteso sepse fola me Alois dhe ishin mire madje Rafaeli eshte nisur per tek shtepia jote sepse i lexoi mesazhet qe ti i kishe cuar,ama e kishte te fikur nga bateria telefonin dhe nuk kishte mundesi te fliste me pare-perfundoi ajo me nje fryme ndersa Kata ne ato momente iu hodh ne qafe duke e perqafuar fort dhe po i fliste plot gezim e ne te njejten kohe i lejoi lotet qe i kishte mbajtur per gjithe ato momente ti rridhnin dhe te clirohej me ne fund.
-Me ke dhene lajmin me te mire qe mund te kisha marre sot Xhes.Isha teper e shqetesuar per te.-Por si do te bejme tani ne shpirt do te largohemi apo do te qendrojme ketu?pyeti kesaj here Xhesi dhe ajobpo mendohej.
-Une i thashe Vanesses qe te me mbulonte sot dhe do te qendroja tek Rafaeli dhe tani me mire te qendrojme ketu.Po marr Rafin ne telefon qe te vije dhe hap telefonin dhe e con tek numri i tij.I bie disa zile dhe ai nuk po e hapte dhe sapo vendosi ta mbyllte u degjua zeri qe ajo me teper adhuronte ne ate bote.
-Bukuroshe ku je?degjoi ate ze te embel qe i shtonte jeten ne cdo moment,ore,minute dhe sekonde qe kalonte dhe ajo thjesht qendronte nen ato tinguj.
-Beb je mire?Je vrare kund?Te dhemb dicka?filloi ajo qe te pyeste me nje fryme dhe ai filloi qe te qeshte me shpirt.
-Jam mire zemra ime vogel pa asnje demtim dhe po vij tek ti,hape dritaren dhe une te kaloj lehte.
-Ndersa une jam tek shtepia jote dhe do te qendroj ketu sot prandaj per disa minuta te kthehesh menjehere sepse me ka marre malli dashuri-dhe po perkedhelej ndersa ai thjesht i dha me teper gaz dhe nderkohe po flisnin te dy.
-Ahhh po bertiste ai dhe po thyente cdo gje qe ndodhej ne ate zyre nga gjithe ai inat qe e kishte kapluar.Nuk ke per te shpetuar me nga une Duke ke per ta pare kete dhè mos me quajne Adriel po nuk te rrasa mbrapa ketyre hekurave ama e ndaloi nga gjithe ajo lufte qe po bente me veten zilja e telefonit dhe u be teper serioz ne momentin qe e pa se kush po telefononte.
-Adriel c fare te thashe une ty se nuk dua asnje gabim dhe ti po i servir mundesine Dukes te kaloje lart e me lart nga ne-u degjua e uleritura e personit nga ana tjeter e telefonit dhe ai menjehere e hoqi nga veshi.
-Shef do te organizoj nje tjeter atentat dhe ke per ta pare se do te rezultoje shume here me sukses se ky i pari dhe dicka teper te lige po mendonte me vete.
-Vajzat kishin hyre brenda dhe po prisnin aty ne sallon dhe kishin marre nga nje cokollate te ngrohte ne dore dhe po e shijonin ndersa u degjua se u hap dera dhe aty shfaqet Alois ndersa ajo po e shihte qe te hynte ai por nuk po dukej askund dhe me nje trishtim i cili i kaploi fytyren foli..
-Ku eshte Rafaeli Alois?
-Kunate...por e nderpreu zeri i tij.
-Bukuroshe te morri malli per mua?dhe shfaqet me nje buqete me trendafila te bardhe ndersa ajo menjehere vrapon tek krahet e tij dhe e perqafon fort e ai e vendos hunden tek qafa e saj dhe po thithte aromen e saj qe ishte si oksigjen ne ato momnete se kinste disa ore pa e pare.E ndersa ai e merr ne krahe ashtu si ishin duke u puthur ajo rrethon kembet tek beli i tij dhe i hedh lulet ne toke dhe fillojne te ngjitin shkallet dhe drejtohet tek dhoma e tij.E ul ngadale ne shtrat dhe po e puthte plot pasion dhe shije dhe e kafshonte neper qafe dhe buze.
-Jet me dhembin mi ke bere cope-u ankua ajo si femije dhe ai kesaj here e puthi lehte dhe ngadale duke i dhuruar emocione te tjera ndryshe nga te parat.
-Po ca ti bej une qe nuk i rezistoj dot dhe me pelqejne kaq shume dashuri dhe po qeshte e ajo e shihte plot adhurim.
-Raff te thashe jo i gjymtuar shpirt,dhe iu referua plages qe kishte tek vetulla dhe ai qeshi.
-Plaget nuk llogariten shpirt dhe oer me teper nje e Vogel eshte pastaj,
-Shpirt c fare doje ti ne mes te nates jashte???-Raff shume gjera te cuditshme po ndodhin dhe nuk me pelqen asnje nga ato.dhe ai ngriti vetullen nga ajo qe Kata i tha.
-Si pershembull?
-Atehere u cua dhe mori telefonin dhe e hapi aty tek mesazhet qe i kishin cuar dhe ai sa here i shihte i shtrengonte grushtat fort.
-Raff duhet te bejme dicka nuk mund te kemi gjithe jeten keshtu,e ai ne qetesi foli.
-Do ja gjej une fundin kesaj,dhe do i bej nje suprize teper te bukur se e di se kush fshihet pas kesaj dhe cohet e merr telefonin dhe i ra nje numri e ajo po e shihte e habitur.
-Vella-u degjua nje ze nga ana tjeter dhe ai qeshi.
-Eshte koha jote-vetem kaq tha dhe e mbylli telefonin dhe u kthyr nga ajo e cila po e shihte dyshuese.
-Cka...
Hey si ju kam sot.
Gezuar Bajramin shendet dhe mbaresi per te gjithe ju dhe sa me teper begati...Ju kam xhan❤❤❤.
-
YOU ARE READING
EL REINA
RomanceDhimbje lot dashuri sekrete mistere armiqesi droge plumba arme gjak zhgenjime por mbi te gjitha dashuri....