Kushdo qofte qe ka luajtur me ne kam per ta vrare te mallkuarin dhe syte i morren nuance me te erret se zakonisht.Sa vinte dhe rrethi armiqesor po i shtohej akoma dhe me shume e kjo nuk ishte gje e mire,jo per veten e vet ama frike kishte per te sepse nuk do te deshironte qe ti ndodhte gje,nuk mund ta godisnin ne piken e tij te dobet tashme.Ndersa ajo i kapi fytyren me te dyja duart dhe ai i ktheu syte tek te sajit dhe ne moment u qetesua.Tashme ajo ishte ilaci i tij qetesues dhe droga e tij me e mire qe mund te kishte marre gjate gjithe jetes se tij.E mori me kujdes dhe e vendosi poshte vetes dhe filloi qe ta puthte kudo neper trup dhe zbriti poshte tek gjoksi i saj dhe filloi ti pinte puthje aty dhe po i shtrengonte gjokset me dore.-Raff-ah dhe nxori nje renkim te lehte dhe ai iu sul buzeve te saj plot epsh me shije qershie dhe futi gjuhen ne gojen e saj dhe filloi qe ta eksploronte ne cdo cep te saj ndersa duart po i shetiste neper trup dhe njeren e futi poshte bluzes qe ishte e tija dhe po e conte lart derisa ajo ja kapi dhe e ndaloi.
-U shkeput nga buzet e tij dhe i flet.
-Nuk jam gati Raff ende dua shum te jem e jotja por dhe pak kohe dhe uli syte poshte sepse mendoi se e zhgenjeu ndersa ai buzeqeshi lehte.
-Ej -Ej bukuroshe me shih pak ne sy dhe ajo e coi koken e syte e tyre u ndeshen teksa ajo nuk guxonte ta shihte sepse mendonte se e kishte zhgenjyer teksa ai asnjehere nuk e mendoi dicka te tille por e vleresonte dhe e respektonte ne maksimum ate femer.
-Per asnje arsye ne bote mos u ndjej ne faj dhe une te dua me cdo gje tenden dhe jo vetem trupin.Te dua aq shume sa ti nuk mund ta imagjinosh dhe do te pres gjithe jeten sa ti te jesh gati.Me kuptove bukuroshja ime?dhe ajo pohoi me koke ndersa atij dicka i kaloi ne mendje dhe buzeqeshi djallezisht.
-Eja do te dalim-tha ai e ajo po e shihte e habitur teksa po e shihte qe ai u cua dhe po vishte kostumin e tij sportiv dhe ajo te njejten gje beri veshi dhe ajo kpstum sportiv ama te tijin nga ata qe ai i kishte dhene atehere kur asaj i duheshin.
-Bukuroshe te shkojne teper keta kostumet dukesh kaq fuck dhe i dhuroi nje puthje dhe e kaloi gjuhen siper buzeve te saj dhe mori te largohej nga dritarja.
-Beb eja-foli ne qetesi Kata dhe i kapi doren ndersa ai qeshi dhe foli.-Shyqyr njehere te dal nga dera si njeri sepse ngela duke u kacavjere ballkoneve dhe me hapa te ngadalte u larguan deri ne momentin qe u gjenden ne makina dhe Rafaeli duke i dhene gaz dhe u be pluhur aty kur ata u zhduken ne erresiren e nates.
-Raff c fare do te bejme ne ketu?pyeti kur pa se ai ndaloi perballe nje ndertese teper gjigande e cila ndodhej disa metra larg e vecuar nga disa te tjera.
-Eja sepse kam nje surprize per ty dhe hyjne brenda te kapur prej dore dhe aty Rafaeli takon nje djale te ri i cili oshte i veshur me te zeza dhe i mbushur plot me tatuazhe ne pjeset me te shumta te trupit.
-Juan mire te gjeta vella dhe i dha doren ne shenje respekti ndersa ai duke qeshur i foli.-Mireseerdhe Duke kenaqesi e madhe te shoh ama teper i suprizuar kesaj here qe te shoh ne krahet e ketij engjelli dhe ndryshimi yt eshte per te habitur dhe i shkeli syrin ndersa ai perseri foli.
-C fare kemi per sot Duke ndonje gje interesante dhe ai i shpjegoi ate qe deshironte te bente e ajo po e shihte me syte e perlotur.Kishte 10 minuta qe kishte mbaruar dhe tashme tatuazhi ishte i fashuar dhe ajo nuk e kishte pare te perfunduar thjesht te ngelej suprize per te ndersa kishte kerkuar dhe ajo nje tatuazh dhe ai i kishte then jo por mbas shume kembenguljeve te saja ja kishte plotesuar deshiren dhe tashme po e bente ajo ate qe deshironte .Duke qene se e kishte per here te pare ndjente dhimbje e ai po i shtrengonte doren fort ama nuk duronte dot qe ta shihte ashtu dhe filloi ta puthte deri ne momentin qe degjuan zerun e Juanit te fliste.
-Hey mbaruam dhe i dha nje krem me te cilin Rafaeli filloi ta lyente ndersa ajo e pa e sy te habitur.-Kaq shpejt?
-Eh koha kaloi zonjushe nderkohe qe ti po putheshe me te dhe ai qeshi ndersa morren per tu larguar.
-Vella shum faleminderit sa te detyrohem?
-Azgje Duke nje dhurate nga une per kete zonjushen qe ti lidhi kembet brenda nje kepuce-dhe te gjithe qeshen e me pas u pershendeten dhe u larguan.Shkuan tek makina dhe qe te dy i hoqen fashot duke ekspozuar tatuazhet.
-Te dua Kataleya ime...
-Edhe Une te dua Rafaeli im...
Dhe i dhuruan njeri tjetrit puthje plot pasion.
-Shpirt erdha une u degjua nje ze femre dhe shkoi drejt nje zyre ku po qendronte nje mashkull ne erresìre me nje gote alkoli ne duar dhe duke pare nga xhami i asaj zyre gjigande.
-Si te shkoi-pyeti kesaj here pa pike emocioni ne fytyre...
-Shum mire do i shkateroj qe te gjith do i marr kalane nga brenda sepse ishte me e thjeshte se sa ne e mendonim dhe po e puthte tek qafa....
YOU ARE READING
EL REINA
RomanceDhimbje lot dashuri sekrete mistere armiqesi droge plumba arme gjak zhgenjime por mbi te gjitha dashuri....