Nuk jane shenja te mira sidomos dhimbja e kokes ndersa ajo e barkut nuk kam shpjegim duhet te bej nje analize dhe te kuptojme nese i vjen nga ilacet apo nga dicka tjeter.Po shkoj te pergatis dhomen ne klinike ndersa ju mund te vini ngadale mbas meje,mos nxitoni se nuk e kemi me ngut-dhe me kaq ai u largua ndersa zonja e moshuar i afrohet Kates e cila ishte mbledhur aty tek shtrati dhe me duar kishte rrethuar barkun e saj nga dhimbjet e teperta qe ndjente ne ato momente dhe e cila qendronte me syte e mbyllur dort dhe kishte kafshuar pjesen e poshtme te buzes e cila po rridhte gjak ne ato momente.
-Bije je mire?pyeti plaka teper e shqetesuar dhe po i ledhatonte floket me kujdes e ajo vendosi te mos fliste por disa gjera ti mbante per vete pasi nuk i benin sens me njera tjetren.Ndoshta ajo mund te ishte njeri i mire dhe e afert,e dashur perkujdesej per te por nuk e gjente ate ngrohtesine familjare te cilen gjithmone e kishte kerkuar.Deshironte te besonte ama nuk mundej te bente dicka te tille edhe pse me shpirt donte mendja i thonte jo dhe kete here vendosi ta ndjeke.
Roza mbremjen e kaluar kishte harruar qe ti jepte ilacet dhe qe atehere ksihin filluar keto dhimbje.
-Jam mi.re tha me pak veshtiresi dhe dhimbja e kokes sa vinte dhe shtohej me teper dhe copeza te vogla kujtimesh i pushtonin mendjen por ajo nuk e dinin se ato ishin reale dhe jo vetem ashtu si i mendonte thjesht disa enderra pa kuptim.Asaj ashtu i dukeshin dhe me te drejte sepse cdo dite kishte perjetime te reja te cilat i sillnin mbingarkese ne tru dhe nuk i perballonte dot ndaj fillonin krizat.Deshironte qe ti kuptonte akoma dhe me teper ato enderra te cilat ajo i quante ashtu per te kuptuar deri diku jeten e saj pasi nuk bindej nga ajo qe i tregonin te tjeret.
Ne anen tjeter ishte nje Rafael teper i cmendur sepse nuk dinte ne lidhje me te azgje.Nqs do te kishin komunikuar atehere ndoshta do e kuptonte nese ndodhej ne duart e armiqve te tij,por keshtu ishte me deshperuese dhe pa shpresa fare sepse nuk kishte asnje piste por kerkonte me kot.Nuk e dinte nqs ishte e sigurt apo jo,kishte kerkuar ne te gjitha vendet e mundshme aty ku kishte meduar se mund te ishte.Neper klube striptizmi,ne vendet ku mbaheshin vajzat per te kenaqur meshkujt dhe ku kryenin punet e tyre po asnje e dhene.Ne te gjitha qytetet e Sapnjes po i kontollonin nkerzit e tij madje dhe ata qe kishte marveshje dhe i besonte por me kot.Sot perseri do te shkonin tek nje vend ku coheshin prostitutat dhe kete ia kishte sugejruar nje shoku i tij sepse aty gjendeshin vajza nga te gjitha llojet qe nga me te voglat qe ndodheshin pa deshiren e tyre dhe deri tek ato qe punonin nga qejfi dhe nga etja e tyre per para.Po shpresonte qe mos te kishtte perfunduar atje sepse atehere po qe do e kuptonin se kush ishte ne te vertete Rafaeli dhe do te oerballeshin me vete djallin,sepse per te ai shkateronte cdo gje dhe veten e tij po ta lendonte jo me boten.
Ndodhej e shtrire aty tek nje shtrat dhe doktori u be gati qe te merrte gjak dhe me pas ta conte per analize.Qe e vogel e kishte frike gjakun dhe e zinte prandaj i mbylli syte fort ne momentin kur ai e shpoi dhe me pas nuk i hapi derisa ai u largua.Erdhi perseri dhe i vendosi nje ngjitese ne krahu dhe foli.
-Do e coj gjakun ne laborator dhe me pas mbas 1 ore eshte gati pergjigja.Zonjushe qendroni e qete dhe mos u sforconi mbasi nuk ju ben mire dhe mund te perkeqesoni gjendjen tuaj.
-Ne rregull pohoi me koke dhe duke u mbajtur aty tek krahu i plakes u larguan per tek dhoma dhe ndohej teper e lodhur sa ne momentin qe ra ne shtrat menjehere e mori gjumi.
I hapi syte e trembur dhe e lare ne djerse nga ajo enderr qe kishte pare dhe i dukej kaq reale sikur e kishte perjetuar me te vertete.
-Nuk esht e mundur pse shoh te tjera gjera dhe ndihem me familjare me personat ne enderr se me familjen time te vertete?ishte pyetja qe i bente vetes por qe nuk merrte asnje pergjigje.
-Nje mashkull i cili me puth dhe jemi duke bere dashuri me sheh me syre plot shkelqim dhe me thot te dua -gjithmone ky vegim i turbullt me shfaqet.Pse nuk kujtoj dot gje tjeter pervec atyre qe me thone pse?dhe po e gjuante koken me grushta por me kot sepse ne teper nervozohej dhe nuk i bente mire.Cohet nga shtarati pasi pa oren dhe vuri re se kishte kaluar me teper kohe dhe i duhej te merrte pergjigje.U nis por ndaloi pak me tutje kur pa zonjen e moshuar me nje cift nje djale dhe nje vajze te cilet i dukeshin te njohur dhe doktori i cili po fliste dhe nga shprehia e fytyres dukej se ishte dicka e keqe.
-Analizat dolen dhe rezulatate jo te mira.Vajza ka dicka qe ne nuk e prisnin.Mund te rezikoje dhe jeten e saj po vazhduam ne kete gjendje dhe me keto kriza sepse ajo....
Shihemi me vone❤❤❤....
Me thuani pak si po ju duket historia deri tani?
Pres pergjigje 🥰🥰🥰...
YOU ARE READING
EL REINA
RomanceDhimbje lot dashuri sekrete mistere armiqesi droge plumba arme gjak zhgenjime por mbi te gjitha dashuri....