Sapo shkoi ne shtepi menjehere futet tek dhoma e tij dhe ben gati vetem nje cante shpine dhe sapo del nga aty i drejtohet sallonit aty ku sheh nenen e vet duke bere punet e shtepise.
-Marko po shkon diku mor bir?
-Ehe mam do te largohem jashte qytetit per dy dite sepse me duhet te zgjidh disa probleme te vogla qe kane dale ne puna-perfundoi dhe pasi e puthi te emen ne balle u largua ndersa ajo po qendronte si e hutuar dhe kur ai e perqafoi ndjeu nje shtrengim ne kraharor,sikur dicka brenda saj u thye.Nuk i kushtoi ndonje rendesi te madhe sepse nuk ishte hera e pare qe ai largohej dhe vazhdoi me punet dhe pjesen e drekes sepse dhe pak Kata kthehej ne shtepi.
-Hey Kata a shkojme te pijme nje kafe sepse u bene dite qe nuk kemi dale lepurushe-i foli shoqja e saj e ngushte. Ato njiheshin qe femije dhe tashme kjo shoqeri kishte vazhduar deri ketu ku ndodheshin tani ne vitin e fundit te gjimnazit.Ishin dhe pak te ngarkuara pasi provimet e matures ishin ato qe nuk i lejonin argetimin ashtu si duhej.
-Xhen po ti e di qe neser e kemi rradhen per tu cuar ne mesim,nqs dalim une e di se sa heret kthehemi ne shtepi dhe pastaj do te kthehemi te pergjumura-dhe kete te fundit e tha duke qeshur pasi e njihte teper mire shoqen e saj dhe e dinte se nese dilnin do te ktheheshin ne mesnate dhe pse ajo tha thjesht nje kafe.
-Uff uff mallkuar qoft kush e ka shpikur kete shkollen,a thua do te behemi shkencetare ne?dhe shfry ne forme merzitje dhe ajo ja plasi te qeshures keq fare.
-Pse qesh lepurushe,nuk ja kemi pa hajrin kesaj shkolle,na ka mbyllur brenda dhe nuk po shohim 2 sy njeriu,ne mendje vetem rreshtat e librave na dalin ajo vetem fliste e Kata po qeshte me lot sepse e dinte tipin e saj qe ishte e kunderta ama ato terhiqeshin gjithmone dhe keto shakate e saj ishin pjesa qe i zbukuronin diten.
Ishte nje lajm ai qe qarkullonte neper rrjetet sociale,ne cdo shtepi dhe neper shkolla qe i terhoqi vemendjen.
Lajmi i fundit
Nje aksident teper i rende ka ndodhur mesditen e sotme ne drejtim te aeroportit.Nje makine ka care korsine e vet dhe ka dale nga rruga duke bere qe makina te perplaset me nje mur dhe te conte ne aksident fatal.Burime te ndryshme bejne te ditur se viktima ka qene vetem pra nje djale 23 vjecar i cili dyshohet se ishte ne rrugen e tij pa asnje pengese.Per cdo informacion do vijojme me von.
E kishte lexuar ate lajm dhe nhk ishte ndier aspak mire kur e kishte mesuar ate qe kishte ndodhur,vertet nuk njihte personin tek makina ose kshtu mendonte ajo por i kishte shkaktuar disa ndjesi frike,ankthi dhe tmerri.
Nuk kishin dale me Xhenin ashtu si e kishin vendosur por ishin larguar secila ne shtepi sepse do te studionin.
Doli nga shkolla u takua me shoqen e saj dhe me pas vendosi kufjet ne vesh dhe leshoi nje muzike teper qetesuese sepse kishte zgjedhur qw reugen ta bente me kembe.Marko i kishte cuar mesazh se nuk do te ishte sot prandaj vendosi mos te merrte autobusin.
Spanje
Ishte ne zyren e tij dhe telefoni vazhdonte te binte menjehere e mori ne dore dhe foli para se ta shihte kush ishte.
-C fare do-pyeti eger dhe personi nga ana tjeter e telefonit u drodh sepse dhe nga telefoni ai te fuste friken e te dridhurat e jo me nga afer.
-Zoteri nje problem madhor kemi kesaj here.Moronet kane nderhyre tek ne ora tek malli dhe pjesa me e madhe e njerezve tone ka humbur gjithashtu dhe dikush tjeter i rendesishem per ju.
-Kjo nuk esht e vertete jo dhe e merr telefonin dhe e perplasi mbas murrit duke dale furishem nga zyra ne drejtim te shkalleve aty ku ndodhej Alois dhe Karolina.
-Alois c fare ka ndodhur vella-pyeti qete sepse e pa qe dicka po lexontr dhe sepse me te kishte mardhenien qe cdo kush do te deshironte.
-Nje aksident ne Shqiperi por nuk dihet viktima kush esht thjesht nje 23 vjecar perfundoi kesaj here.
-Eja pak ne zyre me mua.Kunate nuk merzitesh apo jo?pyeti duke qeshur sepse tashme e kosideronte si moter.
-Jo i tha duke qeshur dhe ata u larguan.
-Vella e ai personi ishte i rendesishem per ne ti dhe ai ngeli duke e pare.
-Rafael po ben shaka apo jo?pyeti kesaj here.
-Jo ishin Moronet dhe asgje e mire nuk do te vije pas kesaj lufta sapo ka filluar,por do i ndalojme pa shkuar me tej..
ShqiperiKishte mberritur ne shtepi dhe hapi deren e hyri. Brenda ishte nje qetesi totale dhe aty pa nenen e saj ne kuzhine duke gatuar.La canten e saj ne toke dhe shkoi drejt te emes duke e puthur tek faqja,por i ndaloi nje goditje e fuqishme e deres e cila po binte pa pushim.
-Kush te jete mam?
-Nuk e di ta hapim dhe shkuan drejt deres dhe e hapen por ngelen te habitura te tronditura nga ajo qe pane.
Hey si ju kam❤.
U ktheva me historine e rradhes shpresoj t ju pelqeje...
YOU ARE READING
EL REINA
RomanceDhimbje lot dashuri sekrete mistere armiqesi droge plumba arme gjak zhgenjime por mbi te gjitha dashuri....