#9

400 27 37
                                    

Doli nga tualeti dhe ishte veshur teper sportive teksa rrobat te cilat ia kishte lene Xhesi dukej siku ishin prere per te.

-Gati-foli teksa pa qe Rafaeli po e priste aty tek kolltuku duke pare ne telefon.

-Eja te coj ty se pari ne shkolle dhe me pas te shkoj te mbaroj nje pune.

-Ne rregull le te dalim-tha teksa hodhi canten mbi shpine se te dy se bashku u larguan drejt makines se tipit te fundit ne ngjyre te zeze.

-Ta drejtoj une te lutem,sepse e kam pasur enderr nje makine te tille-foli ajo teper e entuziazmuar.

-Ke patente se do te na rrasi policia brenda pastaj po na kapen-foli ai duke qeshur.

-Se pari kam sepse ma ka mesuar vellai makinen qe e vogel dhe u trishtua duke ulur koken dhe tjetra po na rrasen brenda do te na nxjerresh ti kot nuk i ke gjithe ato leke.

-Pse u trishtove kur permende vellain.

-Sepse ka vdekur ne nje aksident dhe nuk dua te flas per kete.

-Atehere vazhdo dhe i hodhi celsat ndersa kalonte ne anen e pasagjerit teksa ajo u be gati te hynte tek makina.

-Kjo eshte mrekulli-foli teksa e pa se si funksiononte ajo makine ku cdo gje dukej si nje mrekulli me vete dhe te dukej sikur i prishje bukurine teksa e prekje.

-Se do e kerkoja vete vdekjen me duart e mia nuk e kisha menduar ndonjehere por te shpresojme se nuk perfundojme ne ndonje humnere-foli teksa qeshte e ajo thjesht ishte e perqendruar tek rruga dhe nuk i foli por i shtoi me teper gazin tek makina dhe ajo filloi te fluturonte dhe dukej kenaqesia qe ata te dy e adhuronin shpejtesine.

E atij i dukej sikur ne asnje femer tjeter nuk mund te gjente pastertine dhe naivitetin e saj por me teper energjine dhe adrenalinen qe ajo te falte sepse dashurine nuk e kishte provuar asnjehere nga nje femer si ajo.

-Shyqyr mberritem mire pa perfunduar ne spital pa le te behet c te behet foli ai dhe ajo po e shihte teper serioze.

-Dhe duhet te krenohesh me kete fakt sepse je femra e pare dhe e fundit qe i lej makinen.

-Dhe kete ma the nuk e prisja prej teje,mqs je shoku im po ta fal dhe mqs dhe makinen e ajo po qeshte ndersa ai thjesht kishte ngelur si i hutuar duke pare ate femer sepse me ate qe kishte thene pra si shok do e kishte me te lehte te afrohej me te sepse do te kalonin me teper kohe se bashku.

- Shum faleminderit per cdo gje.U paskan mbaruar 3 oret e para dhe une i humba-foli e merzitur teksa pane Xhesin qe po vinte drejt tyre dhe ai i kapi doren duke i vendosur dicka dhe u largua me tutje ndersa i shkeli syrin .

-Te largohem une sepse nese vjen kunata ngela ketu dhe u largua,ndersa ajo shtrengoi doren fort e ai u largua sepse po te takonte Xhesin aty atehere po qe nuk do te largohej me ndonjehere.

-Shok shok shok i madhi Rafael Duke te ka lene makinen e tij per here te pare ne histori kjo date duhet shenuar dhe po qeshte djallezisht.

-Nuk ka azgje per ta ekzagjeruar Xhes dhe shtrengoi fort doren dhe ajo perseri foli.

-Kata pse u vonove kaq shum te humbi mesimi-i tha duke bere si e merzitur sepse asaj nuk i pelqente te linte oret dhe i erdhi rasti qe te argetohej pak.

-Sepse ndoshta ti nuk me zgjove kur u largove?ia ktheu me ironi.

-Moj goc ku ta dija une se c fare po benit ju qe te hyja-dhe po qeshte djallezisht teksa ajo i foli perseri.

-Fjeta Xhes une vetem dhe ai vete ia spsecifikoi kete te fundit pasi mendja e saj c fare nuk trillonte.

-Pfff e pash kur i solla rrobat.Ai kunati im i ka keto gjera te mira c fare te bejme tani.

-Po Xhes eshte shume gje e mire kur i respekton femrat dhe i mbeshtet ato ne cdo rast-foli teper serioze kesaj here dhe kjo ishte nje nga gjerat qe i kishte pelqyer tek Rafaeli se ishte nje njeri i vecante pasi nuk kishe shume djem te tille ne keto dite...

-Ku te mbarojme ku do te largohesh Kata?

-Shtepi zemra e lash punen sepse mami nuk deshironte qe te vazhdoja,edhe pse une kisha deshire ta ndihmoja.

-Me mire keshtu do te kemi me teper kohe per tu argetuar dhe syte i shkuan tek dora e saj.

-Kata c fare ke tek dora qe po e shtrengon kaq  fort?pyet Xhesi teper kureshtare kesaj here...

EL REINAWhere stories live. Discover now