#48

276 23 48
                                    

Mbas 2 muajsh

Kishin kaluar 2 muaj,qe nga dita se ajo kishte tentuar te vriste veten.Pervec asaj pjese gjithcka po shkonte me se miri dhe per bukuri ne familjen e tyre.
Gjate kesaj kohe kishin pasur probleme ama jo nga ato te cilat nuk mundeshin ti perballonin,pak me veshtiresi ama ne fund ja kishin dale ti kalonin.Disa nga punet e Rafaelit kishin deshtuar dhe kjo per shkak te nje personi i cili spiunonte gjithcka.Kishte vene pjesen me te madhe te cunave qe punonin per te ata te cilet i kishte besnike ne dispozicion qe ti hapnin syte dhe te degjonin dhe te shihnin gjithcka dhe levizjen me te vogel qe dyshoninmadje i kontrollonte dhe vete kamerat 24/7 por azgje e re.

-Po ku ta dinte ai se e keqja i vinte nga dikush tjeter dhe jo nga ata qe mendonte,nga dikush qe vertet kishte rendesi per te.

Ndodhej ne zyre dhe po merrej me disa dokumenta te kompanive te tijat te cilat i kishte nen zoterimin e tij ne pronat legale.Po shihte se kishte pasur fitime te medha dhe te gjitha ato qe kishte te ketij muaji e kishte menduar te bente nje suprize per Katen pasi asaj po i afrohej ditelindja.Dera bie dhe ai pa e cuar koken foli.

-Hyni-dhe po vazhdonte ato punet e tij ndersa sheh nje femer e cila i afrohet dhe fillon ta preke ne shpatullat dhe po e puthte ne qafe e ai duke menduar se ishte bukuroshja e tij po qendronte me syte e mbyllur ndersa degjoi zerin e saj si sorre te fliste dhe u tromaks nga ajo qe degjoi.

-Na ke haruar fare Duke,nuk e kisha menduar dicka te tille per ty.As nje telefonate nuk kam mare nga ti-perfundoi ajo ndersa ai menjehere i hoqi duart dhe furishem u cua nga karrigja.

-Himena c fare kerkon ketu ti.Hera e fundit te thashe se nuk deshiroj te shoh me sy ndersa ti me vjen si pa te keq dhe shfaqesh ne jeten time tani.

-Mora vesh se ke gjetur nje k*rve te re si ndihesh?A po te pelqen?A ti ben sherbimet ashtu si une dikur?Te kam thene dhe diten qe u largova se si une nuk ka per te kenaqur kush dhe buzeqesh ironike dhe e sheh ne sy.

Po qendronte tek salloni se bashku me Vanessen dhe ne ato momente u cua dhe shkoi tek kuzhina duke marre disa cokollata dhe iu drejtua shkalleve qe te conin tek zyra e Rafaelit.

-Ej Vane une po shkoj tek Rafeli me thuaj nese te duhet gje dhe ajo vetem pohoi me koke dhe syte i kishte tek filmi i cili po shfaqej ne tv.

Plot gezim i ngjiti shkallet dhe u drejtua tek zyra dhe ndaloi kur degjoi nje ze femre e cila po fliste me te dhe te mundur ja bente dera e cila ishte pak e hapur dhe mund te shihje gjithcka...
E kuptoi qe ishte fjala per te dhe qendroi aty ti degjonte dhe ne moment ishte zeri i Rafaelit i cili po fliste.

-Jo nuk me kenaq ne ate menyre e kuptove...dhe ne moment syte i mbushen me lot ndersa sheh veprimin qe i vuri piken cdo gjeje.Ajo pa e lene te
perfundonte e puthi e ajo po e shihte duke u dridhur e ngadale duke u perplasur tek mobiljet u largua tek dhoma.E ai e shtyu dhe i gjuan nje shuplake,asnjehere nuk kishte prekur me dore nje femer ama e beri sepse kishte kaluar cakun duke folur ashtu per bukuroshen e tij...

-Jo nuk me kenaq ne ate menyre e kuptove sepse ajo nuk eshte nje k*rve si ti por femra ime.Nqs une juve ju palloja me te bej dashuri sepse e dua me gjithe shpirt.Nese me ju une mbrohesha, me te jam i lumtur nqs me jep lajmin se nje dite do te behem baba dhe ajo do te jete nena e femijeve te mi sepse esht femer e persosur dhe askush nuk e njollos nderin e saj.Juve ju ka prekur cdo kush,ama ate vetem une dhe jam krenar per kete gje se ajo i dhuron dashuri dhe cdo gje personave qe vertet i dashuron dhe vlereson.Nqs ajo dhuron miresi ju beni te kunderten falni trupin tuaj si objekt ja pra ky esht ndryshimi i saj nga ju me kuptove?bertiti tek e fundit e ajo pohoi me koke.

I vinte inat qe ai e mbronte ate ama e kenaqur me planin e saj sepse funksionoi.E kishte pare se ajo ishte tek dera dhe prandaj e nderpreu Rafaelin qe mos te fliste me teper dhe e puthi madje u gezua nga lotet qe pa ne syte e saj dhe buzeqeshi fitimtare.

-Mund te besh c te duash Duke une ate qe desha e morra dhe rriumfuese u largua nga ajo zyre e ai shkoi doren tek floket i shqetesuar.

-Nga dreqin doli tani kjo?Vetem per te prishur pune eshte dhe u ul duke u marre perseri me dokumentat.

-Ajo e cila nuk ndihej aspak mire kishte dale dhe po ecte buze detit.Gjate gjithe rruges ndjente nje shtengim dhe kishte ndjesine sikur dikush ishte mbas saj.I dukej sikir i kishin filluar iluzionet dhe ndaloi duke marre ne sandwich ne dore e filloi te hante e ulur tek nje stol pak me i vecuar se te tjeret.Ndjeu nje dore tek shpatulla dhe u zverdh ne fytyre nga ajo qe pa.

-Ti..

-Un te pelqeu supriza dhe filloi te merrte nje pamje tjeter ne fytyre ate te kenaqesise e ajo ate te frikes.E kam pritur pafund kete moment...

Hey ja 1 pjese per sot do te mundohem te shkruaj dhe ndonje tjeter me vone ❤❤❤.

EL REINAWhere stories live. Discover now