#3

444 25 22
                                    

-Kush te jete mam?

-Nuk e di ta hapim dhe shkuan drejt deres dhe e hapen por ngelen te habitura te tronditura nga ajo qe pane.
Disa police me uniforme dhe teper serioze ishin paraqitur per ti dhene nje lajm qe do i ndryshonte jeten.

-Pershendetje familja Markos?

-Po urdheroni si mund t ju ndihmoj?

-Atehere jemi ketu per te dhene nje lajm besoj se i keni degjuar lajmet apo jo?

-Po- tha Teuta me zerin qe i dridhej.

-Nje aksident ka ndodhur dhe ka mundesi qe viktima te jete djali juaj,prandaj do ju lutesha te vini ne morg per te identifikuar viktimen-perfundoi njeri prej policeve ndersa ajo po i shihte si e shastisur.

-Nuk ka mundesi.Djali im eshte mire ai do te nisej ne nje udhetim dhe ka mberritur ne vend, nuk mund te ma bej kete jo ai jo dhe filloi te qante.

-Ju lutem zonje mos e beni me te veshtire por ejani me ne nje procedure teper e shkurter eshte dhe ajo ashtu si ishte e dermuar dhe e shkateruar plotesisht u nis se bashku me Katen e cila nuk diti ti ndalte asnje minute lotet gjate gjithe rruges por as dhe ne momentin qe u gjenden para asaj dere.
Qe te dyja po luteshin me gjithe shpirt qe personi aty mos te ishte Marko i tyre sepse e kishin perjetuar nje here humbjen e nje personi te shtrenjte dhe kjo do te ishte teper shkateruese per te dyja.Vendosen se brenda do te hynte Teuta e cila u largua me zemer ne dore e Kata qante dhe dridhej nga ato qe mund te ndodhnin.

Spanje

Shef cdo gje po shkon ashtu si duhet,asnje gjurme per ate qe me the dhe vajza dhe zonja ndodhen ne spital tani.-u degjua nje ze nga telefoni e ai thjèsht po qendronte ne heshtje.E kishte pritur shume kete dite dhe nuk do te lejonte qe ta humbiste mundesine te cilen kishte vite qe e priste dhe tani ishte momenti i tij.

-Me lajmero per cdo gje tjeter qe te thashe dhe asnjehere nuk dua qe te biesh ne sy pse do e pesosh keq-dhe me kaq e mbyll telefonin dhe i kthehet pijes duke shtrenguar fotografine qe kishte ne duar.

-Vetem per ty-dhe kesaj here e ktheu te gjithe shishen dhe syte iu bene me te kuq nga sa i kishte prej sasise te madhe te alkolit te konsumuar dhe prej ndonje vize droge qe kishte hequr.

Shqiperi

Cdo gje ne ate shtepi tashme ishte thyer dhe mbizoteronte ngjyra e zeze ne shpirtin e tyre.Heroi i tyre tshme nuk ishte me dhe te dyja po e vuanin teper ate humbje por me teper ishte Kata ajo e cila e mbante perbrenda dhe nuk e shprehte.Teuta e kishte shpirtin copa ama kishte dhe nje femije tjeter per te cilen duhej te kujdesej dhe forcat duhet ti kishte akoma dhe me te medha.

Kishin kaluar plot 5 dite qe nga ajo ngjarje dhe Kata ishte e mbyllur ne dhome dhe rralle dilte nga aty,madje as per te ngrene por i bente qejfin nenes se saj e cila n keto dote ishte bere gjysem njeri,e dobet,me sy te nxirre dhe te kuq nga te qarat.Po qendronte ne dhome dhe kishte te shtrenguar me veten nje bluze qe kishte aromen e tij dhe po qante deri ne momentin qe ne dhome hyn e ema.

-Shpirt-dhe afrohet duke i perkedhelur floket dhe po qante se bashku me te.

-Mam pse ndodh kjo gje?Nuk esht e drejt.

-Ashtu ishte e shkruar beba ime tani cohu se kam nje lajm per ty.

-C fare-foli pa nota emocioni n ezerin e saj.

-Do te shperngulemi ne Madrid-tha dhe  ajo hapi syte si poca nga habia.

-C fare po ti mam ke thene se nuk shkel me atje?C fare ndodhi?

-Eh moj bije une tashme nuk mund te perballoj me teper e vetme,kjo shpatull tashme nuk eshte e afte te mbaje gjithe kete peshe,te pakten te jem tek familja ime se do te vije dita dhe ti do te krijosh jeten tende dhe nuk dua te jem barre per ty.

-Mam ca esht kjo qe thua-Asnjehere nuk do te jesh barre per mua sepse ti ze nje vend te vecante ne jeten time dhe per me teper je ne zemer dhe kurre nuk te heqi dot prej atje-dhe qe te dyja u perqafuan mes lotesh.

-Pak me vone ishte ajo qe theu heshtjen.

-Kur do te largohemi sepse dhe une kam nevoje per ambient tjeter sepse cdo gje me kujton ate.

-Qe neser prandaj fillo bej valixhet gati dhe u largua ndersa ajo hyri ne mendime.

-Si do te jete jeta ime valle tashme?pyeti pa vetedije duke mos ditur se e nesermja kishte siguruar supriza te medhaja qe askush nuk i pret.Ama nje gje ishte e sigurt se do te shendrohej teresisht si per mire ashtu dhe per keq...

EL REINAWhere stories live. Discover now