#26

336 25 23
                                    

Javet kalonin njera mbas tjetres dhe i linin vendin muajve.Kishte kaluar nje kohe teper e mire qe ata te dy ishin prane njeri tjetrit dhe se bashku kishin kaluar ditet me te mira te jetes se tyre.Po sa do te zgjaste kjo lumturi valle?A do te ishte lumturia ne krahun e tyre apo ndoshta sfida me te medha i prisnin.

Ndodheshin ende tek makina dhe ishin mbeshtetur tek pjesa para dhe kishin shkuar prane detit per tu qetesuar duke qendruar nen ate qetesine e mrekullueshme qe ai i falte.Gjate gjithe kesaj kohe nuk kishin marre asnje lloj kercenimi dhe asnje mesazh qe ti bente te dyshonin.Ajo po qendronte duke pare pamjen qe i ofrohej dhe ai i dhuronte puthje neper qafe dhe ne te njejten kohe i linte shenja te kuqe qe me pas ktheheshin ne lejla.Aty kalon nje burre i cili shiste pambuk sheqeri dhe ajo e pa e ai shkoi qe ti merrte nje te tille dhe u afrua perseri tek ajo,e cila e mori dhd vazhdoi ta hante plot shije.

-Raf do pak dhe i zgjati ndersa ai mohoi me koke dhe ajo filloi qe ta provokonte.

-Hmmm sa e mire dhe vazhdonte me ato pasthirmat ndersa ai thjesht e kerciti njer qafen dhe ndjeu ereksionin e tij ne kulm ndersa ajo e cila e vuri re po qeshte ndersa nuk ndalonte.

-Raf deshiron?e pyeti perseri dhe kete here i zgjati doren ku ne te mbante pak pambush sheqeri ndersa ai e hengri dhe ne fund i lepiu gishtat.

-Hmmm e mrekullueshme ama dicka tjeter do te ishte akoma dhe me teper-perfundoi ndersa ajo thjesht u skuq ne fytyre dhe sa do te fliste perseri telefoni i bie dhe sheh qe ishte Vanesa.

-Hey zhabe si je foli me fytyren e qeshur ndersa ajo po e shihte plot inat.

-Nuk erdhe te me presesh ne shtepi madhe ke dale dhe jashte e une kam ngelur e vetme ketu me Sian qe me plasi koken dhe eshte super ama super e merzitshme.

-Me fal po harrova qe do te vije ti-dhe beri nje fytyre qenushi e ajo e pa e habitur sepse Rafaeli po i jepte te hante dhe kesaj here i shijoi me teper.

-Iiii shtrige e keqe edhe del edhe ha si nuk shendoshesh te behesh si lop dhe mos te pelqeje asnjeri,dhe ai i shemtuari qe ke per te dashur e ai ngriti vetullen lart dhe po e shihte me habi.

-Van tezja dhe Sia erdhen se bashku me ty?

-Po ama ato do te largohen dhe vetem une do te qendroj me teper dua te kaloj kohe me ty,sepse me ke harruar por do te kujtoj se c fare do te thotebqe te merresh me mua ti,dhe nga ana tjetwr u degjua e qeshura e Rafaelit me gjithe shpirt dhe Kata qe e pa me inat.

-Ti do te jesh kunati im i preferuar,ama a ke lek ti mor cun sepse ndryshe nuk ta jap Katen do e mbaj per vete?Meqe ra fjala une jam Vanesa dhe gezohem qe te njoha eshe pse nag telefoni dhe ti...

-Rafael ngatrestare Rafael dhe sa per pjesen e pare nuk kam asnje kokerr leku e sheh se ku e kam sjelle dhe e con telefonin nga deti.

-Ii sa pabuks qe je mor cun dhe une qe po shpresoja te kishe nje kusheri apo te aferm me lek pfff sa fat te keq qe kam dhe e shtremeroi fytyren dhe pa nga Kata e cila po qeshte dhe i drejtoi kameren aty tek makina e tij dhe ajo po e shihte me syte sikur do i dilnin jga vendi dhe me gojen e hapur.

-Zhabe mbylle gojen se do te hyje naj mize dhe ja sa pabuks eshte ky.

-O Rafael po me gjej nje burre more e dua mafioz po te jete e mundur sepse e adhuroj nje te tille sepse ka pushtet dhe  lek.

-Po mi shpirt si te urdherosh ti.Zhabe je e vogel per keto gjera ti dhe nuk duhet te merresh me keto dhe tani mbylle se per pak do te vij.

-Po po se je ti e madhe he.Do e mbyll vetem nqs Rafaeli me premton se do me coje ne klub dhe te argetohem dhe une me ju.

-Do te coj Van do te coje pa merak po mbylle.

-Jo te ma thot ai...

-Do te coj ngatrestare dhe ta premtoj nderkohe kenaqesi qe u njoha me nje zonjushe te bukur si ti dhe u largua sepse po ndohmonte nje grua te moshuar te kalonte rrugen dhe ajone shihte me adhurim kur papritur ndjen nje person te perplaset me te dhe kur e sheh ishte nje djale i ri.

-Me fal nuk e kisha mendjen,te kerkoj ndjese dhe u largua ndersa nje zarf gjendej ne toke dhe ajo e mori ne dore qe t ja jepte ama nuk kishte asnjeri.Po e kontrollonte dhe aty tek ana tjeter gjendej emri i saj.

Kataleya Markos...

EL REINAWhere stories live. Discover now