Flashback
-Ti..
-Un te pelqeu supriza dhe filloi te merrte nje pamje tjeter ne fytyre ate te kenaqesise e ajo ate te frikes.E kam pritur pafund kete moment...
-Ndersa une jo dhe morri te largohej ndersa ai e kap nga krahu dhe e kthen aty tek vetja dhe i tregon nje foto ku ishte Rafaeli me Himenen.Hap videon dhe aty dukej cdo gje me se miri dhe e gjithe biseda e zhvilluar mes tyre dhe ajo po e shihte me syte me lot.
-Mendove se te tradhetoi apo jo?
Rafaeli nuk e ben asnjehere dicka te tille dhe per kete gje te jesh e sigurt ama ky eshte nje plan i mire menduar dhe ti ke rene pre e ketij plani.Nuk e mendoja se dashuria te bente kaq te dobet ama qenka e vertet princeshe,asnjehere ne jeten tende nuk e mendoja qe te ndodheshe ne kete gjendje.d
Dhe ajo nuk e kishte mendjen sepse ndodhej ne ato kujtimet e saj se si nuk e pa deri ne fund aty ku ai i tregoi vendin asaj femre dhe kishte cuar ne piedestal femren e tij, ndersa personi mbas saj perfitoi duke nxjerr nje pecete te bardhe dhe i vendos ne hunde ndersa ajo i humbi ndjenjat dhe ra ne krahet e tij.Mori telefonin dhe telefonon dike.
-Beni gati helikopterin dhe per gjysem ore do te zhvendosemi ne Toluca.
-Ne rregull shef gati do te jete, ndersa ai e merr Katen ne krahe dhe e vendos tek pjesea e pasme e makines.
-Kam rezervuar nje te ardhme me te mire per ty princeshe,larg te gjitheve ata qe te rrethojne dhe i jep gaz makines e largohet nga aty duke lene nje plage teper te madhe dhe te hapur tek nje person qe kur ta merrte vesh kete gje do te cmendej.
Mberiten tek pista dhe menjehere hipen tek helikopteri duke u larguar dhe mbas 1 ore kishin mberitir ne vend dhe ajo ishte ende pa ndjenja.E mori perseri dhe e coi aty tek klinika e fermes dhe e vendosi ndersa aty brenda hyn nje mjek.
-Pershendetje shef,si keni vendosur qe te veprojme me vajzen.
-Ashtu si te thashe dua t ja besh injeksionin dhe te kete humbje kujtese.Nuk mund te kujtoje azgje dhe per kete dua qe cdo gje te shkoje ashtu si duhet.Pergjegjesia eshte e gjitha mbi ty e nese dicka shkon keq problemin e ke ti ne rregull? E pyeti dhe doktori pohon me koke ndersa ai largohet nga aty se bashku me dike te rendesishem per veten.
Kishte kaluar 1 dite dhe ajo ishte nen efektin e ilaceve dhe tashme e kishin zhvendosur ne dhomen e saj te cilen e kishin pergatitur posacerisht per te.Afer saj ndodhej nje plake teper e moshuar e cila ishte teper e embel ne fytyre dhe e donte njejt si mbesen e saj te cilen e kishte humbur para disa kohesh ne aksident.Nga ajo e keqe kishte pranuar qe ta sillnin Katen dhe ta mbante ajo pergjithmone.Doktori i kishte keshilluar se ilacet nuk duheshin asnjehere te nderpriteshin ose ato do te ndalonin punen te tyre e vegimet do i nderpriteshin.
End of flashback
Etan menjehere ne zyre tani e ai shkoi mbas Rafaelit ndersa cunat e tjere po shiheshin ne sy me njeri tjetrin dhe asnjeri nuk po mundej te shkonte nga frika sepse nuk kishin gjetur ato informacionet qe duheshin.Dua qe te gjurmosh te gjitha kamerat e rrugeve qe ne momentin qe Kata doli nga shtepia.Gjate ketyre diteve kishin pare nje djall te vertete ne vend te Rafaelit,te kesaj kohe atij qe kishte ndryshuar dhe e qetesonte vetem ajo.
Vanesa gjate kesaj kohe ishte munduar qe te mos e kuptonte Teuta gjithe kete gje dhe ia kishte arritur disi ama kete kohe ishte afruar teper shume dhe me Tonin i cili e kishte mbeshtetur gjate gjithe kohes.Po qendronte ne sallon e perhumbur dhe ndjen dike prane saj.E kthen koken dhe u ndesh me syte e tij te zinj qe keto kohe e benin te ndjehej mire dhe e kishin mbeshtetur.
-Piciruke c fare po ben?
-Po qendroj a nuk po e sheh?i foli me ironi e ai thjesht rrotulloi syte.
-E pashe-u pergjigj dhe e shperfilli pergjigjen e saj dhe foli perseri.Je mire dhe i afrohet me afer ndersa ajo u mbeshtet tek kraharori i tij dhe i mbylli syte fort teksa qendronin prane njeri tjetrit.
-Me ka marre malli per te nderkohe se nuk e di se ku eshte dhe si eshte?dhe lotet i rrodhen nga syte.
-Do e gjejme,Rafaeli do te beje te pamunduren dhe te jesh e sigurt se se shpejti do te jete ne shtepi prane nesh...
-Te shpresojme...ndersa ai coi koken dhe syte e tyre u ndeshen dhe ai i fshiu lotet nderkohe afrohet dhe buzet e tyre takohen me njera tjetren dhe perfshihen ne nje puthje teper te embel dhe ge deshirueshme nga te dy...
YOU ARE READING
EL REINA
RomanceDhimbje lot dashuri sekrete mistere armiqesi droge plumba arme gjak zhgenjime por mbi te gjitha dashuri....