U cua ne mengjes dhe sapo hap syte ndjen nje peshe te rende dhe nje krah qe e kishte rrethuar tek beli dhe nuk e leshonte.Ktheu koken dhe pa Rafaelin i cili po flinte.Filloi ti ledhatonte fytyren me duar dhe po e puthte qe tek nofulla deri tek pjesa e qafes.Aroma e parfumit te tij ishte e mrekullueshme dhe ajo po e shijonte teper.
Kendveshtrimi i Rafaelit
Fillova te ndjeja duart e saj te buta teksa me perkedhelnin fytyren dhe me pas buzet e saj mishtore teper te nxehta tek nofulla dhe filloi te me puthte.Nga aty vazhdoi deri tek qafa dhe aty u ndal duke nuhatur aromen e parfumit dhe e gjithe frymemarja e saj binte aty.Vetem une dhe zoti e dime se c fare po perjetoja ne ato momente dhe isha gati te shpertheja kur papritur degjoj zerin e princeshes time te vogel teksa fliste.
-Je personi i pare qe me ka bere te ndihem ne kete menyre Rafael.Asnjehere ne jeten time nuk e imagjinoja qe te isha ne kete pozite po te me thoje dikur do te isha tmerruar dhe nuk do te isha aspak ne gjendje vetem te mendoja me teper thjesht nuk do te afrohesha kurre.
Kjo pjesa e saj e rrefimit me lendoi teper ama sa do te beja sikur u zgjova dhe te flisja ajo filloi perseri.
-Por po te me pyesesh sot madje tani ne keto caste une te them qe jam njeriu me i lumtur dhe me me fat ne te gjithe boten per gjerat qe me ka falur,por mbi te gjitha qe me ka dhuruar nje person si ty.Je ndryshe nga te gjithe ata qe kam njohur,ama me teper me pelqeu respekti qe ke ndaj femrave pastaj dita dites une te admiroja akoma dhe me teper per ate qe shfaqje,dashuri,perkujdesje,mirkuptim por mbi te gjitha ato puthjet e tua qe me bejn te dridhem sa here i ndjej.
Nuk e kisha kuptuar me pare ose ndoshta dhe po ama e kisha teoer te veshtire ta pranoja ama sot e them me plot goje dhe teper krenare.
Te dua Rafael Duke dhe ne ato caste une bera sikur u zgjova ndersa ajo ishte skuqur e gjitha nga turpi.-Mirmengjes prinsessa dhe i dhuron nje puthje ne balle e ajo vetem qesh.
-Mirmengjes o ylli im-ia ktheu ajo ndersa ai e pa i habitur dhe me syte e piceruar.Mos me thuaj se nuk i degjove ato qe te thashe Raf se e di mire se ishe zgjuar,e kuptova qe nga frymemarrja-dhe ai e pa i habitur.
-I degjova princesha ime i degjova dhe me plot goje mund te them se jam njeriu me i lumtur ne bote.Degjo prinsessa sepse ndoshta nuk do te mundem ti them te gjitha keto.
Tashme ti e ke kuptuar me se miri se kush jam une dhe nuk mund te them azgje tjeter per te shtuar.Jam ky qe jam nje njeri qe duart i ka te ndotura me gjak dhe per kete arsye shkas jane bere shume probleme dhe me njerez te piste i kam te ndotura ama ajo e cila nuk eshte e tille eshte zemra ime.Vetem ajo ka qendruar e pafajshme ne kete situate dhe personi i vetem qe e pushtoi je ti.Te kam pelqyer qe kur te kam pare ama duke pasur kete afrimitet me njeri tjetrin une te dashurova dhe me ke bere te varur ndaj vetes si droga,njejt dhe une nuk qendroj dot pa ty.
Te dua Kataleya ime me gjithe forcen e shpirtit dhe te betohem se po hyre tek kjo ❤nuk ke per te dale me prej aty.Sepse tashme ti je mbreteresha e saj,ndersa ajo po e shihte ne sy dhe i kishte plot lot.-Une te pranova ne jeten time ashtu si je Raf dhe nuk me ben me pershtypje azgje perderisa jam ne krahet e tu.Dhe une te premtoj vetem dicka.
Te kam dashur,te dua dhe do te dua gjithe jeten derisa fryma ime te shteroje,dhe ai afrohet ngadale duke i marre fytyren me duar dhe i bashkon buzet e tij me te sajat duke u perfshire ne nje puthje te lehte por teper pasionante,e ai qeshi nga pafajsia e saj pasi kjo tregonte se e kishte puthjen e pare..Mbas disa minutash puthje u shkeputen atehere kur kishin nevoje per ajer dhe ai qeshi dhe bashkoi ballin me te sajin kur ajo foli.
-Raf me duhet te iki ne shkolle,por nuk kam rroba-dhe ai e pa.
-Kam gjetur zgjidhjen ama nuk e di a te pelqen dhe shkoi tek dollapi i tij dhe mori nje kostum te tijin sportiv i cili i rrinte i vogel dhe ia drejtoi asaj duke i dhene dhe nje bluze te bardhe te tijen.
U vesh ne tualet dhe kur doli dukej per mrekulli shkoi tek tavolina dhe hodhi parfumin e tij tek qafa dhe ai e pa i hutuar.-C ka e adhuroj kete arome madje e dua une parfumin dhe e futi tek canta e ai vetem qeshi.
-Qe do bija ne kembet e nje femre dhe do te shkoja pas saj duke mi lishur kembet nuk ma kishte marre mendja kurre- foli ai dhe ajo e pa si e zene ne faj.
-Po une nuk e kam kete qellim-ai e pa qe ajo u prek dhe e mori ne perqafim.
-Princesha ime nuk e kisha ne kete menyre te lutem mos u trishto por e tahsh ne kuptimin se do te dashuroja me shpirt nuk e mendoja dhe i kapi doren dhe dolen jashte per te ngrene.
Po zbrisnin shkallet te dy dhe Xhesi dhe Alois qeshen kur i pane ne ate menyre.-Hey cifti mirmengjes shoh qe paskeni avancuar ju-dhe qeshi kurse ata u ulen tek vendet e tyre.
-Tani nuk me ben me pershtypje azgje sepse kunati urren qi ti veshin rrobat madje ka fobi kur ja prekin jo me ti veshin dhe ata qeshen.
-Tani nuk i kam me fobi kunate nese jane per te voglen time une i dhuroj cdo gje dhe shpirtin madje dhe i mblodhi fytyren me duar dhe i puthi buzet e saj me shije qershie.
-Awww na i shpifet...
-Dhe ti Xhes na i shpif por une ju duroja tani rradha jote-foli Rafaeli dhe qe te gjithe qeshen.
Hey ja dhe pjesa e 2 per sot.
Cifti e dha puthjen dhe kjo pjese eshte per te gjithe ata qe i donin bashke.
Shihemi neser 👋😘🥰.
YOU ARE READING
EL REINA
RomanceDhimbje lot dashuri sekrete mistere armiqesi droge plumba arme gjak zhgenjime por mbi te gjitha dashuri....