U krijua nje re plot tym dhe ata nuk arrinin te shihnin njeri tjetrin Kata po bertiste deri ne momentin qe zeri i saj nuk po degjohej merhe Rafaelifilloi te bertiste.
-Menjehere qe te gjithe te drejtoheni tek dhoma e nendheshme dhe prej aty keni makinat ne parkingu largohuni para se zjarri te marre permasat e medha dhe te na hapen me teper probleme.
-Vella po ti?Une nuk te lej vetem do te qendroj ketu-tha Toni kokforte dhe ai bertiti akoma dhe me teper.
-Ju thashe te largoheni te gjithe ose perndryshe do te vdesim.Me kuptuat?ndersa ata thjesht pohuan me koke dhe filluan te iknin.
Alois morri Xhesin dhe u drejtuan tek dhoma e fshehte e cila ndodhej nen katin e nendheshem ndersa Toni morri Vanesen ne krahe sepse ajo nuk ishte ne gjendje qe te ecte vete,pak pija dhe pjesa tjeter i ishin bllokuar hundet nga tymi dhe nuk shihte fare mire,nuk tha gje dhe kur ai e mori ne krahe dhe filloi te largohej.
Ndersa Rafaeli mori uje e hodhi tek trupi i tij per te mos ndjere nxehtesine qe po i dhuronte gjithe ajo gjendje dhe filloi te kerkonte per bukuroshen e tij se ku ndodhej.
Eci disa here rreth e rrotull gjithe vendit por prania e
tymit ia bente te mjaft te veshtire pamjen.Po shpresonte qe azgje mos ti kishte ndodhur sepse dhe koha nuk po i dilte duke qene se flaket po perhapeshin ne te gjitha anet e klubit.Syte filluan ti digjnin dhe fyti po i bllokohej ndersa forcat e tija nuk kishin shteruar per asnje moment sepse pa oksigjenin e tij ai nuk jetonte dot.Shkoi perseri disa metra me tutje dhe aty prane nje tavoline pa nje njeri dhe u afrua.E ktheu me fytyre nga vetja dhe pa se ishte Kata e cila ndodhej pa ndjenja.-Bukuroshe hapi syte dhe po i gjuante me shpulla tek faqet por ajo nuk permendej.E morri ne krahe dhe me vrap u drejtua tek kati i nendheshe,m me ne fund ja doli te ishte jashte pa asnje demtim dhe pse me veshtiresi. Ana e pasme e klubit e cila ende ishte disi me e rregullt pa probleme te shumta per te kaluar ia lehtesoi jashte mase rrugen per te shkuar drejt ne parkingu qe ata kishin te ndertuar posacerisht aty ne raste te tilla dhe ndodheshin plot makina te llojeve te ndryshme dhe brenda tyre kishte arme te llojeve te ndryshme.Qe nga ato me te voglat deri ne ato me te rezikshmet.
E vendosi Katen tek makina tek pjesa e mbrapme dhe i shtoi gazin makines me shpejtesi marramendse e ne momenti qe ata u larguan nje shperthim teper i madh ndodhi.Per pune minutash nese do te ndodheshin brenda do te ishin bere pluhur e hi,nuk do i gjendej asnje pjese e trupit aty brenda.-Vella jam ne merak per Rafaelin,si do te kene shkuar gjerat.A i ka ndodhur dicka kunates apo jo?dhe po e kalonte koken i stresuar neper floke dhe Alois i afrohet dhe e perqafon fort.-Ton ai esht i forte nuk do i ndodhe azgje mos i mendo keto gjera tani sepse nuk eshte fare mire.Mendo gjera te mira dhe do te ndodhe mrekullia.
-Shpresoj vella shpresoj-Rafaelin e kishte pike te dobet sepse qe femije ai ishte kujdesur dhe i kishte dhuruar gjithcka duke filluar qe nga jeta qe jetonin dhe deri tek dsshuria si ne forme vellazerore dhe ate prinderore dhe atyre nuk u kishte munguar gje deri diten e sotme.
Po shihte nga Vanesa te cilen e kishte zene gjumi ne divanin aty tek salloni.Nuk deshironte ta pranonte ama njera ane e tija i thonte se ajo do te ishte belaja e tij me e madhe ndersa ne anen tjeter nuk donte ta pranonte dicka te tille.Kishte dicka qe e terhiqte tek ajo vajze si me magnet i pelqenin veprimet e saj si femije por nuk benre per te te pakten keshtu mendonte ai.
Dera u hap dhe brenda hyn Rafaeli i cili ne krahe mbante bukuroshen e tij dhe e coi menjehere ne dhomen e ti dhebe uli tek shtrati.-Alois therisni doktorin te vije menjehere ne vile-iu drejtua te vellait dhe ai u largua menjehere.Mori nje mbulese dhe e mbuloi nderkohe qe po priste te vinte doktori.
Dy ore me vone
Doktori po e kontrollonte ndersa ata po qendronin jashte duke pritur ne ankth qe ai te dale dhe ne ato momente u hap dera e Rafaeli shkoi menjehere ary.-Si eshte?
-Eshte mire tani mos u shqetesoni.Humbja e ndejnjave i kishte erdhur si pasoje e bllokimit te rrugeve te frymemarrjes nga tymi dhe nuk kishte mjaftieshem oksigjen.Eshte ne gjendje mjaft te mire dhe mund te hyni pasi eshte zgjuar e ai nuk priti me teper por shkoi brenda dhe u ndesh me dy sy teper te lodhur por plot jete.U afrua me ngadale dhe u shtri ne shtrat tek ajo e cila e perqafoi fort dhe filloi qe ta puthte dhe ajo ia ktheu ...
Filloi te shetiste duart tek trupi saj dhe duke e puthur i shkoi tek fustani dhe ne vesh i flet...
-Te thashe qe ne fillim se ky fustani do te perfundoje ne toke ne darke dhe kete gje e kam ne mendje ta bej dhe po e shihte drejt e ne sy e ajo me ngadale foli...
-Atehere beje.....por...
Heyyy si ju kam?
Sot keni 3 pjese sepse dhashe nje premtim dje...❤❤❤...
YOU ARE READING
EL REINA
RomanceDhimbje lot dashuri sekrete mistere armiqesi droge plumba arme gjak zhgenjime por mbi te gjitha dashuri....