-Eshte ai apo jo?dhe syte e te gjitheve kthehen tek ajo.
-Kush ai Kat?pyet serioze Teuta kesaj here dhe ato shikohen ne sy me njera tjetren ama asnjera nuk po guxonte qe te fliste.
-Kat keni hyre ne ndonje problem dhe tashme nuk dini si te dili apo jo?me thoni qe ta di ose perndryshe do te jete me keq per ju-dhe po i shihte teper serioze ne nje menyre kercenuese ndersa Kata thjesht kafshoi buzen dhe tashme mendoi se ky ishte fundi i saj dhe i duhej ti tregonte te verteten te emes dhe shtengoi syte duke i mbyllur fort.
-Mam...por e ndaloi zeri i Vaneses e cila filloi te fliste perseri menjehere dhe shume shpejt.
-Teze degjo tani,une vendosa qe te beja nje loje me nje dyqan sepse kur porosita heren e pare nje fustan atehere ai edhe erdhi me vonese por kishte e disa difekte te tjera,dhe ne ato momente kur porosita kete here nje bluze i dhashe numrin e telefonit te Kates dhe ai do te telefononte aty dhe me teper ne keto momenteqe jeni te gjithe ketu.Prandaj e pyeta qe ishte ai apo jo?-foli duke marre fryme thelle ama ende ishte e shqetesuar sepse nuk e dinte a e besuan ose jo dhe ndodhta mund ti hapte teper probleme.
-Mistrece vajze je Van pse ben shaka te tilla me njerezit moj vajze do te na besh me zemer ne dore,dhe ti Kata mos i shko mbas fijes gjithmone sepse do te hyni ne probleme dhe shkoi tek kuzhina ndersa ajo u nis tek dhoma e saj dhe sa hyri brenda menjehere telefonoi Rafaelin dhe brenda hyri Vanesa e cila po e degjonte te gjithe biseden.
-Beb-foli Kata dhe qe nga zeri i dallohej lumturia qe kishte e per me teper gezimi qe i shfaqej ne fytyre sapo e shihte ate.
-Bukuroshja ime a je mire?Te vij te marr ne darke dhe te dalim jashte nqs deshiron?dhe po e shihte plot dashuri me ata syte e tij te zinj.
-Beb kam tezen dhe kusherirat ne shtepi do te dalim njehere tjeter por e nderpreu ajo.
-Kunat eja na merr pa lere se c thote kjo ,une dua te dal ne klub-dhe po e bente fytyren si femije dhe ai po qeshte.
-Jo Van,po dolem ne do te vije dhe Sia e po e pa Rafaelin me duhet ti shpjegoj gjithcka dhe madje nuk do te kemi me mundesine qe te genjejme.
-Uff uff qejf prishese...
-Ngatrestare do te coj une ta premtoj por degjoje kete here dhe me pas do te coj kudo qe te deshirosh...
-Ne rregull je me i miri,ika une shpirt dhe te pres poshte mos u vono shume.Kunat mos e mbaj shume sepse na duhet pak dhe ne dhe u largua duke qeshur.
-Shef-u degjua zeri i nje djaloshi i cili hyri brenda ne zyre.Sot ne oren 9 kemi marre nje denoncim se Rafael Duke do te kaloje ne dogane nje sasi teper te madhe droge dhe cdo gje eshte nen pronesine dhe emrin e tij.
-Bukur pergatit qe te dyja skuadrat njera do te jete nen drejtimin tim dhe tjetren do e kesh ti dua qe cdo gje te shkoje ashtu si duhet dhe ai njeri te jete mbas hekurave.Lajmeroi qe te gjithe dhe ju dua gati.
-Ne rregull shef dhe u largua ndersa ai po fliste.
-Te erdhi fundi Duke cdo gje do te marre fund dhe une kam per te marre ate qe meritoj dhe mori telefonin per te njoftuar personin nga ana tjeter.
-Bukuroshe do te them dicka prandaj te telefonova.Sot kam nje mision do te kaloj drogen ne dogane dhe nuk do e kem telefonin e hapur prandaj mos u shqeteso dhe ne momentin qe te mbaroj do te telefonoj menjehere dhe ajo po e shihte me dy sy teper te shqetesuar.
-Raff-foli me zerin e shqetesuar dhe me syte e mbushur plot me lot.Te lutem bej kujdes te dua te gjalle dhe pa asnje demtim pra me te gjitha pjeset e trupit.
-Te dua shume i miri im me gjithe forcen e shpirtit.
-Edhe une e vogla ime me shume se cdo gje dhe nga ana tjeter degjohet zeri i Tonit.
-Vella eja te ikim se na duhet te bejme gati kamionet.
-Erdha Alois erdha.Bukuroshe me duhet te iki te dua dhe e mbylli telefonin dhe u largua ndersa ajo u ul
tek shtrati dhe po qante.-Jeni gati?pyeti Adrieli ndaj cunave te cilet kishin veshur uniformen dhe prisnin sinjalin e tij sepse ishin vendosur ne nje pike ne te cilen ata nuk dukeshin dhe ishin gati per kurthin.
Disa kamione po leviznin njeri mbas tjetrit teksa ecnin me ngadale dhe papritur dalin qe te dyja skuadrat e policise.
-Ndal policia dhe ne fytyren e tij dallohej kenaqesia qe kishte fituar nga kjo ceshtje...
YOU ARE READING
EL REINA
RomanceDhimbje lot dashuri sekrete mistere armiqesi droge plumba arme gjak zhgenjime por mbi te gjitha dashuri....