#18

368 26 44
                                    

Ishin kthyer ne shtepi dhe po qendronin qe te gjithe ne sallon dhe po prisnin disa mysafire teper te rendesishem.Kata qendronte e mbeshtetur ne kraharorin e Rafaelit e cila e kishte kemben te demtuar dhe ndjente paksa lodhje dhe dhimbje,ndersa Xhesi dhe Alois ishin duke pare nje filme ne tv.Rafarli ishte duke pritur Elisen e cila do te vinte dhe te sqaronin disa gjera teper te rendesishem dhe nuk po e mbante vendi.

-Shpirt mire je?pyeti ajo ndersa ai pohoi me koke.Ke dicka me thuaj te lutem te degjoj,dhe ai filloi te fliste.

-Nuk e di kam nje ndjesi jo fort te mire dashuri dhe ato qe Elisa do te thote nuk do te jene dicka e mire sepse ajo asnjehere nuk eshte treguar kaq serioze per keto tema thjesht i merrte me shaka dhe ajo nuk foli por kishte hyre ne mendime te thella deri ne momentin qe prej tyre e nxorri zilja e telefonit ishte mami saj dhe duke buzeqeshur e hap.

-Mam-foli me nje buzeqeshje te madhe ne fytyre ndersa u largua paksa nga ai sepse e ema nuk e dinte se c fare ndodhi dhe qe e bija ishte ne nje lidhje per me teper ajo nuk do te pranonte azgje kur te merrte vesh se ai ishte nje mafioz,trafikant droge qe merrej me pune ilegale.

-Shpirt per dy dite une kthehem dhe dua qe te jesh ne shtepi ate dite kir une te vij sepse ne ka marr malli shum kemi qendruar larg per 1 jave-foli ajo dhe pasi u pershendeten e mbylli telefonin e ai i kishte mbledhur buzet dhe kishte varur fytyren si ato bebet qe i marrin lodren e preferuar.

-Raf c fare ndodhi?pyeti ajo e shqetesuar ndersa ai nuk po fliste.He pra me thuaj...

-Do te largohesh ama une isha mesuar me pranine tende nuk dua qe te ikesh dhe ajo qeshi.-Por une ketu do te jem dhe do te vij cdo here se mami nuk thot gje kur i them se do te qendroj tek Xhesi dhe ai i dhuron nje puthje teper pasionante dhe te dy perfshihen deri ne momentin qe brenda hyn Elisa dhe po i shihte teksa disa pika loti i bien ne sy ama i fshin pa i pare njeri.

-Heyyy erdha une-u degjua ajo dhe ata u shkeputen duke qeshur nga njeri -tjetri.

-Kata si ndihesh je me mire?pyeti me embelsi dhe perkujdesje.

-Me mir jam sepse kam nje person qe po kujdeset teper per mua dhe e sheh ne sy embelsisht Rafaelin.

-Me behet qejfi.

-Ti si ke kaluar plesht ca ke ber keto dit-foli Alois dhe ajo qeshi.

-Si gjithmon dhe uli koken dhe me pas i thot.Kam shume gjera per te biseduar me ju dhe duhet ti dini tashme disa te verteta dhe po i shihte duke nguruar.

-Mund te flasesh plesht sepse dine gjithcka dhe me pas ajo filloi te tregonte.

-Atehere pergjegjes per cdo gje esht Tomas Kastijo ai eshte shkaktari i aksidentit te tij e zbulova vone kete ama mjaftueshem shpejt per te marre hak ndaj tij-foli me syte e errur nga urrejtja.

-Shefi i policise?pyeten te habitur dhe ajo tundi koken.

-Na kishte zbuluar nje nate para se ai te nisej per ketu dhe ate dite qe ndodhi aksidenti une isha ne pune qe mos te bija ne sy or qe me shkoi dem sepse ata te poshter e dinin se do te kalonte malli dhe ai do te vinte ketej sepse nuk e kishin kapur asnjehere ne gabim dhe kishin vendosur ta eleminonin.
Vetem nje bisede pata me te para se te nisej dhe kujtimet i erdhen ne mendje.

Flashback.

-Dashuri  do te nisem sot dhe neser me ke aty.Te lutem mos i thuaj njeriu se do te vij pasi me duhet te zgjidh disa probleme dhe nje nga shefat e policise te zyres tende me eshte vene nga mbrapa prej disa kohesh dhe te lutem bej kujdes kur te dalesh se mos zbulojne qe je femra imedhe nuk dua qe te lendojne te dua shum Markoja jot.
Ishte mesazhi i fundit qe mori nga ai dhe me pas asnje gje tjeter.

-Ok te pres ne darke i ke celsat tek vendi dhe te dua shum shum. Me fal qe nuk do te pres por ne duhet te jem ne zyre qe mos te bie me teper ne sy dhe gjithashtu fola dhe me Rafaelin per problemin e fundit dhe u zgjidh keshtu qe do te kemi me teper kohe te jemi bashke.

End of flashback

Te gjitha keto kujtime i erdhen ne mendje dhe syte i kishte me lot ama nuk e dha veten...

Mbas kesaj bisede nuk kam folur me te dhe ne ekzaminimin qe i bene makines doli se i kishin prere frenat dhe ai ishte perplasur ndersa ata kishin nderhyre qe te dukej nje aksident i vertete sepse fshehen provat dhe lotet i rrodhen ndersa Kata po qante se bashku me te.Ama duke qene pjese e policise nderhyra ne sistem dhe i mora te dhenat te cilat ishin fshehur nga ata-perfundoi kesaj here.

Sapo ajo mbaroi fjaline atehere disa te shtena u degjuan ne vile dhe Rafaeli bertet shpejt shkoni te dhoma e fshehte dhe largohuni prej aty-i bertet Elises ndersa ajo kishte ngelur e hutuar.
Ne momentin qe ato do te largoheshim nje krisme u degjua,dy pale sy qe u ndeshen me njeri tjetrin dhe nje trup i shembur ne toke i mbuluar nga gjaku...

EL REINAWhere stories live. Discover now